Η BMW ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει την προσφορά της σε επί πληρωμή υπηρεσίες και λειτουργίες on-demand στη μελλοντική γκάμα οχημάτων της.
Ωστόσο, η εταιρεία κατέστησε σαφές ότι δεν σκοπεύει να χρεώνει τους πελάτες για την ενεργοποίηση λειτουργιών που βασίζονται σε ήδη υπάρχον υλικό στα αυτοκίνητά της.
Όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, η BMW αξιοποιεί την αυξανόμενη συνδεσιμότητα των οχημάτων για την παροχή ενημερώσεων over-the-air, επιτρέποντας την προσθήκη νέων λειτουργιών στα οχήματα που ήδη κυκλοφορούν.
BMW is backtracking on a controversial tactic — charging a monthly fee or subscription to activate hardware-based features in its cars such as heated seats. https://t.co/cDwHJ8SLJE
— Yahoo Finance (@YahooFinance) September 10, 2023
Στο παρελθόν, η BMW αντιμετώπισε έντονα παράπονα όταν προσέφερε μηνιαία συνδρομή για την ενεργοποίηση των θερμαινόμενων καθισμάτων σε ορισμένα μοντέλα.
Ο Pieter Nota, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, ασχολήθηκε με τα παράπονα που έχουν εκφράσει οι πελάτες που θα έπρεπε να πληρώνουν λειτουργίες όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα ή στάνταρ εγκατεστημένο εξοπλισμό.
Ο Nota τόνισε ότι η εστίαση της BMW για τις “λειτουργίες κατά παραγγελία” αφορά κυρίως το λογισμικό και τα προϊόντα που σχετίζονται με τις υπηρεσίες.
Αυτά περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως η υποβοήθηση οδήγησης και η υποβοήθηση στάθμευσης, οι οποίες μπορούν να προστεθούν μετά την αγορά του αυτοκινήτου.
Επιπλέον, η BMW μπορεί να χρεώνει για λειτουργίες που απαιτούν μετάδοση δεδομένων, ευθυγραμμιζόμενη με τις προσδοκίες των πελατών με βάση τις εμπειρίες τους σε άλλους τομείς.
Customers can now toast their tushies without paying a monthly subscription after the German automaker removed it from its digital store of added features. https://t.co/uDvBJoJIvi
— The Verge (@verge) September 11, 2023
Ωστόσο, η BMW αποφάσισε να μην εφαρμόσει αυτή την προσέγγιση σε λειτουργίες που βασίζονται σε εξοπλισμό που ήδη υπάρχει στο αυτοκίνητο.
Η εταιρία παραδέχεται ότι αυτή η πρακτική συνάντησε χαμηλή αποδοχή από τους χρήστες, καθώς οι πελάτες το αντιλαμβάνονταν ως πληρωμή επιπλέον για κάτι που περίμεναν να περιλαμβάνεται. Ως εκ τούτου, η BMW διέκοψε τέτοιες προσφορές.
Όσον αφορά τις υπηρεσίες για τις οποίες η εταιρεία θα μπορούσε να χρεώνει, ο Nota ανέφερε ότι οι υπηρεσίες που βασίζονται σε λογισμικό, όπως η λήψη ενός προϊόντος υποβοήθησης στάθμευσης, έχουν τύχει καλής υποδοχής από τους πελάτες.
Διαβάστε ακόμα
iPhone 13 vs iPhone 15: Αξίζει η αναβάθμιση;
Έλεγχοι σε επαγγελματίες με εισοδήματα έως €20.000
Στέφανος Τσιτσιπάς: Τεράστια δωρεά 100.000 ευρώ για τους πλημμυροπαθείς της κακοκαιρίας Daniel
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ