search icon

business stories

Επενδυτές: Τεράστια τα οφέλη από Ελληνικό και Αστέρα για απασχόληση, έσοδα, τουρισμό

Το Ελληνικό μπορεί να προσελκύσει 30 εκατ. τουρίστες και να δημιουργήσει 7.000 θέσεις εργασίας - Πάνωα από 650 εκατ. ευρή η επένδυση στον Αστέρα

Τις προοπτικές και τα οφέλη από την επένδυση στο Ελληνικό και στον Αστέρα Βουλιαγμένης συζήτησαν με τον Διευθυντή της εφημερίδας «Ναυτεμπορική», Χρήστο Δόγα, ο Mario Kontomerkos, CEO, Mohegan Gaming Entertainment ο Στέλιος Κουσοβίτης, CEO, Astir Palace Vouliagmenis και ο Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, πρώην γενικός γραμματέας ΕΟΤ.

Ο κ. Kontomerkos αναφέρθηκε στην έναρξη της συζήτησης στο αντικείμενο της MGE, η οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για το Καζίνο στο Ελληνικό. «Η MGE αναπτύσσει θέρετρα σε ολόκληρο κόσμο. Πρόκειται για ένα προϊόν το οποίο προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία. Ένας επισκέπτης θα έρθει για ένα Σαββατοκύριακο για να παίξει γκολφ, να φάει να πάει σε μία συναυλία.»

Παράλληλα, αναφέρθηκε στον επαγγελματικό τουρισμό ως «μία ευκαιρία να έχεις απασχόληση όλο το χρόνο». Σημείωσε επίσης πως πρόκειται για μία ευκαιρία για την Αθήνα και ειδικά για το Ελληνικό η οποία μπορεί να προσελκύσει περίπου 30 εκατ. τουρίστες. «Μόλις το 4% της εγκατάστασης θα είναι το Καζίνο. Ο υπόλοιπος χώρος θα δοθεί για όλες τις άλλες δραστηριότητες. Αντίστοιχο θέρετρο στην Σιγκαπούρη οδήγησε σε σημαντική αύξηση του τουρισμού» ανέφερε ο κ. Kontomerkos.

Στο ερώτημα του δημοσιογράφου Χρήστου Δόγα τι θα προσφέρει σε έσοδα αυτή η επένδυση, ο κ. Kontomerkos τόνισε ότι «η Αθήνα μπορεί να γίνει το κέντρο του κόσμου. Μέσα σε δύο ώρες μπορείς να πας σε 19 χώρες. Η Αθήνα βρίσκεται στη τέλεια θέση για να έχεις τουρισμό από παντού».

Στα οφέλη της επένδυσης ο κ. Kontomerkos ανέφερε  τη δημιουργία θέσεων εργασίας, τις οποίες υπολόγισε γύρω στις 7.000 άτομα, γεγονός που χαρακτήρισε και το σημαντικότερο όφελος αλλά στα έσοδα από τη φορολογία αλλά και την αύξηση του τουρισμού.

«Θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν εμβληματικό τουρισμό που θα αναπτύξει το αίσθημα της εθνικής υπερηφάνειας» κατέληξε ο κ. Kontomerkos, κάνοντας λόγο και για τα άυλα οφέλη από την επένδυση.

Από τα δεξιά προς τα αριστερά κάθονται ο κ. Στέλιος Κουσοβίτης, CEO, Astir Palace Vouliagmenis, ο Διευθυντής της εφημερίδας «Ναυτεμπορική», κ. Χρήστος Δόγας, ο κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, πρώην γενικός γραμματέας ΕΟΤ και ο κ. Mario Kontomerkos, CEO, Mohegan Gaming Entertainment
 
Ο κ. Στέλιος Κουτσιβίτης, CEO, Astir Palace Vouliagmenis, αναφέρθηκε μετά από ερώτημα του κ. Δόγα,στη μεγάλη επένδυση στον Αστέρα Βουλιαγμένης. «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα προορισμό για τον πολυτελή τουρισμό» ξεκαθάρισε ο κ. Κουτσιβίτης. Όπως ανέφερε, στο έργο περιλαμβάνονται το ξενοδοχείο Four Season, πολυτελή εστιατόρια διεθνών brand, μαρίνα, ένα οικιστικό συγκρότημα με 13 πολυτελείς βίλες ενώ σχεδιάζεται και η αναβάθμιση της παραλίας. «Η επένδυση ξεπερνάει τα 650 εκατομμύρια ευρώ. Υλοποιείται επιτυχία βήμα-βήμα» τόνισε ο κ.Κουτσιβίτης, προσθέτοντας πως στα οφέλη από την δημιουργία της Αθηναϊκής Ριβιέρας περιλαμβάνεται κυρίως η άρση της ανασφάλειας ότι τέτοιες επενδύσεις δεν μπορούν να γίνουν στη χώρα».

Ο κ.Κουτσιβίτης κατέληξε ότι δεν έχει μόνο σημασία να έχουμε «έναν εξαιρετικό προορισμό αλλά χρειάζεται να πείσουμε και άλλους επενδυτές να έρθουν στην πατρίδα μας».
 
Την ανάγκη για εθνικό σχεδιασμό, με ορίζοντα δεκαετίας, σημείωσε ο κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, πρώην Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ. «Με πολλή χαρά βλέπουμε τη χώρα μας να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στο χώρο του τουρισμού» τόνισε ο κ. Τρυφωνόπουλος προσθέτοντας πως «η βιώσιμη ανάπτυξη δεν μπορεί να γίνει με τον χρονικό ορίζοντα μίας Κυβέρνησης. Πρέπει να υπάρξει εθνική συνεννόηση με ορίζοντα δεκαετίας για να παραμείνει ο τουρισμός η βαριά βιομηχανία της χώρας».
 
Παράλλλα, ο κ. Τρυφωνόπουλος τόνισε πως με βάση τις εκτιμήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο η Ελλάδα μπορεί να αγγίξει μέχρι το 2030 τους  50 εκ. τουρίστες. «Τρομάζω όμως εάν θα αντέξουν οι υποδομές. Απαιτείται ένας εθνικός διάλογος για να υπάρξει ένας εθνικός σχεδιασμός. Υπάρχουν περιοχές που δεν έχουν καν ένα πεζοδρόμιο. Θα πρέπει να επιλέξουμε ποιο είναι το τουριστικό προϊόν που θέλουμε να δημιουργήσουμε και να αναπτύξουμε τις υποδομές» επισήμανε επίσης ο κ. Τρυφωνόπουλος.

Exit mobile version