Κλασική, χωρίς όμως να έχει οτιδήποτε παλιό. Η δημιουργία μιας Alfa Romeo ισορροπεί ανάμεσα σε μια ισχυρή εταιρική εικόνα, που ακολουθεί η μάρκα, σε μηχανολογικό, αλλά και σχεδιαστικό επίπεδο.
Η Tonale δημιουργήθηκε μέσα από αυτή την κατεύθυνση με στόχο να επαναπροσδιορίσει τη μάρκα στην πορεία της προς τη νέα εποχή της αυτοκίνησης, διατηρώντας την ίδια στιγμή αναλλοίωτο το DNA που παραμένει ζωντανό για περισσότερα από 120 χρόνια.
Η αποκάλυψη στην έκθεση της Γενεύης του πρωτότυπου που έφερε στο προσκήνιο το όνομα Tonale έθεσε τις βάσεις για τη δημιουργία του μοντέλου παραγωγής.
Το Centro Stile Alfa Romeo και ο lead exterior designer, κ. Αλέξανδρος Λιώκης, έπρεπε να μεταφέρουν την αρμονία και το δυναμισμό της Alfa Romeo, σε ένα C-SUV.
Αυτό θα έπρεπε να είναι όμορφο, αλλά και να επιτυγχάνει, το αναμενόμενο για μια Alfa αισθητικό αποτέλεσμα, ενώ την ίδια στιγμή να μην κάνει καμία παραχώρηση στην πρακτικότητα που αρμόζει στα μοντέλα της κατηγορίας.
Τα χαρακτηριστικά και η έμπνευση του σχήματος
Το ” Trilobo”, η σύνθεση της τριγωνικής μάσκας με τους οριζόντιους αεραγωγούς, οι τροχοί “telephone dial” με τα στρογγυλά ανοίγματα και τα πρωτότυπα φώτα, ήταν αυτά που εξαρχής κέρδισαν τις εντυπώσεις.
Η παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής εξέπληξε με την ομοιότητα σε σχέση με το πρωτότυπο. Αυτό το στοιχείο έχει ιδιαίτερη αξία με δεδομένο ότι το πρωτότυπο δεν αποτέλεσε τον προπομπό ενός ήδη εξελιγμένου αυτοκινήτου, αλλά τη σχεδιαστική άσκηση για μια προσπάθεια, που θα ξεκινούσε από το μηδέν.
Μετά από μήνες δοκιμών, διασφάλισης ότι όλες οι νομικές και μηχανολογικές απαιτήσεις υπερκαλύπτονται, η Tonale παραγωγής απέδειξε ότι για την ομάδα του Αλέξανδρου Λιώκη αυτή η δύσκολη αποστολή ήταν εφικτή.
Κυρίαρχο στοιχείο οι λιτές γραμμές και οι έντονοι όγκοι με τις κομψές αναλογίες που άλλωστε καθορίζουν διαχρονικά τις δημιουργίες της μάρκας.
Στο προφίλ κυριαρχεί η χαρακτηριστική “GT Line” που έχει τις ρίζες της στην Giulia GT του 1963, αλλά στην Tonale παρουσιάζεται με μια μοντέρνα ερμηνεία ώστε να ταιριάζει με τις αναλογίες ενός SUV.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με την οροφή, όπου η αίσθηση ενός δυναμικού coupe δεν δίνεται απλά με μια μεγαλύτερη κλίση προς τα κάτω στο πίσω μέρος της οροφής, αλλά μέσω του συνδυασμού των όγκων που ορίζονται από τη γραμμή της οροφής, της GT Line και των τροχών.
Το αποτέλεσμα εκτός από πιο αρμονικό επιτρέπει και τη μέγιστη εκμετάλλευση του χώρου, ιδιαίτερα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, σημείο στο οποίο η Tonale τα καταφέρνει εξαιρετικά.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto