Οπως όλοι θα έχετε παρατηρήσει στους ελληνικούς δρόμους, οι περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν για τα αυτοκίνητά τους τις αποχρώσεις του γκρι. Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι το 80% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται είναι πλέον σε χρώμα μαύρο, λευκό, ασημί ή γκρι.
Η μετατόπιση αυτή αντιπροσωπεύει σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2004, όταν τα γκρίζα χρώματα αποτελούσαν το 60,3% της αγοράς.
Μεταξύ αυτών των αποχρώσεων, το λευκό είναι στην κορυφή, αντιπροσωπεύοντας το 27,6% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων το 2023, μια σημαντική αύξηση από το 15,6% το 2004.
Το μαύρο ακολουθεί με 22% της αγοράς, από 14% την ίδια περίοδο. Το γκρι κατέχει μερίδιο 21,3% και το 9,1% των νέων αυτοκινήτων είναι ασημί, αν και η δημοτικότητα του ασημί έχει μειωθεί αισθητά κατά 52,2% από το 2004.
Ενώ τα έντονα χρώματα εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα –κατά μέσο όρο 6,7 χρωματικές επιλογές ανά μοντέλο το 2023 σε σύγκριση με 7,1 το 2004– λιγότεροι αγοραστές τα επιλέγουν.
Το μπλε είναι το πιο δημοφιλές χρώμα, με μερίδιο 8,9%, ακολουθούμενο από το κόκκινο με 7,3%, το πράσινο με 2% και το πορτοκαλί με 0,5%.
Καθένα από αυτά τα χρώματα σημείωσε μείωση της δημοτικότητάς του: το μπλε κατά 18%, το κόκκινο κατά 38,1%, το πράσινο κατά 50,6% και το πορτοκαλί κατά 14,8% σε σύγκριση με το 2004.
Η τάση προς τα αυτοκίνητα σε γκρίζες αποχρώσεις, σύμφωνα με το newsauto, δεν οφείλεται στην έλλειψη χρωματικών επιλογών, αλλά μάλλον σε μια αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Η μείωση των πολύχρωμων αυτοκινήτων τις τελευταίες δύο δεκαετίες υποδηλώνει ότι τα ζωηρά αυτοκίνητα μπορεί να γίνουν ακόμη πιο σπάνια στο μέλλον.
Διαβάστε ακόμη
Τζούλια Τσέτη: «Το σχέδιο μου εάν εκλεγώ Πρόεδρος του ΣΕΒ»
Αστέρας Βουλιαγμένης: Nέα εταιρεία από την Apollo Investment – Ο σκοπός
Μεγάλου: «Η Τράπεζα Πειραιώς είναι μία από τις πιο αποδοτικές τράπεζες στην Ευρώπη»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ