Οι εταιρείες τροφίμων σηκώνουν τα μανίκια για να εισέλθουν δυναμικά σε ένα νέο περιβάλλον. Η Nestle θα λανσάρει νέα μάρκα τροφίμων για άτομα που λαμβάνουν φάρμακα απώλειας βάρους, όπως το Wegovy, στην οποία θα σημειώνει ότι τα γεύματα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά, αλλά δεν θα κατονομάσει τα φάρμακα δήλωσε στέλεχος της εταιρείας στο Reuters.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τροφίμων στον κόσμο κρατά τα ονόματα των φαρμάκων εκτός συσκευασίας λόγω ρυθμιστικών ανησυχιών, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Tom Moe, πρόεδρος γευμάτων της Nestle USA. Αντ ‘αυτού, η Nestle θα προωθήσει τη σειρά κατεψυγμένων γευμάτων Vital Pursuit των 5 δολαρίων και κάτω, ανέφερε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Δεν θα κάνουμε άμεσα τη σύνδεση (με τα φάρμακα) στο πακέτο τροφίμων», δήλωσε ο Moe.
Φάρμακα Vs Σνακ και στη μέση οι εταιρείες τροφίμων
Ο δισταγμός της Nestle να ονομάσει φάρμακα όπως της Novo Nordisk, ανοίγει νέα καρτέλα Wegovy και Ozempic στη συσκευασία της δείχνει την αβεβαιότητα που αντιμετωπίζουν οι παγκόσμιες εταιρείες τροφίμων, καθώς βάζουν μεγάλα στοιχήματα στην πώληση προϊόντων ειδικά προσανατολισμένων σε εκατομμύρια ανθρώπους που λαμβάνουν φάρμακα που καταστέλλουν την όρεξη.
Τα φάρμακα απώλειας βάρους, από μια κατηγορία φαρμάκων γνωστών ως GLP-1, απειλούν να μειώσουν τα κέρδη των παρασκευαστών σνακ και των αλυσίδων γρήγορου φαγητού, καθώς οι άνθρωποι που τα παίρνουν μειώνουν την ποσότητα των τροφίμων που καταναλώνουν.
Η Nestle θα αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό. Ο κατασκευαστής του Biocare, ενός ποτού που πωλείται για 4,50 δολάρια ανά μερίδα, διαλαλεί στη συσκευασία ότι μπορεί να «ανακουφίσει παρενέργειες» όπως ναυτία, για άτομα που λαμβάνουν σεμαγλουτίδες, μια αναφορά στο δραστικό συστατικό του Wegovy και του Ozempic.
Τα φάρμακα μπορεί να προκαλέσουν γαστρεντερικές παρενέργειες, αλλά οι γιατροί συνιστούν στους ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν να συνεχίσουν να τρώνε, ειδικά τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες, για να διατηρήσουν την ενέργεια και να αποφύγουν την απώλεια μυών.
Μια νέα πραγματικότητα για τις εταιρείες
Η Herbalife ισχυρίζεται ότι μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να επιτύχουν τις διατροφικές τους ανάγκες ενώ βρίσκονται στο “πλάνο”, όπως ονομάζονται μερικές φορές τα ενέσιμα φάρμακα.
Οι λιανοπωλητές όπως ο πωλητής συμπληρωμάτων GNC προσπαθούν επίσης να επωφεληθούν από την τάση εισάγοντας ένα τμήμα στα καταστήματα αφιερωμένο στους χρήστες GLP-1, που πωλούν σκόνη πρωτεΐνης και ίνες.
Η Herbalife ακολουθεί μια πιο άμεση προσέγγιση, λέγοντας στο Facebook: “Χρησιμοποιείτε ένα φάρμακο απώλειας βάρους GLP-1; Υποστηρίξτε τις διατροφικές σας ανάγκες χρησιμοποιώντας το GLP-1 Companion Pack της Herbalife.”
Ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Herbalife, Frank Laberti, δήλωσε ότι η εταιρεία επέλεξε το GLP-1 αντί για αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα όπως το Ozempic για να αποφύγει την αποξένωση των ανθρώπων που παίρνουν αντίπαλα φάρμακα, όπως το Eli Lilly’s (LLY. N), ανοίγει νέα καρτέλα Mounjaro και Zepbound, ή που έχουν σταματήσει να παίρνουν τα φάρμακα, αλλά εξακολουθούν να παρακολουθούν το βάρος τους.
Η Robard Corp, η οποία παράγει το Biocare, δήλωσε ότι εμπορεύεται το ποτό μέσω μιας «ισχυρής κοινότητας που όλοι παίρνουν GLP-1s».
Η influencer Biocare Ashley Dunham από το Τζάκσονβιλ της Φλόριντα, δήλωσε σε ένα βίντεο TikTok ότι το προϊόν ήταν μια «απόλυτη αλλαγή παιχνιδιού» όσον αφορά τη διατήρηση του βάρους της μετά την απώλεια 100 κιλών (45,4 κιλών).
Η Coca-Cola και ο παραγωγός γιαουρτιού Danone λένε ότι πολλά από τα προϊόντα τους είναι ιδανικά για άτομα που παίρνουν τα φάρμακα, επειδή είναι είτε χαμηλά σε ζάχαρη είτε υψηλά σε πρωτεΐνες.
Τα ροφήματα Fairlife της Coca-Cola, με έως και 42 γραμμάρια πρωτεΐνης, συχνά διαφημίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από άτομα που χρησιμοποιούν τα φάρμακα.
Η Fairlife δεν έχει αμειβόμενους συνεργάτες ή influencers που συνδέουν τα ροφήματα με GLP-1s ή απώλεια βάρους και δεν τα στοχεύει με δωρεάν προϊόντα ή άλλα κίνητρα, δήλωσε ένας εκπρόσωπος, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει ακούσει από τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν τα φάρμακα ότι τους αρέσουν τα κουνήματα.
Η Conagra θα επικεντρωθεί στα χαρακτηριστικά των υπαρχόντων προϊόντων της, όπως η περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες ή ίνες, για να βοηθήσει τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν GLP-1 να κάνουν τη σύνδεση ότι τα τρόφιμα είναι κατάλληλα για αυτούς, δήλωσε ο Bob Nolan, αντιπρόεδρος της εταιρείας για την επιστήμη της ζήτησης.
Η Conagra δεν αναπτύσσει επί του παρόντος νέες μάρκες για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα φάρμακα, αλλά τα στελέχη δήλωσαν ότι βλέπουν την ευκαιρία να πουλήσουν περισσότερα κατεψυγμένα γεύματα σε αυτούς.
Σύγχυση στους καταναλωτές
Η Kelli Frias, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο American University, δήλωσε ότι οι καταναλωτές δεν έχουν ακόμη σαφείς ιδέες για το τι πρέπει να τρώνε ενώ λαμβάνουν τα φάρμακα.
Οι εταιρείες τροφίμων «προσπαθούν να δημιουργήσουν νέες ενώσεις», είπε. «Δεν έχουμε αυτούς τους συνειρμούς στο μυαλό μας μέχρι να τους διδάξουμε».
Διαβάστε ακόμη
Προς αύξηση των εγγυήσεων για Ηρακλή – Στόχος η μείωση των NPEs στα επίπεδα της Ευρώπης
Nvidia: Πώς έχασε $430 δισ. σε τρεις συνεδριάσεις (γράφημα)
Airbnb: Οι εταιρείες βραχυχρόνιας μίσθωσης προσέφυγαν στο ΣτΕ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ