Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, εντός της επόμενης χρονιάς η Jaguar Land Rover θα επαναδιοργανώσει το δίκτυο αντιπροσωπειών της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Βάσει όσων έγιναν γνωστά, τα μοντέλα της Jaguar θα υπάρχουν σε διαφορετικές αντιπροσωπίες από αυτά της Land Rover.
Πέραν αυτών, μία ακόμα ουσιαστική αλλαγή είναι το γεγονός ότι η JLR, όπως είναι η εν συντομία ονομασία τής εταιρείας, θα αναλάβει σταδιακά τον έλεγχο των πωλήσεων όλων των μοντέλων, μεταβάλλοντας τον ρόλο των αντιπροσώπων όπως τον γνωρίζουμε ως τώρα.
Οι τελευταίοι θα πληρώνονται με ένα ποσοστό ανά πώληση οχήματος, σύμφωνα με όσα προβλέπονται.
Αυτό το νέο επιχειρηματικό μοντέλο δεν θα αφορά μόνο στη βρετανική εταιρεία αλλά είναι αυτό που πρόκειται να επικρατήσει στο προσεχές μέλλον για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ήδη κάποιες από αυτές έχουν ανακοινώσει ότι πρόκειται να το υιοθετήσουν και έχουν αρχίσει τις συνομιλίες με τους ανά τον κόσμο αντιπροσώπους τους.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στο βρετανικό Autocar, οι αντιπρόσωποι της Jaguar Land Rover έχουν αρχίσει να αντιδρούν στη συγκεκριμένη επιχειρηματική προοπτική, όπως είναι λογικό. Ωστόσο, ο Paddy McGillycuddy, Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε σχετικά: «Με το νέο επιχειρηματικό μοντέλο αποκτούμε άμεση σχέση με τον πελάτη.
Jaguar Land Rover is reopening order books on cheaper models including the Jaguar XE and Jaguar XF saloons, after chip shortages ease https://t.co/uoKYakb2S8 pic.twitter.com/JsPRfSgzTW
— Autocar (@autocar) February 10, 2023
»Εάν θέλουμε να εκπληρώσουμε την επιθυμία μας να έχουμε πολυτελείς εταιρείες, τότε η τιμή δεν είναι δυνατόν να αποτελεί στοιχείο αυτής της συναλλαγής (με τους αντιπροσώπους). Το τίμημα είναι η τιμή του κάθε αυτοκινήτου», κατέληξε ο κ. McGillycuddy.
Προς το παρόν, η εταιρεία επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στα Defender, Range Rover και Range Rover Sport, τα τρία πιο δημοφιλή μοντέλα της. Βάσει των στοιχείων πωλήσεων, το τελευταίο τρίμηνο του 2022 αυτά αντιπροσώπευαν το 75% των συνολικών πωλήσεών της.
Ωστόσο, όταν θα εφαρμοστεί το νέο μοντέλο δικτύου αντιπροσώπων της, εντός του 2024, αυτό αναμένεται να αλλάξει, καθώς θα αυξηθούν τα μοντέλα της, θα πρέπει να αντιμετωπιστούν τα όποια προβλήματα προκύπτουν αλλά και να βρει τρόπους (η εταιρεία) να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της, έκτοτε.
Διαβάστε ακόμη
«Βροχή» αιτήσεων για το Market Pass: Υποβάλλονται 350 έως 500 το λεπτό
Κώστας Καραμανλής: Το παρασκήνιο της απόσυρσης – Τι ρόλο έπαιξε το τηλεφώνημα από Μητσοτάκη