search icon

business stories

Dolce & Gabbana για τον πιο αγαπημένο μας φίλο – Το νέο εμπορικό στοίχημα του οίκου (pics + tweet)

Για πρώτη φορά ένας κορυφαίος οίκος μόδας επιλέγει να ποντάρει στην συνεχώς ανερχόμενη βιομηχανία προϊόντων για κατοικίδια λανσάροντας το πρώτο του άρωμα για σκύλους - Ποιο το όνομα και η τιμή του - Τι υποστηρίζει ο οίκος και τι απαντούν οι κτηνίατροι

H δημοφιλής σειρά αρωμάτων του οίκου Dolce & Gabbana μετρά πλέον μια ακόμη σημαντική προσθήκη με μόνη διαφορά ότι απευθύνεται σε ένα τελείως διαφορετικό κοινό: τους σκύλους και τους ιδιοκτήτες τους, που θέλουν τα αγαπημένα τους κατοικίδια να ευωδιάζουν.

Στην ανερχόμενη αυτή αγορά ποντάρει, λοιπόν, ο ιταλικός οίκος μόδας λανσάροντας το πρώτο του άρωμα για σκύλους. Το «Fefe», όπως ονομάστηκε προς τιμήν του πολυαγαπημένου poodle του Ντομένικο Ντόλτσε είναι ένα άρωμα δίχως αλκοόλ, με τον οίκο να διαβεβαιώνει το καταναλωτικό κοινό πως ακολουθεί όλα τα πρωτόκολλα προστασίας και ασφάλειας για τα κατοικίδια της αρμόδιας ιταλικής υπηρεσίας Bureau Veritas Italia.

Έτσι, έναντι 99 ευρώ ή 108 δολαρίων ο κάθε καταναλωτής μπορεί να προσφέρει στον… καλύτερο φίλο του μια δόση πολυτέλειας με νότες από ιλάνγκ ιλάνγκ, musk και σανδαλόξυλο. Μάλιστα, οι προ-παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει από την ιστοσελίδα του οίκου με τους πρώτους… τυχερούς να έχουν πρόσβαση και σε μια παράλληλη αποκλειστική προσφορά για ένα μοναδικό κολλάρο σκύλου, επίσης με την υπογραφή του διάσημου οίκου μόδας.

To άρωμα είναι σε ένα πράσινο γυάλινο μπουκάλι με κόκκινο καπάκι και φέρει το αποτύπωμα μιας πατούσας από χρυσό 24 καρατίων.

«Πρόκειται για ένα τρυφερό άρωμα που δημιουργήθηκε για μια παιχνιδιάρικη ρουτίνα ομορφιάς» αναφέρει ο Dolce & Gabbana, στην επίσημη ανακοίνωση του, προτείνοντας μάλιστα στους επίδοξους αγοραστές να ψεκάσουν με το άρωμα τα χέρια τους ή μια βούρτσα και μετά να περάσουν με αυτή την γούνα του σκύλου τους από το μέσο του σώματος τους.

Το άρωμα μπορεί να ψεκαστεί απευθείας και στο σώμα του ζώου, ωστόσο επισημαίνεται ότι θα πρέπει να μείνει μακριά από την περιοχή της μύτης του.

«Είμαι ντελικάτο, αυθεντικό και χαρισματικό. Διότι δεν είμαι απλά ένας σκύλος, είμαι ο Fefe» αναφέρει η διαφήμιση που ξεκίνησε ο οίκος για να προβάλει το νέο άρωμα, το οποίο σε πρώτη φάση θα διατεθεί σε Ευρώπη και Ηνωμένες Πολιτείες και σταδιακά σε όλο τον κόσμο.

Σημειωτέον πως αρώματα για σκύλους ήδη κυκλοφορούν στο εμπόριο, όμως είναι η πρώτη φορά που ένας κορυφαίος οίκος μόδας επιλέγει να επενδύσει στον κλάδο και να απευθυνθεί σε ένα πιο… απαιτητικό καταναλωτικό κοινό ποντάροντας στην συνεχώς αναπτυσσόμενη διεθνώς βιομηχανία για προϊόντα κατοικιδίων.

Σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg Intelligence, η βιομηχανία για προϊόντα pets, που καλύπτουν από τροφές έως φαρμακευτικά προϊόντα και είδη φροντίδας, αναμένεται να ξεπεράσει τα 500 δισ. δολάρια μέχρι το 2030, από τα 320 δισ. δολάρια που έχει ήδη ανέβει σήμερα.

Πάντως, αν και ο Dolce & Gabbana ισχυρίζεται στην ιστοσελίδα του πως έχει ήδη πολύ θετικό feedback όχι μόνο από τους ιδιοκτήτες σκύλων, αλλά και από κτηνιάτρους, διεθνή media έσπευσαν να επισημάνουν πως πολλοί κτηνίατροι δεν συμφωνούν καθόλου.

«Οι σκύλοι αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλο, αλλά και τα πρόσωπα μέσω της μυρωδιάς. Επομένως ο κόσμος της μυρωδιάς τους δεν πρέπει να αλλάξει» σχολίασε επικριτικά, μιλώντας στο AP, ο κτηνίατρος Φεντερίκο Κότσια του University of Teramo. Προσέθεσε δε, πως μπορεί να δημιουργηθούν και δερματολογικά προβλήματα.

Ανάλογη άποψη εξέφρασε στον Guardian και η Άλις Πότερ της Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals επισημαίνοντας πως η ευωδιά του αρώματος μπορεί να είναι ευχάριστη στον άνθρωπο, αλλά να προκαλεί δυσφορία στο ζώο, επηρεάζοντας και την ικανότητα του να κινηθεί το περιβάλλον του. «Συμβουλεύουμε τον κόσμο πως προϊόντα με δυνατή μυρουδιά, όπως αρώματα και σπρέι θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς μπορεί να είναι πολύ δυσάρεστα στους σκύλους».

Διαβάστε ακόμη

ΔΕΗ: Mε τη θυγατρική Olympus AI, το βάπτισμα του πυρός στην τεχνητή νοημοσύνη

Vivartia: Επιστροφή στην κερδοφορία αλλά αρκετοί οι «πονοκέφαλοι»

Morgan Stanley: Τι να προτιμήσετε στις ευρωπαϊκές μετοχές μετά το sell-off (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version