Η διάδοση της ηλεκτροκίνησης και τα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν στην παραγωγή και την τροφοδοσία των εργοστασίων, έχει οδηγήσει τις περισσότερες εταιρίες στην αυτοκινητοβιομηχανία να επανεκτιμούν την παρουσία τους στις μικρότερες κατηγορίες.
Ο λόγος είναι ότι σε αυτά τα αυτοκίνητα τα περιθώρια κέρδους είναι αρκετά περιορισμένα, κάτι που στρέφει τις εταιρίες στα μεγαλύτερα και πιο ακριβά μοντέλα.
Ήδη αρκετά ιστορικά αυτοκίνητα με διαρκή παρουσία στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία οδηγούνται στο τέλος της παραγωγής τους, ενώ στον χορό αυτό αναμένεται να μπουν και πολλά ακόμα μέχρι τα τέλη της δεκαετίας.
Η BMW πάντως, μέσο του CEO της εταιρίας, Oliver Zipse, υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το κάτω άκρο της αγοράς. Ο ίδιος μάλιστα πιστεύει ότι θα ήταν λάθος κάτι τέτοιο, καθώς τα μικρά αυτοκίνητα θα είναι το επίκεντρο της αγοράς στο μέλλον.
Η προσέγγιση αυτή είναι αρκετά διαφορετική από αυτήν που έχει εκφράσει η Mercedes-Benz, η οποία έχει εκφράσει την θέληση να δώσει το 75% των επενδύσεών της στα μεγάλα και πιο ακριβά οχήματα.
Η Mercedes σχεδιάζει να μειώσει την γκάμα της από επτά σε τέσσερα και έχει ήδη αποφασίσει να καταργήσει την A-Class στην αγορά των ΗΠΑ.
Η εταιρεία σκοπεύει να ανανεώσει τη σειρά της σε τρεις κατηγορίες: Entry Luxury, Core Luxury και Top-End Luxury.
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην κατηγορία Entry Luxury θα βγει στην αγορά το 2024 και θα βασίζεται στην αποκλειστική πλατφόρμα MMA της εταιρείας.
Διαβάστε περισσότερα στο newsauto