Να σηματοδοτήσουν τη νέα εποχή για την αλυσίδα Bread Factory επιχείρησαν το διοικητικό δίδυμο Πάνος Δημητρόπουλος (αριστ. στη φωτ.) και Θάνος Κολοκυθάς. Με αφορμή τα εγκαίνια του νέου καταστήματος επί της Λ. Συγγρού, στο ΦΙΞ, οι δύο άνδρες αποφάσισαν να εμφανιστούν δημοσίως και να παρουσιάσουν τα σχέδια της αλυσίδας, περίπου ένα χρόνο αφότου είχε ανακοινωθεί η αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Σχέδια, τα οποία πέραν των νέων επενδύσεων αφορούν και την αναδιάρθρωση της ίδιας της εταιρικής οντότητας προκειμένου να απλοποιηθεί το πολυδαίδαλο σχήμα των ΙΚΕ, που σήμερα υπάρχει, και να τεθούν όλες οι δραστηριότητες και τα καταστήματα κάτω από την ομπρέλα μίας Ανώνυμης Εταιρείας. Κάτι που όπως εξήγησαν θα παρέχει παράλληλα και περισσότερη διαφάνεια γύρω από την αλυσίδα.
Η νέα εποχή της αλυσίδας Bread Factory, όπως την περιέγραψαν χθες οι κ.κ. Κολοκυθάς και Δημητρόπουλος, δεν φέρνει αυτόματα και τη απόλυτη διαφάνεια με δεδομένο ότι ο νέος ιδιοκτήτης είναι μία κυπριακή εταιρεία ονόματι Thunesia Enterprises Limited. Παρά τα επίμονα ερωτήματα ο κ. Κολοκυθάς, που δήλωσε πως εκπροσωπεί το νέο ιδιοκτήτη ενώ ο κ. Δημητρόπουλος έχει αναλάβει απ’ τον περασμένο Μάιο τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της αλυσίδας, απέφυγε να κατονομάσει τους μετόχους της κυπριακής εταιρείας δηλώνοντας πως «αυτό θα γίνει εν καιρώ» και πως «πρόκειται για ευυπόληπτους Κύπριους επενδυτές». Όπως διευκρίνισε ο ίδιος, η Thunesia έχει εξαγοράσει το 70% της εταιρείας “Π & Κ Υπηρεσίες Εστίασης Ε.Ε”., εταιρεία που είχε όλα τα δικαιώματα, σήματα κοκ του Bread Factory. Το άλλο 30% κατά δήλωση του κ. Κολοκυθά το κατέχει επενδυτής εκ Μυκόνου ονόματι Μάνος Αναστασίου.
Ο τελευταίος, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν αναρτηθεί στο ΓΕΜΗ, εμφανίζεται ως ομόρρυθμος εταίρος και διαχειριστής της συγκεκριμένης εταιρείας. Σύμφωνα δε με την αλλαγή του καταστατικού που έχει αναρτηθεί, ως προηγούμενοι ιδιοκτήτες της Π & Κ Υπηρεσίες Εστίασης ΕΕ εμφανίζονταν οι Ηλίας Πετρόπουλος και Stella Migley, οι οποίοι και πούλησαν τις μετοχές στο νέο σχήμα των επενδυτών.
Χθες, οι κκ. Κολοκυθάς και Δημητρόπουλος ανακοίνωσαν ότι την επόμενη χρονιά, μαζί με τις νέες επενδύσεις θα γίνει και η μεγάλη αναδιάρθρωση του εταιρικού σχήματος προκειμένου να ενοποιηθούν σε ένα ενιαίο σχήμα όλες οι ΙΚΕ. Μάλιστα όπως είπε ο κ. Κολοκυθάς εξετάζεται ήδη εάν κάποιοι μικρομέτοχοι που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες ΙΚΕ (πχ κάποιοι ιδιοκτήτες των ακινήτων που μισθώνει η αλυσίδα), είτε να τους προταθεί η πώληση του μεριδίου τους είτε η απόκτηση σαφώς μικρότερου μεριδίου στην ΑΕ. «Θα τα δούμε όλα αυτά, είμαστε στη διαδικασία αξιολόγησης και συγκρότησης του σχεδίου ανασχηματισμού», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Κολοκυθάς.
Από εκεί και έπειτα η νέα διοίκηση, τόνισε πως ήδη έχει ξεκινήσει να ξετυλίγει το νέο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας, η οποία έχει φθάσει πλέον τα 9 καταστήματα (8 στην Αττική και 1 στη Λάρισα) αλλά και τους 1.500 εργαζόμενους περίπου!
Αυτό περιλαμβάνει πρώτα απ’ όλα τη δημιουργία νέων σημείων πώλησης σε Αττική και μεγάλες πόλεις της περιφέρειας. Μάλιστα αποκάλυψαν πως προτεραιότητα για την επόμενη χρονιά είναι η δημιουργία ενός μεγάλου καταστήματος στα νότια προάστια της Αττικής. Σε δεύτερη φάση θα ακολουθήσει το πρώτο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη αν και αναγνώρισαν πως υπάρχουν δυσκολίες που είτε άπτονται της εξεύρεσης χώρου είτε προσωπικού, με δεδομένο πως κάθε κατάστημα απασχολεί σε τρεις βάρδιες πάνω από 100 άτομα, πολλά εκ των οποίων πρέπει να είναι εξειδικευμένα στο ρόλο και τον τομέα που αναλαμβάνουν.
Το νέο κατάστημα στου ΦΙΞ έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο μιας και είναι σαφώς μικρότερο (800 τμ) απ’ τα υπόλοιπα της αλυσίδα και δίνει μεγάλη έμφαση στο μοντέλο Food Hall αλλά και mini market με σαφή διάθεση να εκμεταλλευτεί την ευρύτερη περιοχή που πλέον αποτελεί επίκεντρο των μισθώσεων Airbnb στην Αθήνα. Η επένδυση ξεπέρασε το 1 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας η επέκταση αυτού του μοντέλου αλλά και η εντατικοποίηση των πωλήσεων μέσω συνεργασιών με τις efood και wolt, είναι μεταξύ των άμεσων στόχων, όπως επίσης και η περαιτέρω επέκταση του κωδικολογίου των προϊόντων.
«Το μότο μας ‘κάθε μέρα και κάτι ακόμα’ δεν είναι τυχαίο. Θα κινηθούμε στην κατεύθυνση της κάλυψης των αναγκών του καταναλωτή», είπε ο κ. Δημητρόπουλος. «Το τελευταίο concept που κάναμε πέρυσι ήταν με την Angolo Di Gelato για την παραγωγή φρέσκου καθημερινού Gelato. Πήγε πολύ καλά και δείχνει το δρόμο», πρόσθεσε.
Επίσης ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ανέφερε το τμήμα του μίνι μάρκετ, το οποίο πλέον έχει φτάσει τους 400 κωδικούς και διαρκώς εμπλουτίζεται. Μάλιστα, στο συγκεκριμένο τμήμα, πέρα από ταχυκίνητους κωδικούς μεγάλων εταιρειών η αλυσίδα συνεργάζεται με μικρούς παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ενώ διαθέτει και συνεργασία με την Μονή Βατοπεδίου από όπου προμηθεύεται μέλι, ελαιόλαδο και κρασί.
Σύμφωνα με την διοίκηση της αλυσίδας ο κύκλος εργασιών του σχήματος το 2020 ήταν συνολικά περίπου 20 εκατ. ευρώ χωρίς να υπολογίζεται το κατάστημα της Λάρισας που άνοιξε τις τελευταίες ημέρες της χρονιάς. Για φέτος μάλιστα οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για σημαντική άνοδο παρά τις ισχυρές πιέσεις από τις ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες.
«Αναγκαστήκαμε να κάνουμε μικρές αυξήσεις σε επιλεγμένα προϊόντα, όπως στον καφέ, και πιθανόν του χρόνου να κάνουμε κάποιες ακόμη», σημείωσε ο κ. Δημητρόπουλος.
Διαβάστε ακόμη:
Τι σηματοδοτεί η μεγάλη επένδυση της Coca-Cola HBC στην Αίγυπτο
ΔΕΗ: Νέα μονάδα €80 εκατ. στην Πτολεμαΐδα για την τηλεθέρμανση
Μαξ Φερστάπεν: Το «χρυσό» συμβόλαιο, τα bonus και οι χορηγοί του νέου «Μίδα» της Formula 1