Με τιμή πρώτης προσφοράς που αντιστοιχεί σε… κλάσμα της κανονικής του αξίας, ξαναβγαίνει στο σφυρί την επόμενη εβδομάδα το yacht «Dream».

Συγκεκριμένα, για τις 18 Δεκεμβρίου έχει προγραμματιστεί νέος πλειστηριασμός, με επισπεύδουσα τη Μαρίνα Ζέας Α.Ε., και με τιμή εκκίνησης μόλις 25.000 ευρώ για ένα σκάφος που αγοράστηκε έναντι 2,7 εκατ. ευρώ.

Με την ίδια τιμή βγήκε στις 29 Φεβρουαρίου 2024, αλλά παρόλα αυτά έμεινε στα αζήτητα.

Η αιτία που το “Dream” αναζητεί, αλλά δεν βρίσκει τη… ρότα του προς τη θάλασσα, οφείλεται στο γεγονός ότι το σκάφος έχει υποστεί σοβαρό ρήγμα και μεγάλες καταστροφές σε όργανα και εσωτερικό εξοπλισμό από την εισροή υδάτων. Κάτι άλλωστε που εξηγεί και την τόσο χαμηλή τιμή πρώτης προσφοράς…

Ειδικότερα, το σκάφος έχει υποστεί ρήγμα στο κύτος που είχε ως αποτέλεσμα την εισροή υδάτων στο εσωτερικό του. Οι άξονες πρόωσης, προπέλες, μηχανές, ηλεκτρολογικός πίνακας, αντλίες, καθώς και άλλα εσωτερικά μέρη και εξοπλισμός έχουν υποστεί ζημιά από την εισροή υδάτων. Επίσης στους εσωτερικούς χώρους και συγκεκριμένα στο μηχανοστάσιο πάνω από το ύψος των μηχανών και στις καμπίνες υπάρχουν σημάδια εισροής νερού.

Για αυτό και παραμένει αραγμένο εδώ και σχεδόν μια επταετία στο χερσαίο τμήμα της Μαρίνας Λευκάδας.

Η ιστορία και ο εξοπλισμός του

Το “Dream” είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο πλαστικό G.R.P. και ναυπηγήθηκε στην Ιταλία το 2009. Στη συνέχεια η “Executive Yachting Διαχείριση Σκαφών Α.Ε.”, το εξαγόρασε από την ιταλική εταιρεία “San Lorenzo Spa” έναντι 2.703.636 ευρώ.

Το Νοέμβριο του 2009 απέκτησε άδεια επαγγελματικού πλοίου αναψυχής και έκτοτε μισθωνόταν έναντι 25.500 ευρώ – 29.500 ευρώ την εβδομάδα, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.

Σύμφωνα με το «βιογραφικό» του, το υπό ελληνική σημαία “Dream” έχει μήκος ολικό 21,80 μέτρα (μέγιστο μήκος), μήκος νηολόγησης 21,40 μέτρα (καθαρό μήκος), πλάτος νηολόγησης 5,61 μέτρα (μέγιστο εξωτερικό πλάτος), βάθος νηολόγησης2,72 μέτρα (βάθος από το κατάστρωμα καταμέτρησης), ενώ είναι ολικής χωρητικότητας 98,92 κόρων και καθαρής χωρητικότητας 59,19κόρων.

Το σκάφος είναι εφοδιασμένο με δύο μηχανές ντίζελ ιπποδυνάμεως 2.722 BHP και στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται:

Στο πάνω κατάστρωμα, δύο καθιστικά τεσσάρων ατόμων, ένα τραπεζάκι ανοξείδωτο, ένα έπιπλο κουζίνας με νιπτήρα και ψυγείο, ένας γερανό μάρκας “besenzomi’’, μια σανίδα ‘Σερφινγκ’, δύο Liferafts, ένα καθιστικό τριών θέσεων, μία κονσόλα πλοήγησης, ένα VHF ΡΑΥΖ40Ε, δύο ST 60, ένα ST 6002, ένα EPIRB, δύο κουβούκλια (δορυφορικά), ένα RadarRaymarine, μία κόρνα, ένα VHFantenna, ένα GP Santenna.

Στο κεντρικό κατάστρωμα, μία κονσόλα πλοήγησης με χειριστήρια μηχανής , και ηλεκτρικά όργανα, διάφορα όργανα πλοήγησης ,ένα ψυγείο δίπορτο, μία κουζίνα Miele με κεραμική εστία , ένας απορροφητήρα Miele,ένα πλυντήριο πιάτων Miele, έξι ντουλάπια ανοξείδωτα, μία τραπεζαρία γυάλινη, οκτώ καρέκλες δερμάτινες, ένα τραπεζάκι σαλονιού γυάλινο, τρεις καναπέδες τριθέσιοι, ένα ψυγείο Miele κ.α.

Στο κατάστρωμα, ένα τραπέζι ξύλινο, ένας καναπές τριών θέσεων, δύο βίντσια ηλεκτρικά MAXWELL 1500 ,ένα βίντσι εργάτης άγκυρας MAXWELL 4.000 καθώς και μία άγκυρα.

Στη διάρκεια της «καριέρας» του όμως υπήρξε η πρόσκρουση που το οδήγησε εκτός αγοράς, καθώς πολλά κρίσιμα μέρη του εξοπλισμού του, αλλά και αντικείμενα είναι κατεστραμμένα με συνέπεια να είναι εξαιρετικά δύσκολο και δαπανηρό να ξαναγίνει αξιόπλοο.

Έτσι, το σκάφος βρίσκεται από τον Μάιο του 2017 στον χερσαίο χώρο της Μαρίνας Λευκάδας, χωρίς να έχει γίνει οποιαδήποτε επισκευή.

Η κατάσχεση από τη Μαρίνα Ζέας Α.Ε. έγινε για ποσό 100.195,99 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο o Kυριάκος Μητσοτάκης – Αναπτυξιακά σχέδια ανά την Ελλάδα

Ποιες είναι οι «λαϊκές» τραπεζικές προμήθειες που πιέζει η κυβέρνηση να μειωθούν

ΙΟΝ: Ξεκινά η κατασκευή του νέου εργοστασίου στη Στυλίδα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα