Το πρώτο ζευγάρι έξυπνων γυαλιών Meta περιορισμένης έκδοσης, κυκλοφόρησε η Ray-Ban, προς τιμήν του επερχόμενου αγώνα της F1.
Τα γυαλιά σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με τη Scuderia Ferrari, με μόλις 1.000 ζευγάρια προς πώληση.
Τα γυαλιά πωλούνται σε μία ιδιαίτερη απόχρωση του μπλε, ενώ διαθέτουν και το λογότυπο της Ferrari στους βραχίονες. Παράλληλα έχουν μια ευρεία κάμερα 12 MP, η οποία συνοδεύεται από ένα σύστημα πέντε μικροφώνων, που επιτρέπει βίντεο υψηλής ποιότητας, και μπορεί αυτός που τα φορά, να το μοιραστεί κατευθείαν στο Facebook και το Instagram. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα να ακούει μουσική και να δέχεται κλήσεις. Σε περίπτωση βιντεοκλήσης μπορεί να δείξει στο συνομιλητή του, τις εικόνες που βλέπει μέσα από τα γυαλιά.
Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, τα γυαλιά μπορούν να τον βοηθήσουν να γράψει μια λεζάντα για μια εικόνα που τραβήχτηκε με την ενσωματωμένη κάμερα ή να μεταφράσει άγνωστο κείμενο σε πινακίδες. Η Meta AI μπορεί επίσης να του δώσει πληροφορίες και για αντικείμενα που δεν γνωρίζει, όπως τοπικά φρούτα όταν ταξιδεύει στο εξωτερικό.
Τα εν λόγω γυαλιά περιορισμένης έκδοσης της Ferrari, τα οποία πωλούνται στο διαδίκτυο και κοστίζουν 499 δολάρια, συνεχίζουν τη μακροχρόνια σχέση της μάρκας με τη Ray-Ban. Οι δυο τους συνεργάστηκαν το 2018 σε μια σειρά από γυαλιά εμπνευσμένα από τη δεκαετία του 1970. Και το 2022, οι οδηγοί της Ferrari Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινζ δημιούργησαν τα δικά τους ζευγάρια.
Διαβάστε ακόμη
Bloomberg για Ελληνικό: Η μεγαλύτερη έξυπνη πόλη της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα (pics)
ΤτΕ: Άγγιξαν τα €20,6 δισ. τα έσοδα από τον τουρισμό – Πάνω από 30 εκατ. τουρίστες «ψήφισαν» Ελλάδα
Μάχη κατά της ακρίβειας με ελέγχους, πρόστιμα και πλατφόρμες – Πόσο θα μας κοστίσει ο οβελίας
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ