Ο όμιλος Arcadia, του Σερ Φίλιπ Γκριν, έθεσε το ερώτημα της διάσωσής της στο διοικητικό συμβούλιο τον περασμένο Νοέμβριο, δημιουργώντας αμφιβολίες για το μέλλον των εμπορικών σημάτων της και των 13.000 θέσεων εργασίας, που καλύπτουν οι εργαζόμενοί της.
Η Asos, η μεγαλύτερη εταιρεία ένδυσης και υπόδησης στο διαδίκτυο, απέκτησε και επίσημα το brandname και τα αποθέματα των εταιρειών, των μέχρι προτίστως πανίσχυρων βρετανικών αλυσίδων ένδυσης. Παρόλα αυτά, η συμφωνία δεν περιλαμβάνει την αγορά των φυσικών καταστημάτων της.
Το «deal», μέχρι στιγμής, περιλαμβάνει 300 εκατ. λίρες για το σήμα των εταιρειών και 30 εκατ. λίρες για τα αποθέματά τους.
Ο CEO της Asos, Νικ Μπέιτον δήλωσε: «Η απόκτηση αυτών των εμβληματικών βρετανικών εμπορικών σημάτων είναι μια εξαιρετικά συναρπαστική στιγμή για την Asos και τους πελάτες μας και θα συμβάλει στην επιτάχυνση της εξέλιξης της πλατφόρμας για την απόκτηση πολλών εμπορικών σημάτων.
Ήμασταν θετικοί στην επέκταση και ανάπτυξής μας στο διαδίκτυο και, υπό την κυριότητά μας, θα τις επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο, με στρατηγικό σχεδιασμό, μάρκετινγκ, τεχνολογία, με σκοπό τη στενή συνεργασία με τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλο τον κόσμο.»
Μετά την κατάρρευση τόση της Arcadia όσο και του Debenhams τον Δεκέμβριο, εκτιμάται ότι περισσότερες από 20.000 γυναίκες πρόκειται να χάσουν τη θέση τους, καθώς η εταιρεία αδυνατούσε να διαχειριστεί τις οικονομικές απώλειες, πολύ πριν από την έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού, που λειτούργησε ως «ταφόπλακα» για την εξέλιξη της.
Διαβάστε ακόμη:
«Σηκώνουν τα χέρια» μεγάλοι λιανέμποροι για το click inside
Πού οδηγεί ο συμβιβασμός Fraport – Ελευθέριος Βενιζέλος με το Δημόσιο
Οικογένεια Παπαγιάννη: Από την «περιπέτεια» της ΒΙΚΗ, στο success story με το ελληνικό χαβιάρι