Προσπάθειες αντιστάθμισης των απωλειών λόγω κορωνοϊού επιχειρεί ο δημοφιλής γαλλικός οίκος μόδας, Chanel, καθώς αύξησε τις τιμές των προϊόντων του για δεύτερη φορά μέσα στο 2020.
Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία δηλώνει σε αναφορά της ότι οι τελευταίες αυξήσεις των τιμών ήταν «συνέπεια των πρόσφατων σημαντικών διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών μεταξύ του ευρώ και ορισμένων τοπικών νομισμάτων», χωρίς να δοθούν περαιτέρω λεπτομέρειες.
«Αυτές οι προσαρμογές γίνονται σε όλες τις χώρες όπου είναι απαραίτητο και αποτελούν την εγγύηση ότι τα είδη της Chanel πωλούνται σε ισοδύναμα επίπεδα τιμών σε ολόκληρο τον κόσμο», ενώ πρόσθεσε ότι αυτή η κίνηση αποτελούσε επιτακτική ανάγκη σε μια εποχή που τα διεθνή ταξίδια είναι πολύ περιορισμένα.
Η Chanel προχώρησε τον Μάιο σε αύξηση τιμών της κατά 5% με 17% παγκοσμίως στις τσάντες της αλλά και στα δερμάτινα είδη.
Συμφωνα με τον αναλυτή της Jefferies, Φλάβιο Κερέντα, αναμένεται και άλλες μάρκες με είδη πολυτελείας να ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα προκειμένου να περάσουν στην… «αντεπίθεση» από το χτύπημα της πανδημίας το 2020. Επίσης, η Chanel, αναφέρεται πως προχώρησε σε περαιτέρω αύξηση των τιμής της τάξης του 5% τον Οκτώβριο, ιδίως στην Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και τη Βρετανία.
Ενδεικτικά διάσημοι οίκοι μόδας, ανά τον κόσμο, όπως οι Louis Vuitton, Dior, Gucci, Prada και Ferragamo, έχουν επίσης αυξήσει τις τιμές τους τη φετινή χρονιά.
Αρκετοί διευθύνοντες σύμβουλοι των παραπάνω οίκων δηλώνουν ότι έχει μειωθεί το χάσμα μεταξύ των τιμών τους στην Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο, αν και οι αναλυτές εκτιμούν ότι το ίδιο είδος κοστίζει συχνά έως και 30% περισσότερο στη βασική κινεζική αγορά από ό,τι στην Ευρώπη.