Να μπει και στην αγορά των ηλεκτρονικών τσιγάρων εξετάζει σοβαρά η Παπαστράτος σε μία προσπάθεια να ενισχύσει τη γκάμα των εναλλακτικών προϊόντων που θα βοηθήσουν να επιτύχει το στόχο που έχει θέσει για «ένα κόσμο χωρίς τσιγάρο». Αυτό αποκάλυψε ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Χρήστος Χαρπαντίδης στο περιθώριο της πανηγυρικής εκδήλωσης για την έναρξη της φιλόδοξης προσπάθειας «αφήνουμε το τσιγάρο στην προηγούμενη δεκαετία».

«Σε κανέναν κλάδο δεν γίνεται ‘disrupt’ από ένα και μόνο προϊόν. Η Philip Morris έχει κάνει μεγάλα βήματα και στα ηλεκτρονικά τσιγάρα και είμαστε σε μία φάση που εξετάζουμε την προοπτική να παρουσιάσουμε και ένα τέτοιο προϊόν στην ελληνική αγορά», τόνισε ο κ. Χαρπαντίδης διευκρινίζοντας ωστόσο ότι αυτό θα αποφασιστεί εν καιρώ.

Ερωτηθείς μάλιστα εάν μία τέτοια κίνηση θα ‘κανιβαλίσει’ το IQOS, που αποτελεί την «ανερχόμενη δύναμη» στην αγορά ο ίδιος τόνισε ότι «ακόμη και έτσι, πρέπει να προχωρήσουμε στη νέα εποχή».

Η δυναμική του IQOS πάντως συνεχίζεται με αποτέλεσμα σήμερα να έχει φθάσει να ελέγχει περίπου το 8% του συνόλου της αγοράς καπνικών στη χώρα! Όπως είπε ο ίδιος, οι χρήστες του προϊόντος υπολογίζονται σε 210.000 ενώ σε 90.000 περίπου υπολογίζονται οι χρήστες ατμίζοντων προϊόντων (σσ. ηλεκτρονικό τσιγάρο). «Επομένως 300.000 συνάνθρωποι μας έχουν ήδη στραφεί απ’ το παραδοσιακό κάπνισμα στα εναλλακτικά προϊόντα. Ως εκ τούτου θεωρώ εφικτό το στόχο που βάλαμε στην καμπάνια μας την μείωση των καπνιστών κατά 1 εκατ. μέσα σε ένα χρόνο», σημείωσε ο ίδιος.

Σημειωτέον ότι η Ελλάδα αν και εξακολουθεί να βρίσκεται ψηλά στη λίστα των «θεριακλήδων» κατατάσσεται επίσης στην τρίτη θέση παγκοσμίως στη χρήση του IQOS, πίσω απ’ την Ιαπωνία και τη Λιθουανία και πάνω απ’ την Κορέα. Οι δε χρήστες του προϊόντος στις 54 αγορές που κυκλοφορεί υπολογίζονται σε 13 εκατ, σύμφωνα με τον κ. Χαρπαντίδη. Γεγονός που καταδεικνύει και την πρωτοκαθεδρία που έχει πλέον ο όμιλος Philip Morris International αλλά και τη δικαίωση του να επενδύσει την περασμένη δεκαετία περί τα 6 δισ δολ. στην ανάπτυξη του καινοτόμου προϊόντος.