Στα τέλη του 2023, η Apple έβαλε σάρκα και οστά στην πρόθεσή της να ενισχύσει το Apple CarPlay, προσελκύοντας δύο premium μάρκες, την Porsche και την Aston Martin.

Η ανακοίνωση επικεντρώθηκε σε εκείνες τις μάρκες που συνεργάζονται με την Apple, για να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες εκδόσεις του CarPlay, σχεδιασμένες να περιλαμβάνουν όλες τις οθόνες του αυτοκινήτου και όχι μόνο την κεντρική.

Από τεχνολογική άποψη, αυτό είναι πολύ σημαντικό, επειδή η Apple σπάνια αφήνει την προσαρμογή να εισχωρήσει στα προϊόντα της: η Hermès και η Nike το έκαναν στο Apple Watch, αλλά μέχρι εκεί.

Από τον Ιούλιο του 2023, σύμφωνα με το newsauto, η Porsche ενημέρωσε την εφαρμογή My Porsche, ώστε να είναι συμβατή με το CarPlay, παρέχοντας πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες αυτοκινήτου μέσα από το Apple CarPlay. Αλλά αυτό ήταν μόνο ένα σκαλοπάτι προς μια πιο ολοκληρωμένη ενοποίηση όλων των εφαρμογών, που έρχεται με τα μοντέλα του 2024, όπως η ηλεκτρική Macan και η νέα Taycan.

Για την Aston Martin, η προσέγγιση είναι ελαφρώς διαφορετική, καθώς η εγγενής εμπειρία infotainment βασίζεται σε ένα ξεπερασμένο σύστημα της Mercedes. Με την ενσωμάτωση και την εταιρική προσαρμογή της εμπειρίας Apple CarPlay, αυτό θα αλλάξει και μια μάρκα με τόσο συγκεκριμένο πελατολόγιο, θα ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις.

Υπάρχει και ένα ακόμα βασικό ερώτημα: τι αποκομίζει η Apple απ’ όλα αυτά; Η συνεργασία με την Porsche και την Aston Martin δίνει στην Apple δύο premium μάρκες, για να αναδείξει το CarPlay ως μια πιο βελτιωμένη πλατφόρμα. Ο τεχνολογικός κολοσσός μπορεί να περιορίσει την προσαρμογή που προσφέρει μόνο σε premium μάρκες βραχυπρόθεσμα, ανοίγοντας την όρεξη σε ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Διαβάστε ακόμη

Πότε θα αρχίσει η νομιμοποίηση για τα καταπατημένα του Δημοσίου

Κωστής Χατζηδάκης: «Η Ελλάδα είναι η μεγάλη έκπληξη της Ευρώπης»

Απόβαση των ξένων brands (και) τη διετία 2024-2025 (pics)

 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ