Πολλά υποσχόμενο διαγράφτηκε του τρεις πρώτους μήνες το 2020 για την ελληνικών συμφερόντων εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακή εταιρεία STEALTHGAS INC. η οποία έχει το μεγαλύτερο στόλο παγκοσμίως σε μεσαίου μεγέθους πλοία μεταφοράς LPG -Υγροποιημένο αέριο πετρελαίου. Υπάρχει όμως μία αβεβαιότητα για τους επόμενους μήνες λόγω της πανδημίας του κορωνοιού που έπληξε την παγκόσμια οικονομία. Η εταιρεία έχει ρευστότητα 42,6 εκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αυξηθεί κατά 25 εκατομμύρια το β΄ τρίμηνο του 2020.
Το α΄ τρίμηνο το 98% του στόλου ήταν ναυλωμένο ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα τρία εκατομμύρια δολάρια.
Το 69% του στόλου της εταιρείας του Χάρη Βαφειά, είναι σε χρονοναύλωση για το υπόλοιπο του 2020.
Ο τζίρος το α΄ τρίμηνο ανήλθε στα 34,4 εκατομμύρια δολάρια μειωμένος κατά τέσσερα εκατομμύριο σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019 και αυτό οφείλεται κυρίως στη μείωση του στόλου κατά τέσσερα πλοία.
Το EBITDA ανήλθε στα 16,5 εκατομμύρια έναντι 17,1 το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
Ο πρόεδρος του ΔΣ Michael Jolliffe αφού εξέφρασε την ικανοπoίησή του για τα καλά αποτελέσματα του α’ τριμήνου, σχολίασε μεταξύ άλλων:
“Παρ’ όλα αυτά το ξέσπασμα της πανδημίας τ ου COVID-19 επηρέασε αρνητικά όχι μόνο την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία αλλά και την παγκόσμια οικονομία. Εχουν προκύψει ερωτήματα για τον κλάδο των LPG όσο αφορά την παγκόσμια ζήτηση του αερίου. Παρά το γεγονός ότι η StealthGas είναι προστευμένη από την κακή αγορά αφού έχει τον στόλο της σε μακροχρόνιες ναυλώσεις και λίγα χρέη, κανείς δεν μπορεί να κάνει προβλέψεις για το πόσο θα διαρκέσει η πανδημία Ένα δεύτερο κύμα του κορωνοϊόύ μπορεί να κτυπήσει τον χειμώνα αλλά αη εταιρεία είναι καλά προετοιμάσμενη και προστατευμένη απέναντι σε αυτό το σενάριο”.
Ο στόλος της StealthGas Inc. Αποτελείται από 50 πλοία, Τα 46 είναι LPG συνολικής χωρητικότητας 431.527 κυβικών μέτρων. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται οκτώ που τα διαχειρίζεται κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η εταιρεία, και ένα χωρητικότητας 11.000 κυβικών μέτρων το οποίο ναυπηγείται και θα παραδοθεί το 2021.
Επίσης έχει τέσσερα Μεσαίου βεληνεκούς δεξαμενόπλοια μεταφοράς πετρελαϊκών παραγώγων και ένα δεξαμενόπλοιο Aframax, συνολικής χωρητικότητας 255.804 τόνων dw.