Σε σχεδόν καθολικό βαθμό η τηλεργασία τελείωσε, οι εργαζόμενοι επέστρεψαν στα γραφεία και μαζί, ίσως, επέστρεψαν και οι κακές τους συνήθειες, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το CNBC. Μια από τις εταιρείες που διαπίστωσε τις «παρενέργειες» της επιστροφής στο γραφείο είναι η Epignosis, που ασχολείται με το λογισμικό και πλέον λειτουργεί κατά 30% εξ αποστάσεως και κατά 70% υβριδικά.
Όταν η εταιρεία διαπίστωσε ότι μερικοί από τους 235 υπαλλήλους της είχαν «ξεχάσει» πως το γραφείο είναι ένας χώρος τον οποίο μοιράζονται με άλλους, αναγκάστηκε να λάβει μέτρα.
Η Epignosis συνέταξε έναν οδηγό καλών τρόπων για το γραφείο και απαίτησε από όλους τους παλιούς αλλά και νέους εργαζομένους της να εκπαιδευτούν σε αυτόν.
Όπως λέει στο CNBC η Christina Gialleli, υπεύθυνη προσωπικού της Epignosis, το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι εργαζόμενοι σήμερα στα γραφεία είναι ότι δεν σκέφτονται τους υπόλοιπους που βρίσκονται γύρω τους. Οι συνήθειες που ανέπτυξαν τα χρόνια της τηλεργασίας, όταν δούλευαν μόνοι τους από το γραφείο ή το σαλόνι του σπιτιού τους, είναι δύσκολο να ξεχαστούν.
The worst social etiquette mistake people are making in the office, according to an HR pro https://t.co/WgLAFsV6j6
— CNBC Make It (@CNBCMakeIt) April 15, 2024
«Τα γραφεία είναι γεμάτα τώρα», εξηγεί η Gialleli. Πράγματα που κανείς θα περίμενε να είναι αυτονόητα, ξαφνικά γίνονται μεγάλα προβλήματα, καθώς κάποιοι εργαζόμενοι δυσκολεύονται να προσαρμοστούν «στο ότι δεν βρίσκονται πια στο γραφείο του σπιτιού τους».
Μερικά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει συχνά είναι παράπονα για άτομα που μιλούν δυνατά σε χώρους όπου άλλοι προσπαθούν να συγκεντρωθούν ή εργαζόμενοι που κάνουν προσωπικά τηλεφωνήματα σε ανοικτούς χώρους γραφείων.
Τα ακατάστατα γραφεία είναι ένα ακόμα μεγάλο πρόβλημα. Η Gialleli βλέπει συχνά εργαζόμενους που αφήνουν τα βρόμικα πιάτα τους πάνω στο γραφείο, σκοπεύοντας να τα μαζέψουν στο τέλος της ημέρας.
Ειδικά για τις ομάδες που δεν έχουν προκαθορισμένες θέσεις, αλλά χρησιμοποιούν το σύστημα του hot-desking (υπάλληλοι που δουλεύουν σε διαφορετικές βάρδιες μοιράζονται την ίδια θέση εργασίας), είναι μεγάλο πρόβλημα όταν κάποιος αφήνει πίσω του άδεια ποτήρια καφέ ή ακόμα χειρότερα, βρόμικα πιάτα.
Οι κανόνες καλής συμπεριφοράς στους οποίους εκπαιδεύονται οι υπάλληλοι της Epignosis υπαγορεύουν επίσης να καθαρίσει κανείς ό,τι έβαλε στη μέση στην κοινή κουζίνα του γραφείου και να μην κατεβάζει την θερμοκρασία του κλιματιστικού πολύ χαμηλά χωρίς να ρωτήσει τους άλλους, όπως γράφει το CNBC.
Διαβάστε ακόμη
Πώς θα διαμορφωθούν τα ενοίκια των γραφείων τη διετία 2024- 2025 στην Αθήνα – Οι τιμές (διαγράμματα)
Πλειστηριασμοί: Εβδομάδα ιστορικών ονομάτων, με «Λίρα», «Πετζετάκι» και… “Four Seasons” (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ