Τον οδικό χάρτη που καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα της Tesla προσιτά στους κοινούς θνητούς παρουσίασε ενώπιον 240 επενδυτών ο Ελον Μασκ. Το «μυαλό» της Tesla φιλοδοξεί να βγάλει στην αγορά έως το 2023 τα πρώτα Tesla που θα στοιχίζουν περίπου 25.000 δολάρια και η παραγωγή θα είναι περίπου 20 εκατ. οχήματα τον χρόνο. Το μυστικό του σχεδίου είναι η μπαταρία.
Ο Μασκ ανακοίνωσε την τεχνολογία που όπως λέει θα κάνει τις μπαταρίες Tesla φθηνότερες και πιο ισχυρές. Αυτό ήταν πάντα το όνειρό μας να φτιάξουμε ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είπε. Αλλά τα νέα δεν ενθουσίασαν τους επενδυτές που εξαφάνισαν 50 δισ. δολάρια από την χρηματιστηριακή αξία της Tesla. Ο Μασκ ανακοίνωσε ότι οι νέες μπαταρίες θα παρέχουν πέντε φορές περισσότερη ενέργεια θα έχουν έξι φορές περισσότερη ισχύ και 16% μεγαλύτερη αυτονομία. Αλλά η τεχνολογία που ανακοινώθηκε είναι πιθανό να χρειαστεί χρόνια για να εφαρμοστεί. Η προσέγγιση της Tesla περιλαμβάνει την ενσωμάτωση της μπαταρίας έτσι ώστε να αποτελεί μέρος της δομής του οχήματος, μειώνοντας έτσι το πραγματικό βάρος της μπαταρίας
H «μαγική» μπαταρία που υπόσχεται ο Μασκ θα παρέχει τη δυνατότητα να καλύπτονται αποστάσεις έως και 1,6 εκατομμυρίων χιλιομέτρων ενώ θα βασιστεί σε τεχνολογία που ανέπτυξαν για λογαριασμό του Μασκ πανεπιστημιακοί ειδικευμένοι στο εν λόγω αντικείμενο. Προσβλέποντας ότι τα επόμενα χρόνια θα έχει ένα στόλο με 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αμάξια σε όλον τον κόσμο, τα οποία θα μπορούν να συνδέονται με ένα κεντρικό δίκτυο και να μοιράζονται ενέργεια με αυτό, η Tesla αποσκοπεί να μετεξελιχθεί σε εταιρεία παραγωγής και παροχής ενέργειας. Αυτό σημαίνει πως θα κληθεί να ανταγωνιστεί συμβατικούς παρόχους ηλεκτροδότησης σε διεθνή κλίμακα, όπως είναι οι Pacific Gas & Electric και Tokyo Electric Power.