Περίπου δυόμιση μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της η νέα Πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της NN Hellas κα Φιλίππα Μιχάλη έκανε χθες την πρώτη της δημόσια εμφάνιση ενώπιον εκατοντάδων εργαζομένων και συνεργατών στο ετήσιο συνέδριο πωλήσεων της ΝΝ Hellas.

«Δεν μας αρκεί να είμαστε η μεγαλύτερη εταιρεία στην αγορά. Θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη», σημείωσε μεταξύ άλλων απευθυνόμενη στους ανθρώπους της εταιρείας επιχειρώντας παράλληλα να δώσει μία εικόνα για τις προτεραιότητες της νέας διοίκησης τόσο σε επίπεδο λειτουργίας της εταιρείας όσο και στρατηγικής.

Πάντως σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη της θυγατρικής του ομώνυμου ολλανδικού Ομίλου ο πήχης εξακολουθεί να είναι η ασφαλιστική παραγωγή να ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ από τα περίπου 884 εκατ. ευρώ που πέτυχε το 2022 η ΝΝ Hellas, όπως διαβεβαίωσε αργότερα από σκηνής και ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων κ. Διονύσης Νοδάρος.

Ο εμπορικός διευθυντής της NN Hellas κ. Διονύσης Νοδάρος κατά τη διάρκεια της ομιλίας του

«Πρέπει να ολοκληρώσουμε την λειτουργική ενοποίηση. Αυτή είναι η προτεραιότητα σήμερα. Και οτιδήποτε ολοκληρώνεται μας δίδει εκείνο το χώρο ώστε να προχωρούμε με το μετασχηματισμό μας και να είμαστε σε θέση να διεκδικούμε περισσότερα πράγματα. Κι αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Το πιο απλό, πράγματα που ‘πήραμε’ απ’ την Metlife, όπως τα ομαδικά ασφαλιστήρια συμβόλαια αλλά και άλλα, να μπορέσουμε να τα ‘χτίσουμε’ ακόμα περισσότερο», σημείωσε στο newmoney η κα Μιχάλη λίγο πριν ανέβει στη σκηνή.

Η ίδια εκτίμησε πως το μεγαλύτερο κομμάτι της λειτουργικής ενοποίησης θα έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος της χρονιάς αν και πιθανόν να μείνουν κάποια πράγματα και για το 2024. Στο τέλος της χρονιάς αναμένεται και η επικαιροποίηση της στρατηγικής με βάση την πρόοδο της λειτουργικής ενοποίησης καθώς πλέον η ασφαλιστική εταιρεία θα μπαίνει σε μία νέα εποχή.

Πάντως ήδη η εταιρεία φέτος έχει λανσάρει τρία νέα προϊόντα ενώ συνεχίζει ακάθεκτη να εκτελεί το υπάρχον business plan. «Η εταιρεία εξελίσσεται. Βέβαια κάποια νέα πράγματα θα τα δρομολογήσουμε μετά την ολοκλήρωση της λειτουργικής ενοποίησης», σημείωσε.

Διαβεβαίωνε μάλιστα ότι η διαδικασία της ενοποίησης εξελίσσεται ομαλά καθώς σε κάποιο βαθμό οι δύο εταιρείες, θυγατρικές πολυεθνικών, δεν είχαν τεράστιες διαφορές είτε οργάνωσης είτε κουλτούρας και λειτουργίας. «Προβλήματα βέβαια πάντα υπάρχουν σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά προσπερνιόνται», σημείωσε η ίδια.

Στις προτεραιότητες της διοίκησης είναι επίσης η θεσμοθέτηση της «ακαδημίας των μάνατζερ του μέλλοντος». Μία ακαδημία που θα εκπαιδεύει και θα δημιουργεί στελέχη για την ασφαλιστική αγορά και η οποία σε ένα μεγάλο βαθμό θα λειτουργεί σαν «φυτώριο» νέων στελεχών για την ίδια την NN Hellas, η οποία μετά τη συγχώνευση με την πρώην Metlife Greece αριθμεί πάνω από 600 υπαλλήλους.

Η νέα εποχή της εταιρείας, όπως προσπάθησε να την περιγράψει από την πλευρά του ο κ. Νοδάρος θα συνοδευτεί με ψηφιακά εργαλεία και διαδικασίες «αλλά γεμάτη από ανθρώπινες συμβουλές». Μία φράση με την οποία προσπάθησε να υπογραμμίσει στους παριστάμενους συνεργάτες της NN την αξία του ασφαλιστικού συμβούλου, που θα παραμείνει το «κλειδί» για την ανάπτυξη.

«Συνεχίζουμε τη στρατηγική μας στη Ζωή και την Υγεία. Θέλουμε να διευρύνουμε το αποτύπωμα μας», σημείωσε ο ίδιος αναφέροντας τις τέσσερις Αρχές στις οποίες «πατάει» η εμπορική στρατηγική της εταιρείας . «‘Bionic advisor’ είναι η στρατηγική για να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο το δίκτυο μας, να αυξήσουμε την παραγωγικότητα και την απόδοση», σημείωσε ο κ. Νοδάρος, και ανέλυσε: «Πρώτον, κάθε επικοινωνία με τους πελάτες πρέπει να είναι στοχευμένη πάνω στις πραγματικές τους ανάγκες, στις προσδοκίες αλλά και στις επιθυμίες τους. Να τις κατανοήσουμε ενορχηστρώνοντας όλα τα σημεία επαφής μαζί τους. Δεύτερον, agency και agent management. Ψηφιακή υποστήριξη με έμφαση στις κινητές συσκευές, με αναλυτικά δεδομένα, με ΑΙ για να αυξήσουμε την παραγωγικότητα μας. Έπειτα ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών. Όχι μόνο απ’ τα προϊόντα της ΝΝ αλλά και τρίτων παρόχων για να μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας, να δημιουργήσουμε πλήρη γκάμα οικονομικών συμβουλών. Και βέβαια ‘lead generation’ (σσ είναι η διαδικασία να κερδίσεις το ενδιαφέρον δυνητικών πελατών προκειμένου να αυξήσεις τις μελλοντικές πωλήσεις). Από πολλές διαφορετικές πηγές με μία νέα βελτιωμένη διαδικασία διαχείρισης με σκοπό και στόχο τη μετατροπή τους σε νέες πωλήσεις για όλους».

Απ’ την πλευρά του ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της NN Hellas κ. Gabor Szegedi παρουσίασε τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας την περασμένη χρονιά αποκαλύπτοντας μάλιστα πως οι μέτοχοι θα λάβουν για πρώτη φορά μέρισμα.

 

Ο αναπλ. διευθύνων σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής της NN Hellas κ. Gabor Szegedi κατά τη χθεσινή εκδήλωση

Σημειώνεται πως απ’ την έκθεση Φερεγγυότητας και Χρηματοοικονομικής Κατάστασης προκύπτει πως η ΝΝ το 2022 είχε εποπτικά ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 884,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 65% σε σύγκριση με το 2021, κυρίως λόγω της συγχώνευσης με την NN Hellas II, η οποία συνεισέφερε 317,1 εκατομμύρια ευρώ στο σύνολο. Τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν κατά 9,4 εκατ. ευρώ το 2022 λόγω της μείωσης κατά 116 εκατομμύρια ευρώ της αποτίμησης των Unit/Index-Linked προϊόντων και της απομείωσης κατά 9 εκατομμύρια ευρώ των διαθεσίμων προς πώληση αμοιβαίων κεφαλαίων, που αντισταθμίστηκαν μερικώς από επίδραση 77 εκατομμύριων ευρώ που αφορούν στην NN Hellas II, από τη μεγαλύτερη παραγωγή ασφαλίστρων κατά 30 εκατομμύρια ευρώ και από την αύξηση 8 εκατομμυρίων ευρώ στα έσοδα από αμοιβές και προμήθειες.

 

«Τα συνολικά assets ξεπερνούν τα 400 εκατ. ευρώ και έχουμε δείκτη solvency 181% που μαζί με το ισχυρό πλαίσιο διαχείρισης ρίσκου που αυτή η εταιρεία έχει σε συνδυασμό με την χρηματοοικονομική ισχύ της μητρικής εταιρείας, παρέχει μία ανεπανάληπτη ασφάλεια στους 700.000 πελάτες μας στην Ελλάδα», υπογράμμισε.

«Πως σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε αυτό το ταξίδι;», αναρωτήθηκε ο κ. Szegedi , απαντώντας αμέσως: «Οι περισσότερες αξίες εξακολουθεί να παράγεται από επενδυτικά προϊόντα. Πρέπει να επιταχύνουμε τις ικανότητες μας να πουλάμε προγράμματα υγείας και προστασίας. Και μπορούμε να το κάνουμε αυτό παρέχοντας καλύτερες, πιο απλές και σχετικές λύσεις για τους πελάτες μας, νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Πως θα το καταφέρουμε αυτό; Η απλή απάντηση είναι να γίνουμε πιο επαρκείς με πιο επαρκές και ψηφιοποιημένο back office και ένα πιο παραγωγικό δίκτυο. Πουλώντας περισσότερο και εξυπηρετώντας καλύτερα θα έλεγα με δυο λόγια! 

Σε αυτό το ταξίδι έχουμε τον όμιλο ΝΝ ως έναν πανίσχυρο Οργανισμό να  μας στηρίζει. Και είμαστε η 4η μεγαλύτερη θυγατρική της ΝΝ στην Ευρώπη και αυτό πρέπει να μας κάνει περήφανους. Και επίσης έναν απ’ τους λίγους με τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης και θα τους δείξουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε», τόνισε μεταξύ άλλων.

Διαβάστε ακόμη

O χάρτης των τιμών των ενοικίων σε όλη την Αττική – Τα φθηνότερα και τα ακριβότερα προάστια (πίνακες)

Τα… Καρούμπαλα του ΣΥΡΙΖΑ, το ρετιρέ των 28 εκατ. ευρώ στο Ελληνικό, οι μπίζνες του Β. με Nova και του Π. με οπτικές ίνες και ο μάνατζερ που… έχασε το τρένο

Ταμείο Ανάκαμψης: Στις «ράγες» νέα έργα ασφαλείας 35 εκατ. ευρώ στον σιδηρόδρομο

Εκλογές 2023

Πού ψηφίζω: Μάθετε πού ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.

Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.

Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε

Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ