Προς νέο σφυρί «πλέει» το σκάφος αναψυχής «Amor» που παρά την «ηλικία» του εξακολουθεί να είναι ελκυστικό.
Ο πρώτος πλειστηριασμός, με επισπεύδουσα την Intrum, είχε προγραμματιστεί για τα τέλη του προηγούμενου έτους, στις 28 Δεκεμβρίου 2022, ωστόσο την τελευταία στιγμή οδηγήθηκε σε αναστολή.
Αν και τότε είχε δημιουργηθεί η αίσθηση ότι, είτε θα επιτευχθεί κάποιος συμβιβασμός είτε ότι υπήρξε κάποιος μνηστήρας, τελικά το luxury yacht ανέβηκε ξανά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, με «ρότα» για τις 12 Ιουλίου και με την ίδια τιμή εκκίνησης, στις 300.000 ευρώ.
Η «ταυτότητα» του Amor
Πρόκειται για επαγγελματικό-τουριστικό και υπό ελληνική σημαία σκάφος, χτισμένο το 2002 από τα φημισμένα ναυπηγεία της Ferretti.
Σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης, το συγκεκριμένο Ferretti 77 χαρακτηρίζεται τέλεια εξοπλισμένο για ναύλωση στα ελληνικά νησιά και η αγοραία αξία του, λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία, τον εξοπλισμό και τα τρέχοντα επίπεδα αγοράς, προσδιορίζεται στο ποσό των 446.000 ευρώ. Έτσι, η τιμή εκκίνησης αντιπροσωπεύει τα 2/3 της εμπορικής του αξίας.
Είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο πλαστικό G.R.P, έχει ολική χωρητικότητα 56,37 κόρων και καθαρή χωρητικότητα 36,67 κόρων, ολικό μήκος 23,50 μέτρων, πλάτος νηολογήσεως 5,90 μέτρων και βάθος νηολογήσεως 2,60 μέτρων. Κινείται μέσω δύο μηχανών Caterpillar ιπποδυνάμεως 1044 KW εκάστη.
«Καριέρα» με ναυλώσεις
Σε κάθε περίπτωση το «Amor» έχει γράψει πολλά…ναυτικά μίλια στην καριέρα του, καθώς, σύμφωνα με διεθνείς ιστοσελίδες ναύλωσης σκαφών, τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα προσφερόταν προς ενοικίαση με τιμές από 29.400 ευρώ (τη χαμηλή τουριστικά περίοδο), μέχρι 32.900 ευρώ τη high season (Ιούλιος-Αύγουστος).
Όπως αναφέρεται στις σχετικές περιγραφές, διαθέτει μεγάλο χώρο ηλιοθεραπείας στο κατάστρωμα, με ανεμπόδιστη θέα στη θάλασσα, ξαπλώστρες, μπάρμπεκιου, τραπεζαρία και αναδιπλούμενο κάλυμμα για προστασία από τη ζέστη στη διάρκεια της ημέρας.
Στην πλώρη υπάρχουν περισσότερες ξαπλώστρες και το πίσω κατάστρωμα προσφέρεται για φαγητό. Το εσωτερικό του χαρακτηρίζεται ζεστό και φιλόξενο, ενώ περιλαμβάνει ευρύχωρο και καλά σχεδιασμένο σαλόνι και ξεχωριστή τραπεζαρία για πιο επίσημα γεύματα. Όσο για το ντεκόρ είναι ένας επιτυχημένος συνδυασμός παραδοσιακής ξύλινης επένδυσης με μοντέρνα έπιπλα σε χρωματικούς τόνους μπεζ, καφέ και μπλε.
Κάτω από τα καταστρώματα, υπάρχει μια μεγάλη καμπίνα Master, ένα VIP υπνοδωμάτιο και δύο δίκλινα δωμάτια, που φιλοξενούν έως και οκτώ επισκέπτες σε όμορφα διακοσμημένες καμπίνες, καθεμία με ιδιωτικό μπάνιο.
Οι επισκέπτες είχαν στη διάθεσή τους τηλεόραση LCD Smart TV Samsung 40 ιντσών και στερεοφωνικό σύστημα που συνδέεται με iPhone ή iPad ή Android, καθώς και επιλογές από DVD για ήσυχες νύχτες στο lounge.
Ακόμη, όμως και διάφορα σύγχρονα «παιχνίδια» για τη θάλασσα, όπως το 4 μέτρων Novurania tender με κινητήρα 60 ίππων, SeaDoo RXX 255 jetski, θαλάσσιο σκι, SUP, κανό 2 ατόμων, εξοπλισμό ψαρέματος και κατάδυσης κ.α.
Η κατάσχεση και το σφυρί
Το σκάφος ανήκε στην Ναυτιλιακή Εταιρεία Πλοίων Αναψυχής με την επωνυμία «ΜΠΛΟΥ Ν.Ε.Π.Α.» και η κατάσχεση επιβλήθηκε για 300.000 ελβετικά φράγκα (στο ισόποσο σε ευρώ), πλέον τόκων και εξόδων εκτελέσεως, που είναι μέρος του ληξιπρόθεσμου απαιτητού και εκκαθαρισμένου ανεξοφλήτου υπολοίπου κεφαλαίου εκ χορηγηθέντος δανείου συνολικού ύψους 2.422.492 ελβετικών φράγκων.
Σύμφωνα με την κατασχετήρια έκθεση το σκάφος εσωτερικά αποτελείται από:
– σαλόνι το οποίο έχει γωνιακό καναπέ και πέντε πτυσσόμενες καρέκλες, T.V., και τραπεζαρία με έξι καρέκλες,
– γέφυρα, κουζίνα εξοπλισμένη και cockpit, στο οποίο βρίσκονται χειριστήρια bowthruster, VHF, οθόνες, GPS Garvin, όργανα μηχανών, δρομόμετρα, βυθόμετρα, ραντάρ, AIS (σύστημα αυτόματου πιλότου), ενδοεπικοινωνία ασύρματη με τέσσερις δέκτες, εκτυπωτής Canon, μία ηλεκτρική σκούπα, διάφοροι χάρτες, πυροσβεστήρες και άλλα αντικείμενα.
– τέσσερις καμπίνες, δύο εκ των οποίων master με διπλή κρεβατοκάμαρα, και δύο διπλές με κουκέτες, με W.C., σε κάθε μία καμπίνα και T.V. σε κάθε μία, άνευ περαιτέρω εξοπλισμού.
– δύο μηχανές CATERPILLAR,
– δύο ηλεκτρομηχανές CONAN και KOHLER,
– μηχάνημα αφαλάτωσης,
– air condition,
– δύο καμπίνες πληρώματος,
– ένα tender με μηχανή 50 hp Yamaha και εξοπλισμός για θαλάσσια σπορ.
Στο fly-deck/sun-deck υπάρχουν: flybridge με χειριστήριο μηχανών, όργανα μηχανών, VHF, οθόνη GPS, χειριστήριο thruster, δρομόμετρο-βυθόμετρο, ένα jet-ski “sea-doo”, RHP 255, EPIRB (συσκευή εντοπισμού σκάφους), μία ψησταριά ενσωματωμένη, και ένα φορητό barbeque, δύο τέντες bimini, μαξιλάρες, ξαπλώστρες, ένα ψυγείο, δύο liferaft (σωστικές λέμβοι).
Στην πρύμνη υπάρχει τραπέζι και σαλόνι εξωτερικού χώρου, χειριστήρια πρύμνης και 19 μαξιλάρες εξωτερικού χώρου.
Το «Amor» περιήλθε στην «ΜΠΛΟΥ Ν.Ε.Π.Α.» μέσω αγοράς στις 23/5/2008 από την Eldorado Marine που εδρεύει στο Isle of Man Prospect Chambers, Prospect Hill, Douglas.
Όσο για βάρη του, υπάρχει μια απλή ναυτική υποθήκη για ποσό 2.422.492 ελβετικών φράγκων, υπέρ της Τράπεζας Πειραιώς, καταχωρηθείσα στις 18/06/2010, καθώς και η αναγκαστική κατάσχεση που έγινε στις 11/11/2022 υπέρ της “Sunrise II Finance DAC”, για λογαριασμό της οποίας ενεργεί η Intrum.
Διαβάστε ακόμη
Θεόδωρος Σκυλακάκης: «Προτεραιότητά μας η μείωση της φορολογίας και το κοινωνικό κράτος»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ