«Πόδι» στο χρηματιστήριο σχεδιάζει να πατήσει η διάσημη εταιρεία υποδημάτων Dr Martens, καθώς στελέχη της εταιρείας σκέφτονται να πουλήσουν μετοχικό πακέτο σε επενδυτές.
Η κατασκευάστρια εταιρεία των θρυλικών παπουτσιών πουλά 11 εκατομμύρια ζεύγη υποδημάτων ετησίως σε περισσότερες από 60 χώρες, με ετήσιες πωλήσεις ύψους 672 εκατ. £.
Το πιο γνωστό προϊόν της εταιρείας, το μποτάκι Dr Martens 1460 με τις οχτώ οπές, κατασκευάστηκε για πρώτη φορά το 1960 στο Νορθάμπτον ως παπούτσι εργασίας
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας δείχνουν αυξητική πορεία των πωλήσεων παρά τους περιορισμούς στο λιανεμπόριο λόγω πανδημίας. Η αύξηση ενδεχομένως να οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία προσαρμόζει τη στρατηγική της για τις πωλήσεις, προσεγγίζοντας απευθείας τους καταναλωτές.
Η εταιρεία διαθέτει 130 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, αλλά η έμφαση στις διαδικτυακές πωλήσεις σημαίνει ότι αυτά αντιπροσωπεύουν πλέον περίπου το ένα πέμπτο των εσόδων της.
Τα έσοδα του Ομίλου για το εξάμηνο έως και το Σεπτέμβριο του 2020 ήταν 318,2 εκατ. βρετανικές λίρες, σημειώνοντας αύξηση κατά 18% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας.
Πωλεί επίσης μεγάλο μέρος των προϊόντων της μέσω άλλων λιανοπωλητών. Ωστόσο, στον σχεδιασμό της εταιρείας είναι να συνεχίσει την επέκταση των δικών της δραστηριοτήτων στη λιανική.
Η αεροσόλα των παπουτσιών κατασκευάστηκε από τους Dr Martens και Dr Funck στο Μόναχο και τα δικαιώματα για την πατέντα του Ηνωμένου Βασιλείου πωλήθηκαν στον Όμιλο R Griggs.
Τα υποδήματα που προέκυψαν από τη συνεργασία τους πωλήθηκαν αρχικά ως μπότες εργασίας, αλλά έγιναν «κτήμα» των Βρετανών skinhead κατά τη δεκαετία του 1960.
Οι μπότες έγιναν επίσης δημοφιλείς στην πανκ νεολαία τη δεκαετία του 1970 και επανήλθαν στη μόδα κατά τη δεκαετία του 1990 όταν η Britpop βρισκόταν στα καλύτερά της.
Από το 2014 η εταιρεία ανήκει στον όμιλο IngreLux με έδρα το Λουξεμβούργο και συνδέεται με τη βρετανική εταιρεία επενδύσεων Permira.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Δρ Martens, Κένι Ουίλσον, δήλωσε ότι η επιχείρηση είχε «σημαντική αναπτυξιακή δυναμική παγκοσμίως», προσθέτοντας ότι η εταιρεία σχεδιάζει να ενταχθεί στο χρηματιστήριο.
Η εταιρεία πιστεύει ότι έχει εντοπίσει άλλα 154 εκατομμύρια δυνητικούς πελάτες στις μεγάλες αγορές της. Σημειώνεται ότι οι πελάτες της τα τελευταία δύο χρόνια έφτασαν τα 16 εκατομμύρια.
Διαβάστε ακόμη:
Ο Άγιος Βασίλης δεν ήρθε φέτος για τον Απόστολο Βακάκη – Τι συμβαίνει με τη μετοχή της Jumbo
Bitcoin: «Ξεφτίζει» το ράλι – Τρέμουν για «φούσκα» οι επενδυτές
Έρευνα: Οι Ευρωπαίοι θα μειώσουν τα αεροπορικά ταξίδια και την κατανάλωση κρέατος