Είτε βλέπει μπροστά, είτε είναι απλά προκλητικός και υπερβολικά φιλόδοξος, ο Έλον Μασκ τράβηξε και πάλι τα φώτα της δημοσιότητας.
Η δήλωση του έλαβε χώρα στο πλαίσιο των πρώτων παραδόσεων Model Y στο εργοστάσιο του Βερολίνου.
Ο Αμερικανός εκτός από το πώς να βγάζει πολλά χρήματα, ξέρει πάρα πολύ καλά και πώς να διατηρείται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Έτσι από το Gigafactory της γερμανικής πόλης που παράγει αυτές τις ημέρες τα πρώτα Tesla, έθεσε το νέο στόχο της φίρμας. Να πουλάει- και συνεπώς να παράγει- περισσότερα από 20 εκατομμύρια αυτοκίνητα τον χρόνο μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Το περασμένο έτος -που ήταν το καλύτερο εμπορικά για την Tesla– η εταιρεία παρέδωσε λιγότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα, με το 2020 να έχει πουλήσει τα μισά και το 2019 ακόμη λιγότερα. Θα συμφωνήσουμε ως ένα σημείο στο ότι η αμερικάνικη φίρμα επενδύει συνεχώς, δεν την αγγίζουν ιδιαίτερα οι ελλείψεις και παράγει ένα προϊόν που γνωρίζει πολύ καλά.
Διατηρεί αυτή τη στιγμή 16 εγκαταστάσεις παγκοσμίως (άλλες για αυτοκίνητα και άλλες για ανταλλακτικά), με το Gigafactory του Βερολίνου να έχει τη δυνατότητα παραγωγής 54.000 μοντέλων για το 2022. Για του χρόνου ο στόχος είναι τα 280.000 αυτοκίνητα, με τον αριθμό να μεγαλώνει προοδευτικά όσο περνά ο καιρός.
Η αλαζονική δήλωση του Μασκ έχει μία δόση λογικής αφού η ηλεκτροκίνηση είναι μονόδρομος και ο ίδιος διοικεί το πιο πετυχημένο κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή. Ο ανταγωνισμός όμως δυναμώνει συνεχώς και εξελίσσεται, με τα EV’s να είναι όλο και καλύτερα (πιο ποιοτικά και με μεγάλη αυτονομία).
Η Tesla πάντως αν δείχνει να φοβάται το οτιδήποτε, σύμφωνα με το newsauto, αυτή είναι η Apple που ετοιμάζει πυρετωδώς την πρόταση της και όσο και αν καθυστερεί, το μεγάλο της Brand Name προκαλεί τρόμο. Να σημειώσουμε πάντως πως αν ο Mασκ θέλει να πουλάει τα Tesla σαν ζεστό ψωμί, τότε θα πρέπει και πιο προσιτά να γίνουν αλλά και να μειώσει τα ατυχήματα που προκύπτουν από την αυτόνομη οδήγηση και δεν είναι λίγα.
Διαβάστε ακόμα:
Κάλιντ Αλ Ζαρούνι: «Η Emirates θα συνεχίσει να στηρίζει σθεναρά την ελληνική οικονομία»
Leasing ακινήτων: 9+1 ερωτήσεις για το νέο προϊόν που θα λανσάρουν οι τράπεζες