search icon

Εργασιακά

Unilever: Θα περικόψει 3.200 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους

Δεν έχει ακόμη αποφασιστεί επίσημα σε ποιες εγκαταστάσεις της εταιρείας θα γίνουν οι περικοπές αλλά αναμένεται να αφορούν κυρίως εγκαταστάσεις στο Λονδίνο και το Ρότερνταμ

Ο βρετανικός γίγαντας προϊόντων υγιεινής και διατροφής Unilever σκοπεύει να περικόψει μέχρι το τέλος του επόμενου έτους περίπου 3.200 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, στο πλαίσιο ενός σχεδίου περικοπών 7.500 συνολικά θέσεων εργασίας που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο, δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο μια πηγή με γνώση του θέματος.

«Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία διαβούλευσης με εργαζομένους που ενδέχεται να επηρεαστούν από τις προτεινόμενες αλλαγές», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Unilever σε δήλωση που εστάλη στο Γαλλικό Πρακτορείο.

Σε αυτό το πλάνο, περίπου 3.200 θέσεις θα καταργηθούν στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2025, ή το ένα τρίτο των θέσεων εργασίας γραφείου στην ήπειρο, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο πηγή με γνώση του θέματος, επιβεβαιώνοντας πληροφορίες των Financial Times.

Σε ποιες εγκαταστάσεις της εταιρείας και σε ποιες χώρες θα γίνουν οι περικοπές δεν έχει ακόμη αποφασιστεί επίσημα, αλλά αναμένεται να αφορούν κυρίως εγκασταστάσεις στο Λονδίνο και το Ρότερνταμ, σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times.

«Γνωρίζουμε τη μεγάλη ανησυχία που προκαλούν αυτές οι προτάσεις» στο προσωπικό και «δεσμευόμαστε να υποστηρίξουμε» τους ενδιαφερόμενους εργαζομένους, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.

Η Unilever, γνωστή για τα σαπούνια Dove, τα αποσμητικά Axe και τις σούπες Knorr, έχει μετακυλήσει στα ύψη τα κόστη των προϊόντων της λόγω του πληθωρισμού τα τελευταία χρόνια. Ο όμιλος είδε τα καθαρά του κέρδη να μειώνονται κατά 15% πέρυσι. αλλά ανακοίνωσε μια ελαφρή αύξηση του κύκλου εργασιών του το πρώτο τρίμηνο.

Υπό πιέσεις για βελτίωση της απόδοσης του ομίλου, ιδίως από τον επενδυτή και Αμερικανό δισεκατομμυριούχο Νέλσον Πελτζ, ο οποίος είναι στο διοικητικό συμβούλιο από το 2022, ο διευθύνων σύμβουλος Χεν Σουμάχερ παρουσίασε ένα στρατηγικό σχέδιο τον περασμένο Οκτώβριο.

Σύμφωνα με αυτό σχεδιάζεται να ενισχύσει τις επιδόσεις του ομίλου εστιάζοντας σε 30 πιο γνωστές εμπορικά μάρκες, που αντιπροσωπεύουν το 70% των εσόδων της εταιρείας.

Τον Μάρτιο, ο Σουμάχερ ανακοίνωσε ότι ο όμιλος επρόκειτο να αποχωρήσει από το κλάδο της αγοράς παγωτού (που περιλαμβάνει τα Ben & Jerry’s και Magnum) και να ξεκινήσει ένα σχέδιο εξοικονόμησης πόρων για να ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους του, προβλέποντας περικοπές 7.500 θέσεων εργασίας ή σχεδόν 6% του εργατικού δυναμικού.

Διαβάστε ακόμη 

Γιατί ο τουρισμός παραμένει κινητήρια δύναμη για την Οικονομία

Kομισιόν προς ΟΛΠ: Σε προβλήτα του ΣΕΦ θα αποβιβάζονται οι τουρίστες κρουαζιερόπλοιων

Τι αλλάζει από την ερχόμενη Τρίτη για γονικές παροχές και δωρεές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version