Ένα ακόμα εγχείρημα προστίθεται στο ενεργητικό του sir Στέλιου Χατζηιωάννου. Πάντα δραστήριος, διορατικός και εφευρετικός, μερικές εβδομάδες μετά από την επένδυση του στην online κτηματομεσιτική πλατφόρμα easyProperty, στα μέσα Μαρτίου, ο «Mr.Easy» ξαναχτυπά με τη δημιουργία ενός νέου brand της… συλλογής με το γνωστό πρόθεμα, την οποία ο ίδιος έχει κατοχυρώσει και αξιοποιεί επιχειρηματικά. Ο ιδρυτής της easyJet εισέρχεται στον τομέα του μάρκετινγκ, αυτή τη φορά, με τη νεοϊδρυθείσα easyMarketing.
Ο συνιδρυτής και CEO της νέας εταιρείας, Amit Sagu, δηλώνει ότι «οι επιχειρήσεις θεωρούνται πιο περίπλοκές από ποτέ, αλλά το μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι» και προσθέτει: «Γνωρίζουμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν πραγματικά τον χρόνο ή την γνώση για να εφαρμόζουν το μάρκετινγκ με συνέπεια, αλλά επίσης και ότι οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη το μάρκετινγκ για να επιβιώσουν και να ευημερήσουν σε μια ανταγωνιστική και προηγμένη οικονομία».
Στόχος της «ομάδας» αποτελεί να μιμηθεί το μοντέλο της easyJet, καθιστώντας την easyMarketing «ως μια εθνική και ευρωπαϊκή οντότητα τα επόμενα χρόνια, καθιερωμένη ως η λύση για τις υπηρεσίες μάρκετινγκ».
Ο Amit Sagu έχει μακρόχρονη συνεργασία με τους εταίρους του, τον Rob Hiley και τον συνιδρυτή της easyFood, Jeewan Sagu και αποκαλύπτουν πως έχουν επενδύσει άνω του 1 εκατ. λιρών ως ποσό εκκίνησης στο κοινό τόλμημα τους, με τον sir Στέλιο Χατζηιωάννου να διατηρεί ενεργό ρόλο σε αυτό και τα ξένα media να του αποδίδουν, ουσιαστικά, την ίδρυση αλλά και την υψηλή εποπτεία της easyMarketing.
Ο Ελληνοκύπριος δισεκατομμυριούχος εξηγώντας τους σκοπούς της νέας εταιρείας –που λειτουργεί υπό την άδεια του- υπεισέρχεται σε μια …ενδιαφέρουσα «λεπτομέρεια»:
«Αυτή η τελευταία προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο μας θα ενδυναμώσει τους ιδιοκτήτες μικρών τοπικών επιχειρήσεων για να μπορέσουν να τις αναπτύξουν και παράλληλα να υποστηρίξουν άλλες εταιρείες της περιοχής τους, ιδιαίτερα σε μέσα σε αυτό το δύσκολο και γεμάτο προκλήσεις κλίμα. Η ιδέα να βοηθήσουμε τους μικροεπιχειρηματίες να αναλάβουν τη θέση των μεγάλων πρακτορείων της αγοράς μετά από 12 μήνες στασιμότητας εξ’ αιτίας της πανδημίας της κορωνοϊού είναι κάτι φυσικό για την κουλτούρα της easyGroup® και αισθανόμαστε σίγουροι ότι θα οδηγηθούν σε ευημερία».
Ο Chief Operating Officer, Nathan Siekierski, αναλύει λίγο περισσότερο τη «λεπτομέρεια» που ανέφερε ο κ.Χατζηιωάννου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η easyMarketing ως ένας «easy» οργανισμός θα διαθέτει ευκολότερη πρόσβαση σε κόσμο και μέρη που ίσως να μην έχουν οι πελάτες της και αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να παρέχει υπηρεσίες μεγάλων πρακτορείων σε τοπικές επιχειρήσεις. «Ενσαρκώνουμε τις αξίες της easyGroup και θα λύσουμε τα προβλήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Εστιάζουμε στο πώς θα ωφεληθεί μια επιχείρηση και όχι μόνο στο πιο …λαμπερό τέχνασμα», συμπληρώνει.
Η easyMarketing υπόσχεται συνεχή συνεργασία για την εύρεση λύσεων που θα προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των μικρών επιχειρήσεων, αντί π.χ. μιας και μοναδικής διαφημιστικής καμπάνιας έναντι υψηλού τιμήματος και φιλοδοξεί να στήσει δίκτυα τοπικών αντιπροσώπων βάσει ενός μοντέλου franchise που θα επιτρέπει σε άτομα, επαγγελματίες μάρκετινγκ και τοπικές εταιρείες να χρησιμοποιούν όλα τα εργαλεία της.
Τα …ελληνικά brands και οι «ανθεκτικοί τομείς»
Ο Ιππότης της επιχειρηματικότητας –τίτλος που απένειμε στον Στέλιο Χατζηιωάννου η Βασίλισσα του Ηνωμένου Βασιλείου Ελισάβετ Β’ σε ηλικία 39 ετών- αναζητά αυτή την εποχή λύσεις για κλάδους της οικονομίας που έχουν πληγεί από τις επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης, προσπαθώντας ταυτόχρονα να αδράξει τις ευκαιρίες τις οποίες αυτή προσφέρει. Ο Ελληνοκύπριος billionaire κρατά, άλλωστε, τη φήμη του ανθρώπου που δεν αφήνει εύκολα ευκαιρία να πάει χαμένη. Ούτε και κάποιο κομμάτι της αγοράς… απάτητο.
Ένα από τα τελευταία εγχειρήματα του αφορά την εκπαίδευση, με τη δημιουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας easyStudies.gr για την αναζήτηση σπουδών, ενώ, ψηλά στα σχέδια του παραμένει η easyFoodstore, το περίφημο «σούπερ μάρκετ των φτωχών» που είχε αναγγείλει παλαιοτέρα ότι ήθελε να φέρει και στην Ελλάδα.
Στα brands της easy με ελληνική ή και με ελληνική παρουσία (ανάμεσα σε εκατοντάδες εμπορικά σήματα, με εταιρείες που δραστηριοποιούνται κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο και γενικώς στην Ευρώπη) ξεχωρίζουν πλην της easyStudies.gr και οι πλατφόρμες easyFerry, easyHemp, easyGreece.tours, easyGreek, easyCruise, easyCinema, όπως παραδοσιακά και η easyJet με πτήσεις από και προς την χώρα μας.
Σε πρόσφατο μήνυμά του ο φημισμένος businessman ανέφερε ότι «…σε πρωτόγνωρες στιγμές σαν αυτές, είμαι χαρούμενος που η οικογένεια των brands έχει διαφοροποιηθεί σε άλλους τομείς που είναι πιο ανθεκτικοί στην πανδημία του COVID: από τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, το ΙΤ (Information Technology), μέχρι την αποθήκευση προϊόντων οικιακού καθαρισμού».
Δεν κρύβει πως πολλά από τα μέλη της οικογένειας των σημάτων easy υφίστανται απώλειες και το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο λειτουργίας –με μια σειρά διαφοροποιημένων κατόχων αδειών, με δικούς τους μετόχους ο καθένας, αντί μιας ενιαίας εταιρικής οντότητας- επιτρέπει στην easyGroup να διατηρήσει ένα μικρότερο επιχειρηματικό ρίσκο…
Διαβάστε ακόμη:
Σιάμισιης: Οι 5 πυλώνες ανάπτυξης των ΕΛΠΕ – Eπενδύσεις έως €4 δισ.
Εστίαση: Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για στήριξη έως €100.000 – Οι δικαιούχοι και κριτήρια
Κορωνοϊός: Ξεκινούν οι εμβολιασμοί και στον ιδιωτικό τομέα – Ποια η διαδικασία