Με εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου των προϊόντων στην κατηγορία του snacking με στόχο κυρίως την Gen Z που έχει κάνει «σημαία» την υγιεινή διατροφή αλλά και την επέκταση των εξαγωγών η οικογένεια Τσατσαρωνάκη θέλει να βάλει τις βάσεις όχι απλά να ενισχύσει τα ηγετικά της μερίδια στην ευρύτερη κατηγορία του παξιμαδιού, αλλά παράλληλα να διευρύνει τη δραστηριότητα της και να διπλασιάσει το μέγεθος της, διεκδικώντας μία θέση μεταξύ των «μεγάλων» της βιομηχανίας των τροφίμων της χώρας.
«Κλειδί» για όλα αυτά αναμένεται να αποτελέσει το εργοστάσιο της πάλαι ποτέ Nutriart (Κατσέλης) στις Αχαρνές, το οποίο αγόρασε προ ετών η εταιρεία απ’ την Κρήτη και το οποίο επισκευάζει προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία πολλαπλασιάζοντας την παραγωγική δυναμική της οικογενειακής επιχείρησης.
«Με τη λειτουργία του εργοστασίου στις Αχαρνές θα μπούμε σε έναν ωκεανό ανάπτυξης», σημείωσε κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κα Ελένη Τσατσαρωνάκη.
«Σήμερα πραγματοποιούνται εντατικές εργασίες για την επισκευή του εργοστασίου. Εκτιμώ ότι ως το τέλος Μαΐου θα έχουμε μεταγκαταστήσει τα logistics και τα γραφεία του υποκαταστήματος της Αθήνας εκεί. Αργότερα, μέσα στο φθινόπωρο θα παραδοθεί και το υπόλοιπο εργοστάσιο, οπότε θα ενεργοποιηθεί και το επιχειρηματικά πλάνο που ετοιμάζουμε», σημείωσε.
Σύμφωνα με την ίδια, η αποκατάσταση των κτιριακών εγκαταστάσεων και η ανακαίνισή τους θα κοστίσουν 3,2 εκατ. ευρώ. Ήδη όπως εξήγησε καταρτίζεται και το επενδυτικό πλάνο για το μηχανολογικό εξοπλισμό που θα τοποθετηθεί, προκειμένου το εργοστάσιο να λειτουργήσει παραγωγικά.
Υπενθυμίζεται πως το ακίνητο των 23.000 τ.μ, το οποίο βρίσκεται εντός οικοπέδου 35.000 τ.μ., είχε αγοραστεί προς 6,2 εκατ. ευρώ το 2021 απ’ την εταιρεία «Το Μάννα – Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ» σε πλειστηριασμό.
Όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας η λειτουργία του εργοστασίου αναμένεται να βοηθήσει στα πλάνα που κάνει τόσο για την ανάπτυξη της προϊοντικής γκάμας, όσο και στην προσπάθεια μεγαλύτερης διείσδυσης στο HORECA αλλά και αύξησης των εξαγωγών. Οι τελευταίες σήμερα κινούνται μεταξύ 7% και 10% επί του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας, σύμφωνα με τη διοίκηση, καθώς μέχρι τώρα η δυναμικότητα παραγωγής της επικεντρωνόταν στην κάλυψη της εγχώριας αγοράς. «Οι δυνατότητες που μας δίνει το νέο εργοστάσιο θα μας προσφέρουν άλλη δυναμική», επεσήμανε η διοίκηση της εταιρείας.
Το “δρόμο” πάντως έχει δείξει η σειρά “Δαγκωτό” με το οποίο η εταιρεία απ’ την Κρήτη έχει εισέλθει δυναμικά στην κατηγορία των σνακς, πάντα με βάση το παξιμάδι. Επίσης στην ίδια κατεύθυνση ωθούν και τα μικρά παξιμάδια λαδιού και κριθαριού, που είχε παρουσιάσει η εταιρεία και στα οποία φέτος θα έλθουν να προστεθούν προϊόντα με λιναρόσπορο, βρώμη και καλαμπόκι.
Μάλιστα σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας η ανάπτυξη που καταγράφεται στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς αγγίζει το 15%!
Σημειωτέον πως το 2024 ο καθαρός κύκλος εργασιών της εταιρείας είχε αυξηθεί 3,5% φθάνοντας τα 13,5 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που μοιράστηκε η διοίκηση της “Το Μάννα – Ν. Τσατσαρωνάκης”, το 80% των πωλήσεων της εταιρείας σήμερα γίνεται μέσω των Σούπερ Μάρκετ. Στο 10% είναι οι πωλήσεις στα σημεία μικρής λιανικής και επίσης 10% οι πωλήσεις HORECA.
Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ, το brand «Μάννα» διατηρεί μερίδιο 30% της ελληνικής αγοράς παξιμαδιού ύψους 50+ εκατ. ευρώ, όντας η κυρίαρχη μάρκα στο χώρο. Στη δεύτερη θέση, με 28% της αγοράς, βρίσκονται τα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, στα οποία συγκεντρώνονται επτά διαφορετικά brands. Ακολουθούν η Μπισκότα Παπαδοπούλου, με το brand «Krispies» και μερίδιο στο 10%, και η Καραμολέγκος, με το brand «Παξαμάς» και μερίδιο στο 8%.
Την ίδια ώρα έρευνα που διενήργησε η εταιρεία για την αγορά του παξιμαδιού με ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά σε δείγμα 1.000 καταναλωτών ανέδειξε το «Μάννα» ως το ηγετικό brand. Όπως ανέφερε η επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρείας από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι σε έναν χάρτη με brands το «Μάννα» βρίσκεται στην πρώτη θέση και με μεγάλη απόσταση από τον ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με την κα Ελένη Τσατσαρωνάκη τέσσερις είναι οι πυλώνες επιτυχίας: «Πρώτα απ’ όλα οι Αρχές και οι Αξίες που διαχρονικά έχουμε χαράξει. Έπειτα, η σταθερή ποιότητα των προϊόντων μας με προσήλωση στην παράδοση και έμφαση στην καινοτομία. Τρίτον, οι άνθρωποι μας. η μεγάλη οικογένεια του μάννα. Και τέταρτον, οι καταναλωτές μας», τόνισε.
Διαβάστε ακόμη
Οι Ευρωπαίοι επενδυτές περιμένουν διακαώς τα κέρδη των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης (γράφημα)
Υδρογονάνθρακες: Η τριπλή έρευνα της Chevron σε Κρήτη – Πελοπόννησο ανοίγει τον δρόμο για εξελίξεις
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα