Με rebranding αλλά και συνεργασίες που μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη προοπτική στο εξωτερικό η πρώην Green Panda και νυν Pandas προσπαθεί να ανοίξει μία νέα σελίδα στην ιστορία της που ίσως τελικά τη βοηθήσει να αφήσει το στίγμα της στο οικοσύστημα νεοφυούς επιχειρηματικότητας και παράλληλα να επιτύχει έναν δεύτερο γύρο χρηματοδότησης που σχεδιάζει να ξεκινήσει.
Σε αυτό το πλαίσιο το δημιούργημα του Φάνη Κουτουβέλη που έχει ως κεντρικό άξονα την αγορά παλαιών και μεταχειρισμένων προς ανακύκλωση smartphones και την προώθηση τους αργότερα μέσω marketplaces -κυρίως- στον αναπτυσσόμενο κόσμο και σε χονδρεμπόρους, ετοιμάζει νέα εφαρμογή αλλά και περισσότερες συμφωνίες με καταστήματα λιανικής για τα αυτόματα «ρομποτάκια» της εταιρείας που αποτιμούν και εκτελούν συναλλαγές παλαιών κινητών τηλεφώνων, όπως εξηγούσε κατά τη διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία αναπτύσσει τη δική της νέα τεχνολογία, με ένα mini-robot και AI λογισμικό για να ελέγχει και να αξιολογεί κάθε smartphone, ώστε να προσφέρει την πιο άμεση και δίκαιη τιμή μέσα σε 3 λεπτά. Με σύνθημα μάλιστα την κυκλική οικονομία η εταιρεία έχει καταφέρει να συγκεντρώσει την προσοχή «επιχειρηματικών Αγγέλων», κυρίως ανώτατων στελεχών τηλεπικοινωνιακών ομίλων της Ευρώπης με το κόνσεπτ που προωθεί αντλώντας στον πρώτο γύρο χρηματοδότησης 2,2 εκατ. δολ.
Σύμφωνα με τον κ. Κουτουβέλη η Pandas, που μετρά τρία χρόνια ζωής, έχει αγοράσει και μεταπουλήσει 15.000 smartphones ως σήμερα δίδοντας στους καταναλωτές – πωλητές πάνω από 1 εκατ. ευρώ. Όπως είπε ο ίδιος, η μέση τιμή αγοράς απ’ την Pandas ως τώρα προσεγγίζει τα 120 ευρώ περίπου, διευκρινίζοντας όμως ότι το εύρος των χρημάτων που έδωσε κατά περίπτωση η εταιρεία ήταν από 5 ευρώ ως 1.000 ευρώ.
Στις πρώτες επτά θέσεις των κινητών που ανακυκλώνονται φιγουράρουν μοντέλα iPhone με το iPhone 11 και το iPhone 12.
Επέκταση σημείων
Όπως είπε ο κ. Κουτουβέλης από τα 70 σημεία που διαθέτει αυτή τη στιγμή η Pandas στόχος είναι μέχρι το τέλος του χρόνου ο αριθμός τους να αυξηθεί σε 400. Στο πλαίσιο αυτό προανήγγειλε συμφωνίες με αλυσίδες καταστημάτων τηλεφωνίας ενώ θα διατηρηθεί και η συμφωνία με την ΑΒ Βασιλόπουλος.
Την ίδια ώρα όμως και καθώς η εταιρεία ετοιμάζει, σύμφωνα με τον ίδιο, τις πρώτες συνεργασίες εκτός συνόρων – στην Ευρώπη – η ομάδα της Pandas ετοιμάζει μία εφαρμογή με την οποία ο καθένας θα μπορεί να τη χρησιμοποιεί στο σπίτι του κάνοντας αποτίμηση της αξίας του κινητού του. Η εν λόγω εφαρμογή, όπως ανακοίνωσε, θα είναι έτοιμη ως το τέλος της χρονιάς.
Το «φράγμα» του 1 εκατ.
Αν και ο κ. Κουτουβέλης απέφυγε στην παρουσίαση να δώσει στοιχεία για τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, κοινοποίησε σήμερα στο newmoney μία εκτίμηση που κάνει λόγο για ανάπτυξη της εταιρείας 514% το 2021 σε σχέση με το 2020, όταν και ξεκίνησε επί της ουσίας η εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας. Για φέτος ο κ. Κουτουβέλης, με βάση τις επιδόσεις του α’ εξαμήνου, θεωρεί ότι η Pandas θα σπάσει το “φράγμα” του 1 εκατ. ευρώ. Καταγράφοντας μία αύξηση πωλήσεων γύρω στο 150%. Η εταιρεία πάντως παραμένει ζημιογόνα λόγω των σημαντικών επενδυτικών δαπανών της.
Μετά την τελευταία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, τον περασμένο Μάρτιο, το εταιρικό κεφάλαιο της GREEN PANDA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε έφθασε τα 200.000 ευρώ. Μοναδικός εταίρος της ΙΚΕ εμφανίζεται η GREEN PANDA HOLDINGS LIMITED με έδρα την Κύπρο.
Έρευνα
Κατά τη διάρκεια της χθεσινή εκδήλωσης παρουσιάστηκαν επίσης τα ευρήματα έρευνας με τίτλο «κυκλική οικονομία και smartphones» η οποία χαρτογραφεί την ελληνική αγορά και αποτυπώνει την εικόνα αναφορικά με την τύχη των έξυπνων κινητών, όταν ο χρήστης τους παύει να τα χρησιμοποιεί και προβαίνει στην αγορά ενός νέου μοντέλου. Την έρευνα «έτρεξε» το ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. «Τέσσερις στους δέκα δεν ξέρουν τι σημαίνει κυκλική οικονομία. Χρειάζεται διαδικασία εκπαίδευσης ώστε η έννοια να μπει στην κουλτούρα του Έλληνα καταναλωτή και τον τρόπο ζωής του. Ένας στους έξι δηλώνει πως αγόρασε μεταχειρισμένο smartphone, ενώ ένας στους τρεις κρατάει το παλιό κινητό στο σπίτι και το δίνει σε συγγενείς φίλους, 15% δε γνωρίζουν τι να κάνουν τις συσκευές, 83% τις κρατούν στο ντουλάπι, μόλις το 3% προχώρα σε πώληση, ενώ το ποσοστό που ανακυκλώνει την παλιά συσκευή είναι μηδενικό» ανέφερε κατά την παρουσίαση η κα Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος του GRECA και e-commerce coordinator του ELTRUN/ΟΠΑ
Διαβάστε ακόμη
Πληθωρισμός: Η μεγάλη πρόκληση για τις ελληνικές επιχειρήσεις (pics)
«Ηρακλής»: Τα… σύνορά του (ξανα)περνά η ΕΤΕ – Το αυξημένο κόστος ανησυχεί τις τράπεζες