Του Κώστα Τσαούση

Η Δήμητρα Βλάχου από τον περασμένο Απρίλιο είναι Marketing Manager της Celestyal Cruises, στην οποία εργάζεται από το 2014. Είναι μια νέα μάχιμη γυναίκα manager σε ένα δύσκολο και απαιτητικό πόστο. Εκ της θέσεως της είναι υπεύθυνη για την παγκόσμια στρατηγική marketing και επικοινωνίας της εταιρείας, την ανάπτυξη του προϊόντος, τις θεματικές κρουαζιέρας, όλες τις on board εκδηλώσεις και project της εταιρείας όπως το CruiseInn.

Το τελευταίο ήταν και η αφορμή για μια σύντομη κουβέντα μαζί της. Γιατί μια εταιρεία όπως η Celestyal Cruises έχει πάρει πάνω της έναν διαγωνισμό καινοτομίας εν πλώ που με τα χρόνια έγινε θεσμός και επιπλέον, έχει την ευθύνη της συνδιοργάνωσης του με μια φοιτητική συλλογικότητα όπως το ThinkBiz.

Από την κουβέντα μας συγκέντρωσα και συγκράτησα τις απαντήσεις της κας Βλάχου και τις παρουσιάζω εδώ:

  • Πρόκειται για μια διαφορετική & πρωτοποριακή ενέργεια εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης. Είναι ο μοναδικός επιχειρηματικός διαγωνισμός σε κρουαζιερόπλοιο 
  • Η πρωτοβουλία της Celestyal Cruises έρχεται να ενισχύσει την νεανική επιχειρηματικότητα. Να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να ενταχθούν σε μια επιχειρηματική ομάδα και να συμμετάσχουν στη δημιουργία μιας start up εταιρίας.
  • Ο στόχος της Celestyal Cruises είναι η ενεργοποίηση της ελληνικής φοιτητικής κοινότητας όσον αφορά στη δημιουργία ανατρεπτικών προγραμμάτων και καινοτόμων επιχειρηματικών πρωτοβουλιών κυρίως σε τομείς που αποτελούν βασικούς πυλώνες στρατηγικής της εταιρίας
  • Στην ίδια κατεύθυνση μας ενδιαφέρει να έρθουμε σε επαφή με τη νέα γενιά, έτσι ώστε η εταιρεία μας να μπορεί να λαμβάνει το δικό της feedback και τις δικές της προτάσεις και λύσεις καινοτομίας, να έρχεται ακόμα πιο κοντά στον “digital κόσμο”.

cruise inn 2

Το καράβι έχει πλέον δέσει στο λιμάνι. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε. Οι νικητές θα συνεχίσουν την πορεία τους με τις ευθύνες που ανέλαβαν. Η κα Βλάχου από την πλευρά της εξηγεί και ταυτόχρονα, επισημαίνει τα χαρακτηριστικά του φετινού διαγωνσιμού: «Ο διαγωνισμός φέτος είχε εστιάσει το ενδιαφέρον του σε 3 θεματικές ενότητες: τον τουρισμό, την οινογαστρονομία και τη ναυτιλία, τρεις παραγωγικούς τομείς για την ελληνική οικονομία.  Οι συμμετέχοντες είχαν όπως συμβαίνει πάντα σε αυτόν τον διαγωνισμό τη δυνατότητα σε 7 ημέρες να δημιουργήσουν ισχυρές ομάδες, να περάσουν περισσότερο παραγωγικό χρόνο πάνω στο κρουαζιερόπλοιο, να συνεργαστούν και να αναπτύξουν τις ιδέες τους εν πλω. Επιπλέον, να μάθουν πως αναπτύσσεις μια ιδέα σε επιχειρηματική ιδέα με άγνωστα άτομα, να γνωρίσουν τις αξίες της συνεργασίας και να αποδείξουν πως μπορούν να βγουν στον επιχειρηματικό κόσμο και μαζί με όλα αυτά, να έχουν την εμπειρία μιας 7ημερης κρουαζιέρας και να έχουν τη δυνατότητα έρευνας σε 7 προορισμούς. Φέτος, για 3η χρονιά η Celestyal Cruises στήριξε έμπρακτα τον θεσμό και η νικήτρια ομάδα θα λάβει το χρηματικό έπαθλο αξίας 3.500 ευρώ».

Για το τέλος, κράτησα μια δέσμευση: «Για την Celestyal Cruises το CruiseInn αποτελεί σταθερή αξία και μέρος του μόνιμου προγράμματος της για την εταιρική και κοινωνική ευθύνη». Με άλλα λόγια, στα επόμενα!

Σημ.: Credits στον George Adamos