Το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι μάλλον θέμα γούστου. Περί ορέξεως, που λέμε στην καθομιλουμένη… Ωστόσο, παρατηρείται ότι σε πολλές περιπτώσεις ο επανασχεδιασμός σε λογότυπα γίνεται με τις γραφιστικές προδιαγραφές της σύγχρονης εποχής.
Η αισθητική του σχεδίου προσαρμόζεται στις τάσεις και τις απαιτήσεις της εποχής μας, προσφέροντας ένα σύγχρονο και ελκυστικό αποτέλεσμα. Παράλληλα όμως, οι παραπομπές στις ιστορικές ρίζες των εταιρειών παραμένουν αναμφισβήτητες και δεν αμφισβητείται η σπουδαιότητά τους.
Μέσα από τη διατήρηση αυτών των ιστορικών παραπομπών, ο επανασχεδιασμός γίνεται μια συμβίωση του παρελθόντος και του παρόντος. Αναδεικνύονται οι ρίζες και η κληρονομιά των εταιρειών, προσθέτοντας μια διάσταση βάθους και συνέχειας στον σχεδιασμό. Αυτό δίνει στις εταιρείες μια αίσθηση αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης, αφού οι πελάτες αναγνωρίζουν τη συνέπεια και τη συνδεσιμότητα με την ιστορία και τις ρίζες τους.
Aston Martin (2022)
Τα φτερά της Aston Martin δεν έχουν αλλάξει ιδιαίτερα από τις αρχές της δεκαετίας του ’30. Το 2022 η εταιρεία μείωσε τις γραμμές, τονίζοντας το μαύρο χρώμα τους και «γέμισε» το πλαίσιο στο όνομά της.
Audi (2022)
Το έμβλημα της γερμανικής εταιρείας, έκανε ντεμπούτο το 1969 και δέχθηκε μια αισθητική αναβάθμιση το 2005. Πέρσι, η Audi επανασχεδίασε και τόνισε περισσότερο -με τη λογική 2D- τα εμβληματικά της δακτυλίδια.
BMW (2021)
Το λογότυπο της βαυαρικής φίρμας δεν έχει αλλάξει ριζικά από το 1917, όταν έκανε την παρθενική του εμφάνιση. Το 1997 υποβλήθηκε σε ένα πολύ διακριτικό facelift, που μόνο το μάτι ενός έμπειρου γραφίστα θα μπορούσε να διακρίνει με την πρώτη και το 2021 η BMW το άλλαξε σε άλλο μοτίβο και με περισσότερο λευκό χρωματισμό.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto