search icon

business stories

Bentley: Γιατί καθυστερεί το σχέδιο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας θα επεκτείνει τον στόχο για την επιχειρηματική της στρατηγική «Beyond100» έως το 2035

Η αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχει βουλιάξει και αυτό συμπαρασύρει τα σχέδια των κατασκευαστών. Η Bentley Motors αναθεωρεί και αυτή καθυστερώντας τα σχέδια να προσφέρει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, καθώς οι πωλήσεις EV συνεχίζουν να απογοητεύουν τις προβλέψεις σε ολόκληρο τον κλάδο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας θα επεκτείνει τον στόχο για την επιχειρηματική της στρατηγική «Beyond100», που τώρα ονομάζεται «Beyond100+», έως το 2035, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Φρανκ-Στέφεν Γουόλισερ κατά τη διάρκεια βιντεοδιάσκεψης.

«Όλοι ξέρουμε ότι η αγορά αυτοκινήτων φαίνεται διαφορετική», δήλωσε ο Γουόλισερ, ο πρώην γκουρού του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche που εντάχθηκε στην Bentley την 1η Ιουλίου. «Η νομοθεσία σίγουρα δίνει ώθηση στην ηλεκτροκίνηση. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση, οι πελάτες είναι κάπως προσεκτικοί όταν εξετάζουν κάτι τέτοιο».

Ο Γουόλισερ επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία παραμένει σε καλό δρόμο για να αποκαλύψει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της όχημα το 2026. Ένα συμπαγές SUV που είναι μικρότερο από το υπάρχον Bentayga, θα εγκαινιάσει τα σχέδια της Bentley να παρουσιάζει ένα νέο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (PHEV) ή νέο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία (BEV) κάθε χρόνο την επόμενη δεκαετία.

«Θέλουμε να προσελκύσουμε νέους πελάτες», είπε ο Γουόλισερ για το συμπαγές SUV που λειτουργεί με μπαταρία. «Δεν θα αντικαταστήσει υπάρχοντα μοντέλα, είναι ένα επιπλέον αυτοκίνητο».

Τον Σεπτέμβριο, το στέλεχος από την Γερμανία είχε ήδη περιγράψει τη μετάβαση της Bentley στα EV ως «ένα κινούμενο στόχο» και είπε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε ένα μείγμα υβριδικών και οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως το Bentley Continental GT Speed ​​αξίας 300.000 δολαρίων για το άμεσο μέλλον.

Η Bentley θα παράγει κάποια μορφή υβριδικού ή βενζινοκίνητου οχήματος για όσο διάστημα το απαιτεί ο πελάτης και η αγορά, επιβεβαίωσε εκ νέου, σημειώνοντας ότι παρόλο που διέκοψε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης W-12 νωρίτερα φέτος, θα προσφέρει ένα νέο αμιγώς βενζινοκίνητο Bentayga το επόμενο έτος.

Διαβάστε ακόμη

Η μάχη δισεκατομμυρίων για τη F1 του 2026 κορυφώνεται – Ποιες χώρες διεκδικούν τη φιλοξενία

Πώς η Ευρώπη μπορεί να αποφύγει ή να σταματήσει τους δασμούς του Τραμπ

Deal SoftBank – Nvidia για το ισχυρότερο supercomputer AI στην Ιαπωνία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version