Ένα αγαπημένο θέμα σε κάθε δημοπρασία αυτοκινήτων είναι και η σχετική αγωνία για το εάν θα καταρριφθεί κάποιο ρεκόρ τιμής στην οποία θα αποκτηθεί κάποιο από τα προς πώληση μοντέλα.
Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά, είναι ένας από τους παράγοντες του «παιχνιδιού». Η αξία ενός αυτοκινήτου αυξάνεται στο πέρασμα του χρόνου και διαμορφώνεται μια ιδιότυπη λίστα με τα πιο ακριβά αυτοκίνητα που έχουν αλλάξει χέρια μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας.
Κατά καιρούς, δημοσιεύονται ειδήσεις για κάποιο από αυτά που σημείωσε ρεκόρ ποσού πώλησης.
Ας θυμηθούμε ποια είναι τα δέκα πιο ακριβά σε παλαιότερες δημοπρασίες (τουλάχιστον ως τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές…).
10. Aston Martin DBR1/1 (1956) – $22.550.000
Η βρετανική εταιρεία δημιούργησε την DBR1 το 1956 για να συμμετέχει στον θεσμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Sportscar (World Sportscar Championship) εκείνης της χρονιάς. Ήταν η DBR1/1 καθώς την επόμενη χρονιά (1957) ακολούθησε η DBR1/2.
Κάθε χρόνο έκτοτε και έως το 1959 η Aston Martin παρουσίαζε την αναβαθμισμένη εκδοχή του αγωνιστικού μονοθεσίου. Εκείνη τη χρονιά δημιούργησε τις DBR1/4 και DBR1/5 και κατάφερε να κερδίσει τον Παγκόσμιο τίτλο στον θεσμό.
9. Ferrari 275 GTB/C Speciale Scaglietti (1964) – $26.400.000
Μόλις τρεις 275 GTB/C Speciale Scaglietti κατασκευάστηκαν για να μπορέσει η Ferrari να πάρει την «ομολογκασιόν» και να συμμετέχει στις «24 Ώρες του Le Mans» το 1965. Το αυτοκίνητο βασίστηκε στην 275 GTB την οποία σχεδίασε ο Sergio Scaglietti με τον οποίο ο Enzo Ferrari είχε μακροχρόνια φιλία και του έδειχνε μεγάλη εμπιστοσύνη.
Αυτός είναι ο λόγος που η πλήρης ονομασία του μοντέλου είναι 275 GTB/C Speciale Scaglietti. To συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δημοπρατήθηκε δεν συμμετείχε στον θρυλικό αγώνα, τελικά. Και τα τρία οχήματα είχαν αλουμινένιο αμάξωμα και το βάρος τους ήταν μικρότερο από το μοντέλο παραγωγής (275 GTB).
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto