Το περιορισμένης έκδοσης μοντέλο “Valiant”, αποκαλύπτει η πολυτελής βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Aston Martin, λέγοντας ότι αναμένει ότι οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν προς το τέλος του έτους.
Η εταιρεία παρουσίασε το νέο σπορ αυτοκίνητο, το οποίο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Ισπανό οδηγό αγώνων και δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Φερνάντο Αλόνσο.
Να σημειωθεί ότι υπάρχουν μόνο 38 αυτοκίνητα Valiant παγκοσμίως και πιστεύεται ότι κοστίζουν περίπου 2,37 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς φόρους στο Ηνωμένο Βασίλειο.
More power. More downforce. Less weight. Welcome to Valiant, an extreme collaboration between me and the team at Aston Martin. 🤩🤩 @astonmartin pic.twitter.com/b8ecB9MIjT
— Fernando Alonso (@alo_oficial) June 26, 2024
Η Aston Martin επιβεβαίωσε ότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν ήδη προπωληθεί και ότι οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος σήμερα αγωνίζεται για την Aston Martin στη Formula 1, δήλωσε ότι η εμπειρία του από το προηγούμενο μοντέλο Valour της Aston Martin τον ενέπνευσε να δημιουργήσει «μια πιο ακραία, εμπνευσμένη από αγωνιστικά αυτοκίνητα έκδοση που να είναι εστιασμένη στην πίστα, ενώ παράλληλα να προσφέρει μια συναρπαστική οδήγηση στο δρόμο».
Το Valour, ο προκάτοχος του Valiant, ήταν ένα όχημα περιορισμένης έκδοσης που λανσαρίστηκε για τον εορτασμό της 110ης επετείου της Aston Martin πέρυσι. Και τα 110 αυτοκίνητα, με εκτιμώμενη αξία άνω των 1,4 εκατομμυρίων ευρώ, εξαντλήθηκαν μέσα σε δύο εβδομάδες.
Το μοντέλο Valiant αποτελεί το τελευταίο μέλος των συλλεκτικών ειδικών της Aston Martin, που έρχεται να προστεθεί σε αυτοκίνητα όπως τα μοντέλα Valkyrie, Vantage και Valhalla.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ελπίζει ότι τα νέα μοντέλα θα τη βοηθήσουν να γυρίσει σελίδα μετά από κάποια δυσμενή στοιχεία για τα κέρδη της. Το πρώτο τρίμηνο του 2024, οι προσαρμοσμένες ζημίες προ φόρων ήταν 130,9 εκατομμύρια ευρώ, σε σύγκριση με 67,85 εκατομμύρια ευρώ το προηγούμενο έτος. Ο ετήσιος όγκος χονδρικής μειώθηκε κατά 35% στην Αμερική, κατά 30% στο Ηνωμένο Βασίλειο και κατά 17% στην ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Ο όγκος πωλήσεων στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού μειώθηκε κατά 14%.
Διαβάστε ακόμη:
Πώς είδαν οι αγορές το προβάδισμα Λεπέν στη Γαλλία – Κλειδί για τη συνέχεια ο β’ γύρος
Πιο «πικρός» από σήμερα ο σερβιριζόμενος καφές – Πόσο ακριβαίνει (vid)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ