Η οικογένεια Gucci αποτελεί έναν από τους πιο εμβληματικούς οίκους μόδας παγκοσμίως. Ωστόσο, υπό την ιδιοκτησία του κολοσσού Kering, το άλλοτε κραταιό brand έχει χάσει μέρος της αίγλης και της κληρονομιάς του. Αντιμέτωπη με αυτή την πραγματικότητα, η Alexandra Gucci Zarini, εγγονή του Aldo Gucci, αποφάσισε να χαράξει τον δικό της δρόμο στον χώρο της πολυτελούς μόδας, δημιουργώντας το δικό της brand, εν ονόματι AGCF.
AGCF: Μια νέα εποχή στην ηθική πολυτέλεια
Το brand AGCF, που σημαίνει Alexandra Gucci Creative Framework, δημιουργήθηκε με στόχο να φέρει μια πιο υπεύθυνη προσέγγιση στην πολυτέλεια. Σύμφωνα με την ιδρύτρια του, το AGCF δεν είναι απλώς ένας οίκος μόδας, αλλά ένα όραμα για μια βιομηχανία που σέβεται τον άνθρωπο και το περιβάλλον, όπως αναφέρει το Forbes.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για να υποστηρίξει αυτή τη φιλοσοφία, η εταιρεία έχει λάβει τη νομική μορφή Public Benefit Corporation και δεσμεύεται να προσφέρει το 20% των κερδών της σε φιλανθρωπικές δράσεις που υποστηρίζουν τις γυναίκες, τα παιδιά και το περιβάλλον. Το κοινωνικό αποτύπωμα του brand είναι αναπόσπαστο μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής του, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στο σλόγκαν της: “purpose-driven luxury”.
Η καινοτόμος επιχειρηματική στρατηγική της AGCF
Το brand έκανε το ντεμπούτο του τον Απρίλιο του 2024, παρουσιάζοντας μια συλλογή τσαντών υψηλής αισθητικής, με τιμές που κυμαίνονται από 1.400 έως 2.900 δολάρια, ενώ λάνσαρε και μια συλλογή ημιπολύτιμων κοσμημάτων από 18Κ χρυσό και lab-grown διαμάντια, με τιμές από 200 έως 1.500 δολάρια.
Η AGCF διαθέτει μια boutique στη Rodeo Drive στο Beverly Hills, αποτίοντας φόρο τιμής στον παππού της, Aldo Gucci, που υπήρξε ένας από τους πρώτους σχεδιαστές πολυτελείας που άνοιξε κατάστημα σε αυτόν τον θρυλικό δρόμο. Μετά από μια επιτυχημένη παρουσία στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, το brand ανακοίνωσε την είσοδό του στα Takashimaya Department Stores στην Ιαπωνία, μια αγορά που γνώρισε 12% αύξηση στην πολυτελή βιομηχανία το 2024, σύμφωνα με την Bain.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ηθική και βιωσιμότητα στον πυρήνα της παραγωγής
Αντί να κατασκευάζει τις τσάντες της στην Ιταλία, όπου έχει εντοπίσει ζητήματα εκμετάλλευσης εργαζομένων, η Alexandra επέλεξε οικογενειακά εργαστήρια στην Ισπανία, τα οποία διατηρούν παραδοσιακές τεχνικές και διασφαλίζουν δίκαιες εργασιακές συνθήκες.
Επιπλέον, το AGCF χρησιμοποιεί δέρματα που είναι υποπροϊόντα της βιομηχανίας κρέατος, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σπατάλη ή περιττή θυσία ζώων.
Πέρα από την πολυτέλεια: Ένα κίνημα αλλαγής
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Alexandra Gucci Zarini δεν βλέπει την AGCF μόνο ως ένα brand πολυτελείας, αλλά ως ένα κίνημα που στοχεύει στην αλλαγή της βιομηχανίας. Μαζί με τον σύζυγό της, Josef Zarini, που έχει εμπειρία στον τραπεζικό και επενδυτικό τομέα, οραματίζονται ένα μοντέλο πολυτέλειας όπου αισθητική και ηθική συμβαδίζουν.
«Η μόδα έχει τη δύναμη να μεταφέρει μηνύματα και να επηρεάζει κοινωνικές αλλαγές», λέει η Alexandra. «Δεν θέλουμε απλώς να δημιουργούμε όμορφα αντικείμενα. Θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά».
Σε έναν κόσμο όπου η πολυτέλεια συνδέεται συχνά με υπερβολή και κέρδος, η AGCF έρχεται να αποδείξει ότι μπορεί να είναι όχι μόνο κομψή, αλλά και συνειδητοποιημένη. Η επόμενη γενιά της Gucci φαίνεται να έχει πάρει την πολυτέλεια στα χέρια της, φέρνοντάς τη πιο κοντά στον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Διαβάστε ακόμη
Μισός μισθός αύξηση φέτος στους δημοσίους υπαλλήλους
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.