Σε επέκταση των δραστηριοτήτων της Eurocatering, γνωστή για το μπραντ «Φρεσκούλης», μέσα από ένα νέο επενδυτικό σχέδιο συνολικού ύψους 9,5 εκατ. ευρώ στη διετία προχωρά ο ιδρυτής και Πρόεδρος της κ. Χρυσόστομος Μαυρόπουλος έχοντας τη στήριξη των funds EOS Capital Partners και Elikonos, που εισήλθαν ως μέτοχοι μειοψηφίας τον περασμένο Φεβρουάριο.
Όπως ανακοίνωσε ο κ. Μαυρόπουλος, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, το ένα σκέλος της επενδυτικού σχεδίου αφορά την ενίσχυση της θέσης της Eurocatering στη βουλγαρική αγορά και την παράλληλη διείσδυση σε άλλες βαλκανικές αγορές.
Στο πλαίσιο αυτό γνωστοποίησε ότι η Eurocatering, που έχει εμπορική παρουσία στη γειτονική χώρα, προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας MC Fresh BG έναντι 2,2 εκατ. ευρώ. Η τελευταία, η οποία σήμερα είναι αμιγώς εμπορική εταιρεία, έχοντας συμφωνίες και με ρουμάνικες αλυσίδες σούπερ μάρκετ για παραγωγή PL προϊόντων, θα αποκτήσει εργοστάσιο σε οικόπεδο 45 στρεμμάτων, το οποίο έχει αγοραστεί, στη βιομηχανική περιοχή της Σόφιας.
Το δεύτερο σκέλος των επενδύσεων αφορά την ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά μέσω επέκτασης της παραγωγικής δυνατότητας της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία φέτος έχει ήδη προχωρήσει στην προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής, μηχανολογικού εξοπλισμού και ψυκτικών φορτηγών ενώ κατασκευάζεται ήδη στις Αχαρνές και νέα μονάδα. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη παραγωγική μονάδα επεξεργασίας και συντήρησης φυλλωδών λαχανικών και συσκευασίας σαλατών.
Την ίδια ώρα πάντως ο κ. Μαυρόπουλος καλοβλέπει και την επέκταση της εταιρείας σε νέες κατηγορίες τροφίμων. Στο πλαίσιο αυτό σημείωσε πως εξετάζουν από κοινού με το fund EOS Capital του οποίου ηγείται ο κ. Απόστολος Ταμβακάκης κοινές επενδύσεις. Μάλιστα αποκάλυψε πως σήμερα διερευνάται η εξαγορά εταιρείας στο χώρο των έτοιμων γευμάτων.
Σύμφωνα με τον κ. Μαυρόπουλο στις σκέψεις της Eurocatering είναι και η είσοδος στην παραγωγή φρέσκων φυσικών χυμών.
Η Eurocatering ιδρύθηκε το 2000 εισάγοντας στην αγορά τη διάθεση έτοιμων προς χρήση και κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, συνδεόμενη με όλους τους κρίκους της αγροδιατροφικής αλυσίδας μέχρι τον τελικό καταναλωτή. Το 2004 η εταιρεία σύστησε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης. Διατηρεί ιδιόκτητες εγκαταστάσεις αποθήκευσης και διανομής σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Λιβαδειά.
Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, η Eurocatering εμφάνισε το 2019 πωλήσεις ύψους 35,8 εκατ. ευρώ με EBITDA 2,8 εκατ. και κέρδη μετά φόρων ύψους 1,4 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Μαυρόπουλο ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2020 αυξήθηκε στα 38,6 εκατ. ευρώ. Σημειωτέον πως τα τελευταία 5 χρόνια (2014-2019) η εταιρία πέτυχε σημαντικούς μέσους ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης κατά 15% στις πωλήσεις και κατά 14% στην λειτουργική κερδοφορία EBITDA.
Διαβάστε ακόμη:
EBRD: Επιπλέον €50 εκατ. στο joint venture με την Dimand για Πύργο Πειραιά και άλλα έργα
MORE: «Κωδικός απογείωση» για τον νέο βραχίονα της Motor Oil