του Κώστα Τσαούση
Ο Κυριάκος Αγιαννίδης και ο Περικλής Γαλανάκης –διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης και εμπορικός διευθυντής αντίστοιχα- είναι οι ιδρυτές της εταιρείας με την επωνυμία B3D.
Η τελευταία ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2014 και αποτελεί, σύμφωνα με το βασικό στόχο των ιδρυτών της, το όχημα που «θα εκπαιδεύσει το καταναλωτικό κοινό με την έννοια του 3D printing και με όλο το φάσμα των δυνατοτήτων και της δυναμικής αυτής της μοναδικής τεχνολογίας». Μάλιστα, όπως επισημαίνεται «η τρισδιάστατη εκτύπωση είναι ο ορισμός της καινοτομίας αλλά αυτό που οι περισσότεροι αγνοούν είναι ότι οι 3D εκτυπώσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε καθημερινή βάση με κριτήριο τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και την εξυπηρέτησή μας. Αυτός είναι και ο βασικός μας στόχος, να αναδείξουμε τις δυνατότητες του 3D μέσα από την 3D εκτύπωση και τις αναρίθμητες εφαρμογές στις ζωές όλων μας».
Στο πλαίσιο αυτής της προσέγγισης το δίδυμο δημιούργησε δύο νέα brands τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν και ως εργαλεία για να …περάσει το 3Dprinting στον λαό, όπως θα λέγαμε παλαιότερα…
Τα brands Mojools- Mobijoo έχουν αναλάβει δράση στη μεγάλη αγορά του κοσμήματος. Όπως ακριβώς λένε και οι ίδιοι «τo Κόσμημα βρίσκεται σε έναν άκρως ανταγωνιστικό χώρο, αποτελεί αντικείμενο υψηλής αισθητικής και αξίας και δεν θα μπορούσε να λείπει από τους συνεργαζόμενους κλάδους της B3D. Αναλαμβάνουμε τη 3d σχεδίαση, τη 3d εκτύπωση και την παράδοση τελικού προϊόντος σε όλα τα πολύτιμα μέταλλα (ασήμι, χρυσός, λευκόχρυσος, πλατίνα) για συνεργάτες μας ή ακόμα και για πελάτες λιανικής που επιθυμούν μια εξατομικευμένη δημιουργία».
Και αυτή η ολοκληρωμένη ιδέα έγινε προϊόν που απέκτησε σάρκα και οστά μέσα από τα δύο brands. Και μάλιστα, η ολοκληρωμένη αυτή ιδέα που έγινε προϊόν στην αγορά βρήκε ανταπόκριση και στον διαγωνισμό της Εθνικής Τράπεζας. Το σχήμα των Mojools- Mobijoo προκρίθηκε απευθείας για τη δεύτερη φάση του 10ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας του NBG Business Seeds μέσα από την συμμετοχή του στο Match & Develop a Startup που διοργάνωσαν από κοινού στην Αθήνα ( ACEin, 25-27 Ιανουαρίου 2019) το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Κέντρο Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας του με την Εθνική Τράπεζα.