Η Bobbi Brown δεν χρειάζεται συστάσεις, με ένα όνομα που φωτίζεται με νέον στο τμήμα ομορφιάς κάθε πολυκαταστήματος και στις ζώνες αφορολόγητων αγορών των αεροδρομίων σε όλο τον κόσμο. Δημιούργησε μια αυτοκρατορία γύρω από το look της «no-makeup makeup» τη δεκαετία του 1990 και η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Estee Lauder Companies το 1995, όταν ο Leonard Lauder τηλεφώνησε για να της πει: «Μας κερδίζετε σε όλα τα καταστήματα και θέλω να σας αγοράσω»!
Πούλησε τελικά την εταιρεία της στην Estée Lauder το 1995 έναντι 74,5 εκατομμυρίων δολαρίων και εργάστηκε στο creative κομμάτι μέχρι την αποχώρησή της το 2016.
Ωστόσο ένα νέο κεφάλαιο ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια για την Brown, με την Jones Road, μια σειρά ομορφιάς απευθείας στον καταναλωτή με το μινιμαλιστικό στυλ που υπογράφει η Brown. Η Jones Road είναι η πρώτη εταιρεία καλλυντικών που επιτρέπεται στην Brown να δημιουργήσει από τότε που πούλησε την πρώτη της μάρκα, Bobbi Brown Cosmetics, στην Estee Lauder. Τότε, 38 ετών, η Brown υπέγραψε ρήτρα μη ανταγωνισμού 25 ετών, θεωρώντας ότι θα ήταν ευτυχής που θα μετέτρεπε την Bobbi Brown Cosmetics σε μια μάρκα δισεκατομμυρίων δολαρίων υπό την ομπρέλα μιας μεγαλύτερης εταιρείας μέχρι να έρθει η ώρα να συνταξιοδοτηθεί στα 60 της χρόνια.
Η Brown υποστηρίζει ότι δεν μετανιώνει για την υπογραφή της 25ετούς ρήτρας μη ανταγωνισμού – «δεν πιστεύω στα λάθη», είπε. «Πιστεύω στην ευκαιρία να αλλάξουμε και να διορθώσουμε τα πράγματα»- παρόλα αυτά θέλησε να φύγει από την Estee Lauder πριν λήξει το συμβόλαιο. Ανακοίνωσε την αποχώρησή της στα τέλη του 2016 και αγόρασε στον εαυτό της ένα κολιέ-γούρι με την ημερομηνία που θα της επιτρεπόταν νομικά να δραστηριοποιηθεί ξανά στον χώρο της ομορφιάς: 1020, για τον Οκτώβριο του 2020.
Μετά από χρόνια που έδινε μακιγιάζ στους επισκέπτες της κατασκεύασε μια παρτίδα lip gloss και μοίρασε 2.500 κατά τη διάρκεια των γιορτών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Brown ξέρει πώς να δημιουργεί κάτι που αντέχει στη δοκιμασία του χρόνου.
Μάρκες όπως η Becca Cosmetics και η Clarisonic έχουν βάλει λουκέτο, influencers όπως η Jeffree Star και ο James Charles έχουν πέσει στην αφάνεια και οι τάσεις πλέον αλλάζουν πιο γρήγορα από ό,τι μπορείτε να τις δοκιμάσετε. Αλλά μέσα σε όλα αυτά, η Bobbi Brown δεν έχει μετακινηθεί ποτέ από το καθεστώς της ως είδωλο στον τομέα των καλλυντικών.
Οι πρώτοι θαυμαστές της μπορεί να θυμούνται να επισκέπτονται τους πάγκους της Bobbi Brown Cosmetics στο εμπορικό κέντρο, να ξεφυλλίζουν ένα από τα εννέα βιβλία της ή να παρακολουθούν τα τμήματα ομορφιάς της στην τηλεόραση στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Αν ανήκετε στη γενιά Z, η γνωριμία σας με την Brown μπορεί να έγινε στο TikTok, όπου συχνά μοιράζεται σεμινάρια και χειροκροτεί παιχνιδιάρικα τους influencers που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της… λανθασμένα.
Πώς, λοιπόν, η Brown άντεξε στην καταιγίδα της διαρκώς μεταβαλλόμενης βιομηχανίας ομορφιάς; Όποιο κι αν είναι το μυστικό της, το κάνει να φαίνεται εύκολο.
«Ποτέ δεν σκέφτομαι: ‘Τα κατάφερα’. Σκέφτομαι: ‘Το κάνω’», είπε στο BI.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δύναμη της Bobbi Brown
Ενώ η Bobbi Brown Cosmetics θα μπορούσε να αντισταθεί στον ανταγωνισμό στη δεκαετία του ’90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η Jones Road δημιουργήθηκε σε μια βιομηχανία που κατακλύστηκε από μάρκες ομορφιάς από κάθε διασημότητα, influencer και makeup artist.
Ο γιος της Brown και CMO της Jones Road, Cody Plofker, δήλωσε στο BI ότι έγινε σαφές ότι κάτι έλειπε από τη βιομηχανία ομορφιάς όταν η Brown άρχισε να δημοσιεύει στο TikTok.
«Στην πραγματικότητα πίστευα ότι είχαμε αργήσει αρκετά στο TikTok και ο φωτισμός στο τηλέφωνό μου ήταν τόσο κακός», δήλωσε ο Plofker. «Το πρώτο πράγμα που την καταγράψαμε να λέει ήταν: ‘Είμαι εδώ. Τι ερωτήσεις έχετε για μένα;’ Και σκέφτηκα ότι θα είχαμε πέντε άτομα που θα έκαναν ερωτήσεις. Πήραμε αρκετές εκατοντάδες μέσα στην πρώτη ώρα».
@justbobbibrown #question from @justbobbibrown What do you want to learn from me? #cleanbeauty #beauty #jonesroadbeauty ♬ original sound – Bobbi Brown
Η Jones Road είχε μια «φανταστική χρονιά» το 2023, δήλωσε η Plofker στο BI.
Σύμφωνα με την Similarweb, μια εταιρεία λογισμικού που αναλύει την κίνηση στο διαδίκτυο, ο ιστότοπος Jones Road έφτασε σε περισσότερες από 850.000 επισκέψεις τον Νοέμβριο του 2023.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πηγές της βιομηχανίας εκτιμούν ότι η Jones Road απέφερε 20 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα το 2021, τριπλασίασε τον αριθμό αυτό το 2022 και έφτασε να διπλασιάσει το σύνολο το 2023.
Η μάρκα πωλεί τα προϊόντα της αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, στα τρία καταστήματά της στο Νιου Τζέρσεϊ, τη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο.
«Υπολογίζω ότι θα ζήσω μέχρι τα 100»
Η Brown πιστώνει εν μέρει την επιτυχία της στην πρωινή της ρουτίνα.
Συνήθως ξεκινά γύρω στις 6 π.μ. όταν την ξυπνάει ο σύζυγος ή τα σκυλιά της. Πίνει δύο «πολύ μεγάλα» ποτήρια νερό με συμπληρώματα και έναν διπλό Nespresso.
Στη συνέχεια, είναι ώρα για την Brown να χαλαρώσει.
«Πηγαίνω αμέσως επάνω με το iPad μου και κάθομαι στο κρεβάτι για να διαβάσω την εφημερίδα», δήλωσε η Brown. «Ο επιχειρηματικός μου σύμβουλος λέει ότι είναι απαίσια ιδέα, αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Το απολαμβάνω πραγματικά».
Ένα πράγμα που δεν κάνει, ίσως παραδόξως, είναι να αφιερώνει πολύ χρόνο στο μακιγιάζ της. «Το κάνω κυριολεκτικά στο αυτοκίνητο», είπε. «Βάζω το μακιγιάζ μου από το σπίτι μου στο γραφείο μου, το οποίο μου παίρνει περίπου τέσσερα λεπτά».
Δεν έχει καμία σχέση με τις influencers που βρίσκονται παντού στα TikTok feeds σας. Δεν υπάρχει κανένα τεράστιο δωμάτιο στο σπίτι της Brown με έπιπλα Ikea γεμάτα με προϊόντα ομορφιάς.
«Έχω ένα άδειο κουτί παπουτσιών Hermès στο οποίο ρίχνω τα πάντα, και όταν το κουτί έχει κάπως πολλά πράγματα, απλά το χαρίζω και ξεκινάω από την αρχή», είπε.
Ένα άλλο μεγάλο μέρος της ζωής της Brown είναι η γυμναστική. Είτε τρέχει είτε παρακολουθεί μαθήματα γυμναστικής καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
Διαβάστε ακόμη
Ρεκόρ ναυπηγήσεων από τους Έλληνες εφοπλιστές (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ