search icon

NEW BUSINESS WAVE

Όταν παντρεύεις την Αλόη Βέρα με το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο…

Ο Διονύσης Σκαλτσάς – ένας δικός μας άνθρωπος- επέλεξε να βγει στην αγορά με μια σειρά ξεχωριστών γευστικών προτάσεων που όλες φέρουν την διακριτή ταυτότητα των natural healthy – superfoods προϊόντων

του Κώστα Τσαούση

Ο Διονύσης Σκαλτσάς είναι αυτό που λέμε στις παρέες μας, «ο δικός μας άνθρωπος». Φίλος και συνεργάτης. Γνωριστήκαμε στη δουλειά. Στους διαδρόμους, στα γραφεία αλλά και στα τραπέζια των συσκέψεων. Νομίζω ότι ήμουν ένας από τους πρώτους που έμαθαν τα σχέδια του. Ένας από τους πρώτους που δοκίμασαν τα προϊόντα του.

Ο Διονύσης ξεκίνησε από το μηδέν αλλά δεν το φοβήθηκε να πάρει την μεγάλη απόφαση και να γίνει ένας παραγωγός που συνδέει δημιουργικά την καλλιέργεια στο χωράφι (και μάλιστα, αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες εκφράσεις της «Έξυπνης Γεωργίας» με το τελικό premium προϊόν στο ράφι του επιλεγμένου σημείου πώλησης.

Ένα από τα προϊόντα που λάτρεψα από την πρώτη σειρά που λανσάρισε στην αγορά ήταν ένα τσάτνει αλόη βέρα με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Πρόκειται για ένα προϊόν που κάνει την διαφορά και αποδεικνύει ότι η δραστηριοποίηση στην αγορά των superfoods δεν υπόκειται σε δόγματα και περιχαρακώσεις αλλά απλώνεται και σε δημιουργικούς γευστικούς πειραματισμούς που ταιριάζουν με το μεσογειακό ταπεραμέντο μας. Το λευκό τσάτνει που έφτιαξε ο Διονύσης με τους συνεργάτες του διαθέτει τα εξής συστατικά: Νερό, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (36%), ζάχαρη, λευκό ξύδι μήλου, άμυλο τροποποιημένο, χυμός αλόης (25%), αλάτι, πρωτεΐνες γάλακτος.

Το δοκίμασα βάζοντας πάνω σε βραστές πατάτες στην άκρη ενός πιάτου που το βασικό του «μερίδιο» ήταν ένας καπνιστός σολομός κομμένος σε φέτες. Στο τέλος, άδειασα σχεδόν το βαζάκι με το κουτάλι. Ο σολομός και οι πατάτες είχαν εξαφανισθεί από ώρα …

Πάντως, ο Διονύσης ξεκίνησε να ασχοληθεί με την αρώνια – την καλλιέργεια, την μεταποίηση των καρπών, την δημιουργία τελικών προϊόντων για το ράφι και τον καταναλωτή. Αλλά δεν έμεινε μόνο στα αρχικά σχέδια. Στη σειρά που λάνσαρε με την πρώτη έξοδο του στην αγορά – όλα επιλεγμένα σημεία πώλησης, φυσικά αλλά και ηλεκτρονικά – η αρώνια δεν μπορούσε να λείπει. Εμφανίζεται ως μαρμελάδα αρώνια με εκχύλισμα βανίλιας αλλά και σε μαρμελάδα συνδυασμένη με φραγκόσυκο. Δίπλα τους, έχει κρατηθεί θέση και για τους γευστικούς πειραματισμούς. Τσάτνει αρώνιας με κόκκινη πιπεριά (χυμός αρώνιας, ψημένη κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης και μελιτζάνα, ζάχαρη, άμυλο τροποποιημένο, κόκκινο κρασί, κάππαρη, αλάτι, κρεμμύδι σκόνη, σκόρδο σκόνη) αλλά και άλειμμα αρώνιας με φράουλες και σοκολάτα.

Η γκάμα των διαφορετικών γευστικών προτάσεων σε κάθε περίπτωση – με την αποδοχή και την ανταπόκριση που είχε στην αγορά- έδωσε την αναγκαία και απαραίτητη ώθηση στον Διονύση για να προχωρήσει με νέα δύναμη στο στόχο του που δεν είναι άλλος από σειρές προϊόντων που θα έχουν μια ξεχωριστή ταυτότητα: Natural Healthy – Superfoods.

Exit mobile version