search icon

business stories

Bugatti: Πόσα πληρώνουν οι ιδιοκτήτες για εξατομίκευση στα αυτοκίνητά τους (tweets)

Ενας πελάτης της μάρκας έχει ξοδέψει περισσότερα χρήματα για τις εξατομικεύσεις των αυτοκινήτων του, από τα -ούτως ή άλλως- υπέρογκα ποσά που δαπάνησε για την απόκτησή τους

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του, ο επικεφαλής της Bugatti, Mate Rimac, είπε ότι το πελατολόγιο της μάρκας με έδρα το Molsheim, αποτελείται από άτομα που ξοδεύουν κατά μέσο όρο επιπλέον 500.000 ευρώ, για να εξατομικεύσουν τα αυτοκίνητά τους.

Ο Rimac αναφέρθηκε και στον μυστηριώδη… τρελό πελάτη της μάρκας, οποίος έχει ξοδέψει περισσότερα χρήματα για τις εξατομικεύσεις των αυτοκινήτων, από τα -ούτως ή άλλως- υπέρογκα ποσά που δαπάνησε για την απόκτησή τους.

Ο συγκεκριμένος είναι ιδιοκτήτης μιας Mistral (κεντρική φωτο κειμένου), η οποία ναι μεν κοστίζει περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ -πιο ακριβή και από την ολοκαίνουργια Tourbillon (3,8 εκατομμύρια)- αλλά ο ίδιος στο… λαμπερό του γκαράζ έχει ακόμα μια Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, τη Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition και την Chiron Super Sport 300+.

Μην ξεχνάμε, ότι πριν από τέσσερα χρόνια, μια σούπερ συλλεκτική (τροποποιημένη έκδοση της Chiron) La Voiture Noire, κόστισε στον πρώτο πελάτη που την αγόρασε 11 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς πρόσθετες custom πινελιές.

Ήταν το ακριβότερο εργοστασιακό αυτοκίνητο, το 2020, τίτλο που σήμερα μάλλον ανήκει στη Rolls-Royce Tail.

Διαβάστε ακόμη   

Στεγαστική κρίση: Ραγδαία αύξηση στα ενοίκια – Οι περιοχές με τα σπίτια έως €600 (πίνακες)

Πώς η Κύπρος απέκτησε «αθόρυβα» αντιαεροπορικό σύστημα – Το Ισραήλ και το κόστος για τον Ελληνικό Θόλο

Διόδια: Γιατί αυξάνονται κατά 5% τα διόδια από το 2025, μένει εκτός κάδρου η Αττική Οδός 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version