Στη μετά κορωνοϊό εποχή η Coca-Cola Τρία Εψιλον παρουσιάζει σήμερα την πρώτη σημαντική κίνησή της στην αγορά λανσάροντας τα προϊόντα της διεθνούς αλυσίδας καφέ Costa Coffee με έδρα το Λονδίνο, που είχαν εξαγοραστεί προ διετίας από την The Coca-Cola Company.
Το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά σε πρώτη φάση θα αφορά την καφεστίαση και συνολικά το Hο.Re.Ca., με δεδομένο ότι η μητρική Coca -Cola HBC είχε γνωστοποιήσει ότι ο σχεδιασμός προς το παρόν δεν περιλαμβάνει την ίδρυση καταστημάτων «Costa Coffee». Και τούτο καθώς βασικός στόχος αρχικά είναι το χτίσιμο και η ενίσχυση αναγνωρισιμότητας του σήματος.
Υπενθυμίζεται ότι λόγω της συγκεκριμένης συνεργασίας επήλθε διαζύγιο μεταξύ της Coca-Cola HBC και του ιταλικού ομίλου Lavazza, του οποίου τη διανομή στη χώρα μας είχε η Coca-Cola Τρία Εψιλον.
Σε κάθε περίπτωση, όπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής της Coca-Cola Τρία Εψιλον Γιάννης Παπαχρήστου, τα σχέδια της εταιρείας πρακτικά δεν έχουν αλλάξει λόγω της πανδημίας, αλλά περισσότερο προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες. Σε αυτό το πλαίσιο, θα γίνει το δυναμικό λανσάρισμα των Costa Coffee, ενώ κάποιων άλλων προϊόντων θα πάει για αργότερα.
Την ίδια ώρα, η εταιρεία, έχοντας ουσιαστικά πληγεί από την αναστολή λειτουργίας στους κλάδους της εστίασης και του τουρισμού, επιχειρεί να στηρίξει την επανεκκίνηση της αγοράς προχωρώντας σε αναδιάταξη δυνάμεων αλλά και σε ένα πολύπλευρο πρόγραμμα ενεργειών για την υποστήριξη του Ho.Re.Ca.
Εξάλλου, όπως εκτιμά ο κ. Παπαχρήστου, «μεσοπρόθεσμα θα υπάρξουν δυσκολίες και η ανάπτυξη της οικονομίας θα πάρει χρόνο και δεν θα είναι ανέφελη, καθώς, όπως λένε οι επιστήμονες, ο ιός θα είναι μαζί μας για καιρό ακόμη». Γι’ αυτό και προτεραιότητα της Coca-Cola Τρία Εψιλον είναι να σταθεί δυνατή και δίπλα στους εργαζομένους και τους συνεργάτες της «αποτελώντας μέρος της λύσης και της επόμενης μέρας».
Στο πλαίσιο αυτό, οι δράσεις της εταιρείας, όπως παρουσιάστηκαν από τον κ. Παπαχρήστου στο πρόσφατο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, εστιάζουν σε τρεις άξονες: α) την ασφάλεια και την υγιεινή των ανθρώπων της εταιρείας με την εφαρμογή των αναγκαίων μέτρων για την απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας, β) την υποστήριξη της αγοράς με οικονομικές διευκολύνσεις προς συνεργάτες και χονδρέμπορους και προγράμματα εκπαίδευσης και ενημέρωσης για τις νέες καταναλωτικές τάσεις, και γ) την υποστήριξη της κοινωνίας μέσω ενός μεγάλου προγράμματος δωρεών προς το υπουργείο Υγείας, το υπουργείο Παιδείας, αλλά και των προγραμμάτων «Βοήθεια στο σπίτι» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Εξάλλου, βασικές προτεραιότητες της εταιρείας στο νέο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί αποτελούν η ενεργή υποστήριξη της αγοράς για την επανεκκίνηση της εστίασης, που εν πολλοίς όμως συνδέεται με τον τουρισμό, η βιώσιμη ανάπτυξη και η κοινωνική ευθύνη.
Ο γενικός διευθυντής της Coca-Cola Τρία Εψιλον είναι αισιόδοξος για την επόμενη μέρα τόσο για την ίδια τη χώρα όσο και για την εταιρεία. «Γιατί βγάλαμε προς τα έξω τις αρετές μας και όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι είναι παρακαταθήκη για ένα πολύ καλύτερο μέλλον».