Κάθε πρώτη χρονιά εφαρμογής μεγάλων τεχνικών αλλαγών στην F1, είναι ιδιαίτερη.
Προσφέρει σε όλες τις ομάδες την ευκαιρία για μία νέα προσπάθεια, χωρίς να προβληματίζονται από την πρόσφατη ανταγωνιστικότητά τους.
Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι στις αλλαγές κανονισμών έρχονται απαραίτητα τα πάνω-κάτω.
Ακόμη και στην εποχή του ορίου μπάτζετ οι πιο μεγάλες ομάδες του grid εξακολουθούν να έχουν ένα πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.
Διαθέτουν πιο ταλαντούχους μηχανικούς και σχεδιαστές, πιο εξελιγμένες εγκαταστάσεις και -κυρίως- μεγαλύτερη εμπειρία στην διαχείριση τέτοιων καταστάσεων.
Επιπλέον, ακόμη και εάν μία μικρή ομάδα ξεκινήσει με ένα καλύτερο μονοθέσιο από μία μεγάλη, η δεύτερη είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα την ξεπεράσει μετά από λίγους αγώνες.
Από την μία έχουμε την καλύτερη διαχείριση πόρων από την μεγάλη ομάδα.
Από την άλλη, η μικρή ομάδα πολλές φορές δεν διαθέτει καν τους απαραίτητους πόρους για να πιάσει το όριο μπάτζετ.
Ακόμη και με τους ισχύοντες κανονισμούς οι πιο έμπειρες ομάδες θα έχουν πάλι το πάνω χέρι.
Τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον.
Φυσικά, διαφορές υπάρχουν και ανάμεσα στις μεγάλες ομάδες.
Για το 2022 τέτοιες αποδείχτηκαν -με βάση την ανταγωνιστικότητα των μονοθέσιων τους- η Red Bull, η Ferrari και η Mercedes.
Ωστόσο, μόνο η Red Bull κατάφερε να επιτύχει συνεχείς καλές εμφανίσεις και, εν τέλει, νίκες.
Ας δούμε, όμως, την σεζόν του 2022 μέσα από συγκεκριμένα γεγονότα στην F1.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto.gr