search icon

business stories

Χριστούγεννα: Μεγαλύτερα έσοδα αναμένουν οι έμποροι στη Γερμανία

Οι Γερμανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 297 ευρώ στις γιορτές που έρχονται

Μικρή αύξηση στις πωλήσεις στην περίοδο των Χριστουγέννων σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, αναμένει ο κλάδος λιανικού εμπορίου στη Γερμανία όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Γερμανική Ένωση Λιανικής – Der Handelsverband Deutschland (HDE).

Τα έσοδα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο αναμένεται να αυξηθούν κατά 1,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνοντας συνολικά τα 121,4 δισ. ευρώ (130,08 δισ. δολάρια), προβλέπει η HDE.

Οι πωλήσεις αναμένεται επίσης να αυξηθούν κατά 1,3% συνολικά το 2024.

«Η ανάπτυξη της χριστουγεννιάτικης επιχείρησης συμβαδίζει με το πλήρες έτος 2024, οι πωλήσεις θα παραμείνουν σταθερές παρά το δύσκολο περιβάλλον και τις πολλές αβεβαιότητες», δήλωσε ο πρόεδρος του HDE Αλεξάντερ φον Πριν κατά την παρουσίαση της πρόβλεψης στο Βερολίνο.

Σύμφωνα με το HDE, οι πολίτες στη Γερμανία σχεδιάζουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 297 ευρώ για χριστουγεννιάτικα δώρα, παρά το χαμηλό καταναλωτικό κλίμα. Πρόκειται για δύο ευρώ περισσότερα από πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της Γερμανικής Ενωσης Εμπορίου σε 2.000 άτομα.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα λίγο περισσότερο από τους μισούς θα δαπανήσουν και φέτος το ίδιο ποσό, το 11% σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες και το 24% σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες. Όταν επιλέγουν χριστουγεννιάτικα δώρα, οι ερωτηθέντες επιλέγουν ιδιαίτερα συχνά κουπόνια δώρου, παιχνίδια και καλλυντικά ή προϊόντα προσωπικής περιποίησης.

Σχεδόν 300 εταιρείες συμμετείχαν στην έρευνα και το 53% των εμπόρων λιανικής πώλησης εκτός τροφίμων φοβάται ότι οι χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες θα είναι χειρότερες ή ακόμη και σημαντικά χειρότερες από ό,τι το 2023.

«Η σημασία των τελευταίων δύο μηνών για την ευημερία και τις αντιξοότητες του οικονομικού έτους είναι τεράστια σε πολλούς τομείς λιανικής», είπε ο πρόεδρος της HDE Αλεξάντερ φον Πριν, σημειώνοντας ότι οι έμποροι παιχνιδιών δημιούργησαν σχεδόν το ένα τέταρτο των ετήσιων πωλήσεών τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Σε ολόκληρο τον κλάδο λιανικής, ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος αντιπροσώπευαν το 18,5% των ετήσιων πωλήσεων πέρυσι, δήλωσε ο φον Πριν.

Διαβάστε ακόμη 

Reuters: Συνεργασία Ελλάδας – Ισραήλ για αντιαεροπορικό θόλο «Iron Dome» ύψους 2 δισ. ευρώ (vid) 

Netflix: Αύξησε ξαφνικά τις τιμές στην Ελλάδα – Ο νέος τιμοκατάλογος 

McDonald’s: Αυξάνονται τα θύματα του burger – Τουλάχιστον 104 κρούσματα δηλητηρίασης με E.coli

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version