Η έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου εξαιτίας της πανδημίας έχει αναδείξει νικήτρια με μεγάλη διαφορά την Amazon.
Μόνο τον Ιούλιο απέστειλε 415 εκατ. παραγγελίες τον Ιούλιο σε σύγκριση με τον μηνιαίο μέσο όρο των 389 εκατ. το β΄τρίμηνο του 2020, διάστημα κατά το οποίο βρίσκονταν σε ισχύ τα καθολικά lockdowns, ως μέτρο από πλευράς κυβερνήσεων για να αναχαιτίσουν την ευρεία εξάπλωση του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ShipMatrix, ο κολοσσός του ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου παρέδωσε επίσης το 66% των παραγγελιών τον Ιούλιο, σε σύγκριση με το 61% του διαστήματος μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.
«Η Amazon είναι ηγέτιδα στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οπότε οφείλει να διαχειρίζεται η ίδια την παράδοση των παραγγελιών της για να αντιμετωπίσει την αυξανόμενη ζήτηση, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας», δήλωσε ο Σατίς Τζίντελ, ιδρυτής τηε ShipMatrix.
«Θα συνεχίσει να παραδίδει περισσότερες παραγγελίες, φτάνοντας ενδεχομένως το 80% μέχρι τον επόμενο χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι η UPS και τα αμερικανικά ταχυδρομεία θα πρέπει να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους να αντικαταστήουν τις παραγγελίες της Amazon», συμπληρώνει.
Παρά την αύξηση του όγκου παραγγελιών της Amazon, αυξημένες τον Ιούλιο ήταν οι παραγγελίες της UPS και της FedEx, σύμφωνα με την ShipMatrix.
Η UPS παρουσίασε αύξηση 26% τον Ιούλιο σε σύγκριση με τη μέση μηνιαία άνοδο 23% την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, ενώ για τη FedEx οι παραγγελίες ενισχύθηκαν κατά 22% σε σύγκριση τον μέσο όρο του 19%, το β΄ τρίμηνο.
Σύμφωνα με πρόβλεψη του eMarketer, το τρίτο τρίμηνο θα είναι η κορύφωση για το ηλεκτρονικό εμπόριο με περίπου το 23% όλων των αγορών λιανικής να πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο.