Στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς δεν βγαίνουν μόνο κάθε είδους ακίνητα, αλλά και πολλά κινητά περιουσιακά στοιχεία, μεταξύ των οποίων σκάφη αναψυχής αλλά και φορτηγά πλοία.
Μια τέτοια περίπτωση φιγουράρει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα τις τελευταίες μέρες και αφορά το “Calypso I”, ένα General Cargo σκαρί που έχει…φάει τη θάλασσα με το κουτάλι…Μετά από αμέτρητα ταξίδια, τώρα έχει βάλει… «ρότα» για το σφυρί.
Ο σχετικός πλειστηριασμός με επισπεύδοντα τον ιδιώτη Π.Μ. στρέφεται κατά της εταιρείας «Καλυψώ 10 Ναυτική Εταιρεία» που εδρεύει στον Πειραιά και το ποσό για το οποίο έγινε η κατάσχεση ανέρχεται σε 14.502,46 ευρώ.
Ο πλειστηριασμός έχει προγραμματιστεί για τις 13 Σεπτεμβρίου και δεδομένου ότι η τιμή εκτίμησης της αγοραίας αξίας του πλοίου είναι 150.000 ευρώ, η τιμή πρώτης προσφοράς έχει οριστεί στα 2/3 αυτής, δηλαδή στις 100.000 ευρώ.
Τι περιλαμβάνει το “Calypso I”
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην έκθεση πλειστηριασμού, πρόκειται για ένα φορτηγό πλοίο με το όνομα «Καλυψώ Ι», υπό ελληνική σημαία, με αριθμό ΙΜΟ 7637668, ολικής χωρητικότητας 1.990 κόρων, καθαρής χωρητικότητας 912 κόρων, νεκρού βάρους 3.050 τόνων (TDW), σύμφωνα δε με το από 26.10.2010 έγγραφο εθνικότητας, ολικής 911,12 κόρων και καθαρής 507,83 και σύμφωνα με την από 4.9.2014 βεβαίωση του Διεθνούς Γραφείου Επιθεωρήσεων Πλοίων GT 1997 και ΝΤ 829, ολικού μήκους 80,65 μέτρων, πλάτους νηολογήσεως 14,03 μέτρων. Τώρα για το πότε έχει ναυπηγηθεί, στην έκθεση αναφέρεται ότι έχει κατασκευαστεί στην Ολλανδία το έτος 1997. Σύμφωνα με άλλες πηγές ωστόσο η ναυπήγησή του έγινε το 1978, είναι δηλαδή 45 «χρόνων», κάτι που φαίνεται πιθανότερο με βάση τη γενική εικόνα του πλοίου.
Είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, φέρει μία μηχανή εσωτερικής καύσης μάρκας ΜΕΚ DEUTZ MWM ROTTERDAM SBV-9M-628, ισχύος 1.468 KW/ 862 RPM, και ένα κύτος φορτώσεως φορτίου (αμπάρι) διαστάσεων μήκους 43,5μ. X πλάτους 11,20μ X βάθους 5,96μ.
Σημειώνεται ότι το πλοίο κατασχέθηκε «με όλα τα εξαρτήματα του, παρακολουθήματα, προσαυξήματα, παραρτήματα και λοιπά κινητά μέρη».
Ειδικότερα, κατά την κατάσχεση, έφερε δύο σωστικά βαρελάκια χωρίς άλλα διακριτικά, ένα γερανό- τσάπα ερπυστριοφόρο μάρκας VOLVO, στη γέφυρα (DECK 4) τα απαιτούμενα όργανα ναυσιπλοΐας, ήτοι: ηλεκτρικό τιμόνι (αυτόματο) μάρκας FRYDENBO, χειριστήρια μηχανών, χειροκίνητο τιμόνι, δύο ραντάρ εκ των οποίων το ένα μάρκας Sperry Marine (Bridge Master) και ένα μάρκας KELVIN HUGHES (nucleus 5000R), τρία VHF, ένα GPS (πλοηγό) μάρκας SAAB, ένα σύστημα αφύπνισης μάρκας FURUNO, ένα πλοηγό μάρκας FURUNO GPS NAVIGATOR – CP170, με S/N 6452-8555, ένα οδηγό πλοήγησης με στοιχεία DEBEK 2900 NAVTEX RECEIVER (STN), έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή μάρκας QUEST με οθόνη μάρκας PHILIPS, με πληκτρολόγιο, ποντίκι και δύο ηχεία καθώς και ένα UPS – 1500 SD TURBO X, έναν εκτυπωτής H/P χρώματος λευκού, δύο κεραίες, μία πυξίδα με διακριτικά SR-130 GYROCOMPASS με S/N S8180, καθώς και δύο κιάλια μάρκας FREE FOCUS.
Επίσης στο DECK 4 υπάρχει 1 WC, στο DECK 3 υπάρχουν 3 καμπίνες, μία του πλοιάρχου, μία του 2ου και μία του 1ου μηχανικού με τρία WC, ένα στη κάθε καμπίνα, ενώ στο DECK 2 υπάρχουν 5 καμπίνες πληρώματος και 4 WC, και στο DECK 1 υπάρχουν 3 καμπίνες πληρώματος, 2 τραπεζαρίες, 1 κουζίνα και 2 WC.
Ακόμη, το πλοίο διαθέτει σύστημα πυρόσβεσης.
Τα βάρη του πλοίου
Παράλληλα, όμως, κουβαλάει και αρκετά βάρη. Έτσι, σύμφωνα με πρόσφατο πιστοποιητικό του Ναυτικού Υποθηκοφύλακα Πειραιά, φέρει λόγω χρεών της ιδιοκτήτριας εταιρείας:
-Απλή υποθήκη για ποσό 1.800.000 ευρώ υπέρ της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία ενεγράφη την 7-12- 2007,
-Απαγόρευση μεταβολής νομικής κατάστασης υπέρ ιδιωτικής εταιρείας, η οποία καταχωρήθηκε στις 22-8-2018,
– Αναγκαστική κατάσχεση για ποσό 6.450 ευρώ υπέρ του Κ.Α. η οποία ενεγράφη στις 27-11-2018,
-Αναγκαστική κατάσχεση για ποσό 7.109 ευρώ υπέρ του Γ. Β. η οποία ενεγράφη στις 15-2-2019,
-Αναγκαστική κατάσχεση για ποσό 13.963,17 ευρώ υπέρ του ΟΛΘ, η οποία ενεγράφη στις 20-10-2020,
-Αναγκαστική κατάσχεση για ποσό 15.500 ευρώ υπέρ του Σ.Σ. η οποία ενεγράφη στις 26-9-2022 και
-Αναγκαστική κατάσχεση για ποσό 14.502,46 ευρώ υπέρ του επισπεύδοντα η οποία ενεγράφη στις 1-8-2023.
Διαβάστε ακόμη
Το φθινοπωρινό στοίχημα της κυβέρνησης για αύξηση δαπανών και εσόδων
Ρωσία: Η Κεντρική Τράπεζα αυξάνει τα επιτόκια στο 12% – Κερδίζει έδαφος το ρούβλι
Πού και γιατί ενδιαφέρονται να επενδύσουν οι Ισπανοί στην Ελλάδα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ