Η πανδημία, είναι αλήθεια, επιτάχυνε από το 2020 διαδικασίες οι οποίες κατά γενική ομολογία θα έπρεπε να είχαν ενταχθεί πολύ νωρίτερα στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων, αλλά και εκατομμυρίων πολιτών.
Για όσους κατάλαβαν το πώς θα μπορούσαν να τις εκμεταλλευτούν, η κρίση πρόσφερε ευκαιρίες.
Οι «εξ αποστάσεως business» κέρδισαν αυτόματα έδαφος. Στην πορεία αποδείχθηκε ότι είχαν έρθει για να μείνουν, καθώς η εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού μόλις ξεκινούσε. Οτιδήποτε digital, online ή virtual έβρισκε ανταπόκριση. Κάθε καλή ιδέα ήταν και μια ευκαιρία. Ο Χρήστος Τσούνης δεν έχασε την δική του.
Η βράβευση του νεαρού επιχειρηματία της εταιρείας Financial Greeks από τον sir της επιχειρηματικότητας, Στέλιο Χατζηιωάννου, επί δυο συνεχόμενες χρονιές, πέρσι και φέτος, δεν συμβαίνει συχνά.
«Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω youtuber σαν αυτόν, με τόσους πολλούς ακόλουθους», σχολίασε με χιούμορ ο Eλληνοκύπριος δισεκατομμυριούχος πριν απονείμει σε πρόσφατη εκδήλωση το βραβείο στον δεύτερο νικητή των 14ων Stelios Awards for young entrepreneurs in Greece.
Ποιος είναι ο Χρήστος Τσούνης; Ένας youtuber – οικονομικός σύμβουλος, θα έλεγε κανείς.
Επίκαιρος, σε εποχές που η ακρίβεια και ο πληθωρισμός «ροκανίζουν» τα εισοδήματα, μετέτρεψε ένα (μάλλον) χόμπι αρχικά σε επάγγελμα. Και καταφέρνει σήμερα να προσελκύει νέους συνδρομητές κατά χιλιάδες στην πλατφόρμα digital marketing και influencing με στόχο την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής και επενδυτικής κουλτούρας στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη.
«Τα χρήματα δεν είναι το πιο σημαντικό. Και δεν τα υποτιμώ καθόλου. Είναι το τι δρόμους ανοίγει ένα τέτοιο βραβείο, αν θέλεις να το αξιοποιήσεις σωστά», κατά τον κ. Τσούνη, ο οποίος θεωρεί ότι η προβολή του εγχειρήματος του δημιούργησε τις προοπτικές για μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Όλα άρχισαν, όπως θυμάται «…την πρώτη εβδομάδα του κορωνοϊού, όταν κλειστήκαμε μέσα, είχα πάρα πολύ χρόνο και λέω θα κάνω αυτό που ήθελα. Έπιασα την κάμερά μου, το κινητό μου για την ακρίβεια και έφτιαξα το πρώτο βίντεο. Μου πήρε άλλες δυο εβδομάδες για να βγει στο youtube αυτό το βίντεο και μετά δεν σταμάτησα.
Έχω ένα κανάλι στο οποίο μιλάω για οικονομικά, επενδύσεις, διαχείριση προσωπικών οικονομικών και καλύπτει ένα κενό το οποίο υπήρχε μέχρι εκείνη την στιγμή στην αγορά.
Ο κόσμος δεν μπορούσε να βρει στην Ελλάδα, ένα αντίστοιχο περιεχόμενο προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα για το τι θα κάνει με τα λεφτά του. Είδα μια γρήγορη ανταπόκριση από το κοινό. Ένα μεγάλο ενδιαφέρον. Μου στέλνανε πολλά μηνύματα.
Τρία χρόνια αργότερα είμαστε με δυο κανάλια. Το δικό μου, με 87.000 subscribers και τους Financial Greeks, ένα «όχημα» για να συζητήσουμε για αντικείμενα ευρύτερου ενδιαφέροντος. Στόχος μου είναι να εμπνεύσω και άλλους ανθρώπους, για τα οικονομικά τους, τις επιχειρήσεις και τις επενδύσεις τους.».
90+ εκατ. Views
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, δυο βασικοί αριθμοί για τις επιδόσεις της πλατφόρμας επιβεβαιώνουν τον αντίκτυπό της: τουλάχιστον 2 εκατομμύρια Έλληνες έχουν παρακολουθήσει έστω μια φορά στο κανάλι το παραγόμενο περιεχόμενο και από αυτούς 70.000 έχουν πραγματοποιήσει κάποιο βήμα για την βελτίωση των οικονομικών τους, για παράδειγμα ανοίγοντας λογαριασμούς για επενδύσεις ή βάζοντας σε σειρά τους υφιστάμενους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, διαχωρίζοντας την αποταμίευση από τα έξοδά τους.
«Μπορεί να ακούγονται απλά όλα αυτά, αλλά βοηθούν ολόκληρες ζωές να πάρουν την σωστή πορεία, οικονομικά μιλώντας, στο μέλλον», είναι μια άλλη αποστροφή των λόγων του Χρήστου Τσούνη.
Τα κανάλια που διαχειρίζεται η ομάδα των Finacial Greeks στο εξωτερικό έχουν πάνω από 90 εκατ. Views ετησίως στο YouTube, με άνω των 8 εκατ. subscribers, εκπροσωπούν 250+ Creators (δημιουργούς χρηματοοικονομικού περιεχομένου) από την Ευρώπη, 200+ Social Media Accounts, 1,25 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη σε online communities και παρουσία σε περισσότερες από 16 χώρες.
Τα μέλη αποστέλλουν ερωτήσεις πάνω σε θέματα που τα απασχολούν, ή προβληματισμούς τους και ζητούν υποστήριξη ή συμβουλές πολλές φορές για να αποφύγουν ένα οικονομικό αδιέξοδο.
Η εταιρεία δίνει το «παρών» σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Discord, Telegram, Medium και μετρά περισσότερες από 3,5 εκατ. συνολικές προβολές το μήνα.
Έχει 40 διαφορετικούς συνεργάτες και χορηγούς, με συνολική διείσδυση στην αγορά της Ελλάδας, της Πολωνίας και της Σερβίας, ενώ σταδιακά εισέρχεται και άλλες, όπως αυτές της Γαλλίας, της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.
«Οι Financial Greeks είναι μια πλατφόρμα και για άλλους creators, δεν ανεβάζω μόνο εγώ περιεχόμενο στο κανάλι, με αποτέλεσμα να έχουμε περισσότερες απόψεις και περισσότερο κόσμο να επηρεάζεται θετικά, θέλουμε να πιστεύουμε, από αυτό που κάνουμε.
Το μεγάλο βήμα μας, αυτό που έφερε την διαφορά σε σχέση με πέρσι, είναι η έξοδός μας στις ευρωπαϊκές αγορές. Για να πετύχουμε, έτσι, ένα ακόμα μεγαλύτερο impact, μέσα από ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο και να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε», έχει τονίσει ο κ. Τσούνης.
Το νέο project των Financial Greeks είναι η δυνατότητα για τη δημιουργία, με τη βοήθεια της τεχνολογίας και τη χρήση ΑΙ, καναλιών σε όλες τις γλώσσες της Ευρώπης.
Διαβάστε ακόμη
Γολγοθάς οι μεταβιβάσεις λόγω γραφειοκρατίας – Αργεί ο ψηφιακός φάκελος ακινήτων
Πετράλωνα: Πώς μια ήσυχη, λαϊκή γειτονιά της Αθήνας μεταμορφώθηκε σε ψαγμένο προορισμό
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ