Όταν το Etsy ξεκίνησε να λειτουργεί σχεδόν πριν από δύο δεκαετίες, ο ιστότοπος προσέλκυσε τεχνίτες και κατασκευαστές χειροποίητων προϊόντων, οι οποίοι είχαν ένα μέρος στο διαδίκτυο όπου μπορούσαν να πουλήσουν τα προϊόντα τους και να προσεγγίσουν ένα μεγάλο κοινό. Όμως, τα τελευταία χρόνια, το Etsy έχει κατακλυστεί από μαζικής παραγωγής, γενικά είδη που πωλούνται από μεσάζοντες, οι οποίοι έχουν μάθει πως λειτουργεί ο αλγόριθμος, κάνοντας εμφανέστερα τα δικά τους προϊόντα, αντί για των χειροποίητων.
Τώρα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Etsy, Τζος Σίλβερμαν, θέλει η εταιρεία, της οποίας η δηλωμένη αποστολή είναι «να διατηρήσει το εμπόριο ανθρώπινο», να επιστρέψει στις ρίζες της.
Αναλυτικότερα, το Etsy εγκαινίασε μια σημαντική αναθεώρηση των πολιτικών που διέπουν τον ιστότοπό της, ώστε να είναι «πεντακάθαρο» στους αγοραστές ποια προϊόντα πωλούνται μόνο εκεί, δήλωσε ο Σίλβερμαν στο CNBC. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέες ετικέτες στον ιστότοπο και την εφαρμογή της για να φαίνεται πώς κάθε πωλητής δημιούργησε ένα συγκεκριμένο προϊόν.
«Ανταποκρινόμαστε στην έκκληση για πρωτότυπα προϊόντα τα οποία δημιουργούνται από ανθρώπους», είπε ο Σίλβερμαν.
Οι νέοι κανόνες της πλατφόρμας απαιτούν από όλα τα αντικείμενα να ενσωματώνουν «ανθρώπινη πινελιά», όπως περιγράφεται από τα πρότυπα δημιουργικότητάς της.
Με τις αλλαγές, η Etsy ελπίζει ότι θα κάνει τους καταναλωτές και τους πωλητές να επιστρέφουν στον ιστότοπό της σε μια εποχή που το ηλεκτρονικό εμπόριο κυριαρχείται όλο και περισσότερο από την Amazon και νεοσύστατες εταιρείες όπως οι Temu και Shein που συνδέονται με την Κίνα, οι οποίες παρέχουν ειδικεύονται σε φθηνά αγαθά. Το διακύβευμα είναι τεράστιο, καθώς εκτιμάται ότι η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου προβλέπεται να ξεπεράσει τα 6 τρισ. δολάρια φέτος.
Διαβάστε ακόμη
Η λέσχη Bilderberg έγινε 70 ετών – Οι θεωρίες συνωμοσίας και οι Ελληνες που έχουν δώσει το «παρών»
«Σκανάρισμα» της εφορίας ανά εξάμηνο για ανασφάλιστα ΙΧ, ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ