Η Citroen είναι γνωστή για τη ιστορία της και για τον αντικομφορμιστικό τρόπο που δημιουργεί τα μοντέλα της. Είναι η εταιρεία στην οποία ίσως ασκείς κριτική μεν, αποδέχεσαι όμως ό,τι κι αν παρουσιάσει, δε.
Αυτό συμβαίνει και τώρα. Η απόφαση για τη δημιουργία του καινούργιου C4 X δεν έχει να κάνει μόνο για ένα αυτοκίνητο, είναι μια νέα εταιρική επιχειρηματική φιλοσοφία.
Η οποία, στην περίπτωση της Citroen, δεν θα λέγαμε είναι και τόσο καινούργια, καθώς η διαφοροποίηση είναι βασικό στοιχείο του εταιρικού DNA της διαχρονικά.
Πλέον, αυτό στο οποίο θα εστιάζει είναι η επέκταση των κατηγοριών στις οποίες θα εμπλέκεται και θα ανήκουν τα νέα μοντέλα της. Οχήματα που δεν θα «περιχαρακώνονται» απαραιτήτως στο πλαίσιο και τη νόρμα που ορίζουν μια κατηγορία οχημάτων αλλά θα δημιουργούν μία καινούργια, υποκατηγορία πλέον.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε η Laurence Hansen, Διευθύντρια Επιχειρηματικής Στρατηγικής της Citroen, πλέον οι υποψήφιοι πελάτες εστιάζουν περισσότερο από ποτέ στις ανάγκες τους και στο τι επιθυμούν σε (και από) ένα καινούργιο αυτοκίνητο.
Όπως είπε: «Μας αρέσει να κοιτάζουμε τα προβλήματα, να τα αντιμετωπίζουμε με διαφορετικό τρόπο και να προτείνουμε μια λύση.
»Βεβαίως, δεν το κάνουμε αυτό με όλα τα παραδοσιακά μοντέλα μας. Όμως, σε κάθε κατηγορία θα δημιουργούμε και από μία πρόταση η οποία θα είναι λίγο διαφορετική από αυτές των ανταγωνιστών μας, αναφορικά με το πώς βλέπουμε την έννοια της κινητικότητας. Κι αυτό, επειδή οι πελάτες μας είναι πολύ διαφορετικοί, συγκριτικά».
Διαβάστε ακόμη
Νόβακ Τζόκοβιτς: Ο «Μίδας» των κορτ – Τα έπαθλα των 160 εκατ. δολ. και οι business του (pics)
Τζεντιλόνι: Η ΕΕ προετοιμάζεται για ενδεχόμενη περικοπή στο ρωσικό φυσικό αέριο