Στην τελική ευθεία φαίνεται ότι έχει μπει η διαδικασία για την πώληση των ξενοδοχείων της Cyan Group of Hotels για ένα deal δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ με «ηχηρά» ονόματα μεταξύ των ενδιαφερομένων, από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για το χαρτοφυλάκιο των τριών ξενοδοχείων στην Κρήτη μαζί με επιπλέον 150 στρέμματα γης, υπάρχουν αυτή την στιγμή τέσσερις ενδιαφερόμενοι. Μεταξύ αυτών, φιγουράρουν τα ονόματα της Grivalia, η οποία, παρά το γεγονός της συγχώνευσης με την Eurobank, συνεχίζει να εμφανίζεται ως ένας από τους πλέον δραστήριους παίκτες όσον αφορά τις επενδύσεις σε τουριστικά ακίνητα μέσω του ξενοδοχειακού της βραχίονα Grivalia Hospitality, της αμερικανικής Hines, η οποία επίσης εξελίσσεται σε έναν από τους πιο ισχυρούς «παίκτες» του εγχώριου real estate, όπου πρωτοεπένδυσε προ διετίας μαζί με την Henderson Park για την αγορά του πρώην Athens Ledra νυν Grand Hyatt, καθώς και δύο ακόμη ξένων ομίλων, εκ των οποίων ο ένας έχει ήδη παρουσία στη χώρα μας.
Οι προσφορές για το χαρτοφυλάκιο των Cyan Group Hotels αναμένεται να υποβληθούν εντός των επομένων ημερών, ενώ συνεργασία στο σχήμα από κοινού με την Hines φαίνεται ότι έχει κλείσει και όμιλος Γ. & Τ. Δασκαλαντωνάκη.
Πηγές της αγοράς τοποθετούν το τίμημα σε επίπεδα άνω των 70 εκατ. ευρώ δεδομένου ότι, πέραν των ξενοδοχείων, περιλαμβάνονται και εκτάσεις συνολικής επιφάνειας 150 στρεμμάτων. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η πορεία των ξενοδοχείων την περασμένη χρονιά ήταν άκρως ικανοποιητική, με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται στα πέριξ των 15,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDA) να φθάνουν τα 5,8 εκατ. ευρώ.
Η Cyan Group of Hotels, με διευθύνοντα σύμβουλο τον κ. Μανώλη Μανούσο, είναι μια οικογενειακή εταιρία που δραστηριοποιείται με μακρά ιστορία στον τουρισμό της Κρήτης, με παρουσία άνω των 40 ετών από τη δεκαετία του ’70. Τώρα, η αιτία για την πώληση των ξενοδοχείων δεν έχει να κάνει, όπως επισημαίνουν στο ΝΜ, με χρηματοοικονομικά ζητήματα, αλλά με το γεγονός ότι πλέον έχει «ανοίξει» η βεντάλια των μετόχων.
Ο όμιλος διαθέτει τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη, το Apollonia Beach Resort & spa, το Santa Marina Beach στο Ηράκλειο και το Sitia Beach City Resort & Spa στην ομώνυμη πόλη της Κρήτης, με 706 δωμάτια και 1.800 κλίνες.
Ο όμιλος συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους tour operators διεθνώς, είναι από τα ιδρυτικά μέλη του θεσμού WE DO LOCAL «αποδεικνύοντας», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται «και εμπράκτως την στήριξη της τοπικής παραγωγής και αγοράς εργασίας», ενώ έχει υιοθετήσει και «πράσινες» πρακτικές για τις μονάδες της. Με τα δύο ξενοδοχεία του Ηρακλείου συμμετέχει από το 2017 στην προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, φιλοξενώντας κατά τη διάρκεια του χειμώνα (1/11-31/3) πάνω από 35.000 Ευρωπαίους τουρίστες, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο 140 θέσεις εργασίας κατά τη διάρκεια της χαμηλής σεζόν για το νησί.