Είτε ως μόδα είτε ως σύγχρονη τάση με σημαντική απήχηση (ιδίως στους νέους), το vegan κοινό αποτελεί πλέον έναν ισχυρό πόλο εμπορικής έλξης και από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι περισσότερες από αυτές, διαφημίζουν τις οικολογικές τους ανησυχίες, εστιάζοντας κυρίως στην χρήση ανανεώσιμων υλικών για την κατασκευή των σαλονιών τους.
Μία έρευνα από την εταιρία Dick Lovett από την Αμερική, δημιούργησε μία λίστα των εταιριών που είναι οι πιο vegan friendly, με βάση τα μοντέλα τους και τα υλικά που χρησιμοποιούν για την κατασκευή των σαλονιών τους.
Στην λίστα αυτή στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ford, με 28 διαφορετικούς διάκοσμους και σαλόνια της γκάμας της τα οποία κάνουν χρήση υλικών από ανακύκλωση.
Ανάμεσά τους και η Mustang Mach-E η οποία έχει μία έκδοση με αμιγώς vegan υλικά στο σαλόνι της.
Η Honda βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 20 διαφορετικούς διάκοσμους, μεταξύ των οποίων το CR-V αλλά και το νέο ΗR-V.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Nissan με 19 διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, χάρη και στο γεγονός ότι η εταιρία δεν προσφέρει πλέον δερμάτινα τιμόνια στα βασικά της μοντέλα.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto