Η Valerie Rodriguez εργάζεται στον κλάδο του ανθρωπίνου δυναμικού για 10 χρόνια.
Όταν λέει τι δουλειά κάνει, συνήθως οι συνομιλητές της την ρωτούν για τους τρόπους με τους οποίους κανείς μπορεί να ξεχωρίσει στη δουλειά.
Η απάντησή της είναι ότι κάποιος θα πρέπει να κάνει περισσότερα από όσα του ζητούν, να βρει τρόπους να είναι καινοτόμος και να έχει λύσεις, όχι μόνο προβλήματα.
Ωστόσο υπάρχουν και πράγματα που δεν πρέπει να κάνει κανείς στην δουλειά.
Ακολουθούν τρία από αυτά:
1. Μην λέτε πολλά για εσάς
Η πιο σημαντική συμβουλή που έχει να δώσει σε κάποιον η Rodriguez είναι να μην λέει πολλά για τον εαυτό του στη δουλειά. Οπως υποστηρίζει είναι εύκολο να νιώθει κανείς οικεία με τους συναδέλφους του, αφού περνάει οχτώ ή και παραπάνω ώρες μαζί τους στη δουλειά. Ωστόσο το να μοιράζεται πολλές ιστορίες για την προσωπική του ζωή, μπορεί να μην τον ωφελήσει, επειδή δίνει τη δυνατότητα σε άλλους να αποφασίζουν τελικά για τον ίδιο.
Εκείνη κάποτε είχε πει σε έναν συνάδελφο για μερικά προβλήματα που είχε με το αυτοκίνητό της. Στη συνέχεια, μερικούς μήνες αργότερα, της δόθηκε η ευκαιρία να πάρει προαγωγή, αλλά αυτή η θέση απαιτούσε να πηγαίνει σε διάφορες τοποθεσίες με το αυτοκίνητο.
Όταν ο διευθυντής της μίλησε με τη Rodriguez σχετικά με τη θέση, της είπε πως τον ανησύχησε το γεγονός ότι κάποτε είχε ακούσε για τα πρόβληματά της με το αυτοκίνητο και έτσι, δεν της έδωσε τη θέση.
Αυτή η εμπειρία την έκανε να συνειδητοποιήσει ότι δεν πρέπει να μοιράζεται πράγματα σχετικά με την προσωπική της ζωή με όσους συνεργάζεται.
2. Μην είστε ταπεινοί
Η Rodriguez έχει μάθει να μην είναι πολύ ταπεινή όταν πρόκειται για τη δουλειά της. Δεν προτείνει να είναι κανείς αλαζονικός, αλλά θεωρεί πως γίνεται να είναι ευγενικός και συμπονετικός και ταυτόχρονα να μην αφήνει τους ανθρώπους να τον πατάνε. Επίσης δεν πρέπει να θεωρεί πως είναι ο λιγότερο ικανός, συγκριτικά με τους άλλους.
Μέσα από τη θέση της έχει παρατηρήσει ότι οι επιτυχημένοι άνθρωποι τείνουν να είναι πολύ άμεσοι σχετικά με τα επιτεύγματά τους και να μιλούν για αυτά, ενώ τα εξαιρετικά ταπεινά άτομα τείνουν να μην μιλούν για όσα έχουν καταφέρει ή να μην υπερασπίζονται τον εαυτό τους τόσο πολύ.
Ως αποτέλεσμα, δεν παίρνουν τόσο συχνά προαγωγές. Η ίδια πίστευε κάποτε ότι η δουλειά της θα μιλούσε από μόνη της, αλλά έκτοτε έμαθε ότι αν δεν υπερασπιστεί τον εαυτό της, κανείς άλλος δεν θα το κάνει.
3. Μην μένετε για πολύ ώρα στα εταιρικά πάρτι
Με βάση την εμπειρία της η Rodriguez υποστηρίζει πως προκύπτουν περισσότερα αρνητικά πράγματα από την πολύωρη παραμονή στα εταιρικά πάρτι, παρά θετικά. Μερικές φορές αυτό οφείλεται στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Άλλες οι άνθρωποι θα πάρουν λανθασμένες αποφάσεις επειδή βρίσκονται γύρω από τους συναδέλφους τους αλλά σε διαφορετικό περιβάλλον από το γραφείο. Όταν πηγαίνουν στη δουλειά την επόμενη μέρα, κυκλοφορούν φήμες. Η ίδια προτιμά να παραμένει μία με δύο ώρες.
Διαβάστε ακόμη
Ποιες συμφωνίες κλείστηκαν στην Ινδία και ποιες έρχονται (pics)
Πλειστηριασμοί: Οικογένεια Τσαντίλη, Καπνική Μιχαηλίδη και… ακίνητο ΡΑE βγαίνουν στη «σέντρα» (pics)
Logistics: Ανάρπαστοι οι χώροι με μισό δισ. επενδύσεων το 2024 σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη (πίνακες)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ