search icon

business stories

«Αγία Μαρίνα Αιγίνης»: Μπήκε ξανά σε «ρότα» προς το ηλεκτρονικό σφυρί (pics)

Το επιβατηγό πλοίο που έκανε δρομολόγια από Πειραιά προς Αίγινα και Ύδρα έχει προγραμματιστεί να βγει σε πλειστηριασμό στις 6 Νοεμβρίου με τιμή εκκίνησης 400.000 ευρώ

Σε «ρότα» προς το ηλεκτρονικό σφυρί οδεύει ξανά το σκάφος «Αγία Μαρίνα Αιγίνης», το οποίο εκτελούσε δρομολόγια προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού. Υπενθυμίζεται ότι το σκάφος είχε προγραμματιστεί να βγει αρχικά σε πλειστηριασμό τον Ιούνιο του 2023, ωστόσο η διαδικασία οδηγήθηκε σε αναστολή.

Το «Αγία Μαρίνα Αιγίνης» ήταν βασικά δρομολογημένο στη γραμμή Πειραιά-Αίγινας, ενώ από τον Ιούλιο του 2019 ξεκίνησε μέχρι κάποιο διάστημα, και δρομολόγια από τον Πειραιά για το νησί της Ύδρας.

Σύμφωνα με την περιγραφή του που περιλαμβάνεται στην κατασχετήρια έκθεση, το πλοίο είναι μεταφοράς επιβατών, χρώματος άσπρου-μπλε, έχει πρύμνη πλάκα υπό κλίση, όπου βρίσκεται ο καταπέλτης του. Στο πρώτο αυτό επίπεδο υπάρχει κλειστό κατάστρωμα επιβατών, με το μπαρ του πλοίου και διάφορα τραπεζάκια και καρέκλες. Αμφίπλευρες κλίμακες (σκάλες) ανόδου οδηγούν στο δεύτερο κατάστρωμα επιβατών το οποίο είναι ανοιχτό γύρωθεν και όπου βρίσκεται η γέφυρα του πλοίου. Πάνω από αυτό βρίσκεται και το τελευταίο πλήρως ανοιχτό κατάστρωμα επιβατών, καθώς επίσης μία σωστική λέμβος χρώματος πορτοκαλί, ένα ανυψωτικό μηχάνημα και όργανα κινήσεως και επικοινωνίας του πλοίου, κεραίες κλπ. Ακόμη, υπάρχουν διάφορα βοηθητικά εξαρτήματα προσδέσεως, όπως σκοινιά, αλυσίδες, σωσίβια ατομικά, καλωδιώσεις ηλεκτρολογικές και εγκαταστάσεις.

Το σκάφος ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα το 2000, είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από χάλυβα και μετασκευάστηκε το 2003. Έχει μήκος 41,97 μέτρα και πλάτος 8,90 μέτρα, ενώ αναπτύσσει ταχύτητα 15 μιλίων την ώρα και η χωρητικότητα φτάνει τους 500 επιβάτες. Επίσης είναι εφοδιασμένο με δύο μηχανές εσωτερικής καύσεως MTU 12V2000 M.70, 2X1074 BHP (2X788 KW/2100 RPM).

Ο πλειστηριασμός

Ο πλειστηριασμός στρέφεται κατά της «Άκουα Βέρα Ναυτική Εταιρεία», η οποία το εξαγόρασε από την «Πορθμειακή Ι Ναυτική Εταιρεία» αντί τιμήματος 300.000 ευρώ. Όπως σημειώνεται, με την μεταβίβαση κυριότητας εκδόθηκε την 28.02.2020 νέο έγγραφο εθνικότητας.
Σημειώνεται ότι επισπεύδων είναι ιδιώτης για οφειλή ύψους 21.320 ευρώ, πλέον νομίμων τόκων και εξόδων εκτελέσεως.

Η τιμή πρώτης προσφοράς για τον πλειστηριασμό της 6ης Νοεμβρίου έχει οριστεί σε 400.000 ευρώ, ενώ στα βάρη του πλοίου περιλαμβάνεται η εν λόγω αναγκαστική κατάσχεση που εγγράφηκε στις 12 Μαΐου 2023.

Όπως φαίνεται το σκάφος έχει αποσυρθεί το τελευταίο διάστημα, καθώς βρέθηκε και κατασχέθηκε χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, στη θέση Καμινάκι, εντός των εγκαταστάσεων των Ναυπηγείων Μπεκρή.

Διαβάστε ακόμη:

Η κρίση των ενοικίων συνεχίζεται αμείωτη – Τα μέτρα του νέου προϋπολογισμού και οι προκλήσεις

Η «γεωγραφία» των νέων προγραμμάτων στήριξης και των παρεμβάσεων για νέες επενδύσεις

Όμιλος Σφακιανάκη: «Ο πόλεμος των Ρόουζ» για τον έλεγχο του Ομίλου (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version