Ακόμη μία απόδειξη για τη σημασία που έχουν τα big data για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων αποτελεί η συνεργασία BMW και Amazon, οι οποίες προχωρούν στην από κοινού δημιουργία κόμβου δεδομένων.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, οι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας και της ψηφιακής τεχνολογίας αντίστοιχα, ξεκίνησαν τη συνεργασία τους το 2015 και πέρασαν τον προηγούμενο ενάμισι χρόνο αναπτύσσοντας μαζί το κέντρο δεδομένων της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Περίπου 5.000 εργαζόμενοι της BMW πρόκειται να λάβουν ειδική εκπαίδευση προκειμένου να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά και αποδοτικά τις τεχνολογίες AWS (Amazon Web Service).
Η τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο
Ο κόμβος θα αξιοποιήσει τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής εκμάθησης για να μπορεί η αυτοκινητοβιομηχανία να προβλέπει τη ζήτηση των καταναλωτών για οχήματα BMW, ώστε να είναι σε θέση να παραγγέλνει τα σωστά ανταλλακτικά από προμηθευτές, να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς διαφορετικών αγορών και να ελέγχει αυτόματα τις απαιτήσεις που απαιτούνται για το σχεδιασμό νέων οχημάτων.
Η παγκόσμια αγορά υπηρεσιών αποθήκευσης cloud αναμένεται να αυξηθεί από 50,1 δισ. δολάρια φέτος σε 137,3 δισ. δολάρια έως το 2025, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς MarketsandMarkets.
Την περασμένη εβδομάδα, η καναδική εταιρεία τεχνολογίας BlackBerry και η AWS ανακοίνωσαν ότι έχουν αναπτύξει μια πλατφόρμα λογισμικού που βασίζεται τεχνολογία cloud και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τους προμηθευτές να τυποποιούν τα δεδομένα των οχημάτων.
Διαβάστε ακόμη:
Σε 30.000 δικαιούχους η τελευταία δόση της «Επιστρεπτέας 4»
Η Αθήνα μπαίνει στον παγκόμσιο χάρτη κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών
Vodafone: Στο επίκεντρο τα ψηφιακά έργα του Δημοσίου αλλά και οι συνέργειες μέσω του ταμείου Φαιστός